Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jakkieieieieie!!!!!!!! Wat heb je weggehaald Gunn? Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen graag alles weten.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Tjeeses, songfestival Daar gaat een mens bijna van drinken. DrG gezien. Of hoe noemt dat mens alweer. Een man dood gevonden op zijn bed. Had een klein alcoholprobleem...ja ja...hij was zo dronken dat ie de hoest/kuch/.. reflex niet meer had en dus in gestikt in zijn eigen vals gebit. Zo heb je ook enorm veel dronken mensen die stikken in hun eigen overgeefsel. Hoef je zelfs geen getraind drinker voor te zijn of een alcoholprobleem te hebben. Wat hebben we daaruit geleerd? Als je drinkt, drink dan met mate Serieus! Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik jaag altijd iedereen weg. Behalve Emma. Tedje was de leidster van een flikkerband eind jaren 70 in Nijmegen. Ze hadden nogal expliciete teksten. De echte naam van de band is Tedje en de Flikkers. Kunnen zo naar het songfestival, win je geheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Emmaroos, Een dubbele post, da's alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hé Hebben mensen het hier nou over Tedje en de flikkers??? I'm amazed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Gunn, Tedje was een dame! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik ben er ook nog wel hoor Gunn. Ben alleen erg duizelig ineens en dat maakt me dan angstig. Had ik eerder ook weleens en dronk toen gewoon iets. Weet dat het vaak psychisch is. Maar nu moet ik het zonder opknappen en dat is lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Truste Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja, erg he Fleur! Welterusten:lips: Ik laat me niet wegsturen Jaap, dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 (Geen paniekaanvallen krijgen he suiker!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Gunn@Emmaroos,Een dubbele post, da's alles.quote> He, jammer......niks byzonders dus.Suiker, heb je wel wat gegeten vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Change, ik denk dat ik maar naar die tedje ga luisteren. Misschien helpt dat. Ken ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 oh suiker, je zal er in ieder geval om moeten lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: changeHéHebben mensen het hier nou over Tedje en de flikkers??? I'm amazed!quote> Het niveau daalt inderdaad Change. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja, Change, het schijnt hier vol ex-punkers te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: SuikertjeChange, ik denk dat ik maar naar die tedje ga luisteren. Misschien helpt dat. Ken ze nietquote> Niet doen hoor Suiker want dan word je nog duizeliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Het niveau daalt?!!!!! Nee joh; van songfestival naar Tedje is een enorme stijgende lijn juist!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Heb wel wat gegeten Emmaroos, niet veel, maar ja Heb je niet gekeken naar die Indiaan Change. Geweldig was dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: changeHet niveau daalt?!!!!!Nee joh; van songfestival naar Tedje is een enorme stijgende lijn juist!!!!quote> Zo kun je het ook zien, inderdaad, hahahahaha.Ja, daar heb je gelijk in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: SuikertjeHeb wel wat gegeten Emmaroos, niet veel, maar jaEven bls controle dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Uhh.. De dag dat ik het songfestival ga kijken..is er iets met me misgegaan haha.. Of ik moet zoveel gaan zuipen dat mijn oren er mee ophouden.. (en ogen) Sommige dingen zijn niet voor mij weggelegd.. Wat betreft het SF vind ik dat niet zo erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Emmaroos dat is wel goed denk ik. Het maakt me gewoon bang dat als me hier wat overkomt in mijn uppie dat niemand dat merkt. Kan hier rustig paar dagen of langer liggen creperen voordat iemand het merkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: JaapGunn, Tedje was een dame!quote> God, had dat eerder g'zegd! 'k lees 't net nu pas! Okay, ze was de toetseniste... en een regelrecht potje. Mag die term hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 En dan gaan we daarna door naar de Boegies, in hun beste jaren ook nederlandstalig en uit Groningen. Hoewel hun beste nummer heet En daar komt slechts één woord in voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Het was voor mij ook 1 van de eerste keren Change, maar ik heb na vanavond het licht gezien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden