Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Smikkie, Ook goedemorgen en een fijne dag voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ohhh chips!!!!!!! ik zat net een draadje te openen, kijken of ik de mijne kan weghalen. Goedemorgen trouwens, Suikertje en Smikkie, een beetje kunnen slapen? Ik was al vroeg wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Smikkie, werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Madelief ik zie dat Albertina ook al op je draadje reageerde. Je bent nog niet helemaal goed wakker he;) Ik slaap nog steeds erg slecht. Morgen ga ik ervoor naar HA. Dit kan zo niet langer Albertina ook goedemorgen op deze vroege zondagochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik zag het ja, waar is mijn bericht nu? Op de andere draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Werkse Smikkie! Ik geloof niet dat ik weet of het kan een draadje weghalen, jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Suiker, jij ook goedemorgen, ja, het is wat vroeg, zeker voor de zondag. Maar het wordt mooi weer dus wellicht lekker naar buiten en wat zon op doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Je kan wel tekst veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja hoor, dat kan, gewoon alles deleten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Oke, Tina, maar waar vind ik het juiste knopje? Staat dat ergens rechtsboven? Ik ben een digibeet, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 goede morgen frummels. marq van harte jongen en dat je een mooie dag mag hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 waar is de koffie???? en de croissantjs??? het is zondag hoor. wie het eerste wakker is moet wel een beetje activer worden, zo komt het steeds op dezelfde neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 eeeh Igor, ik weet niet of ik het eerste wakker was. Croissants zitten in de oven en de koffie pruttelt al. Eventjes geduld nog. Goedemorgen nog. MarQ gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Madelief je doet dit op zelfde manier als met gewoon bericht bewerken. Je gaat naar je eerste bericht vandaag en die ga je bewerken. Knop zit rechtsonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Igor, goedemorgen! Ik had gelijktijdig met Suikertje een draadje aangemaakt, daar had ik al koffie gezet en de tafel gedekt ha ha! MarQ, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Eerst en bak koffie en een sigaret. Zat om 03:00 beneden. Heb nog zo'n anderhalf uur op de bank geslapen Waardeloos dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen Max, Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Je kan bij Madelief ontbijten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen Max, ja dat is vervelend he? Eerst maar eens lekker ontbijten. Koffie en thee staan klaar, tafel is gedekt met alles erop en eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Lekker, neem alvast een broodje:) Gisteren bij het takelbedrijf geweest waar mijn auto stond om mijn spullen eruit te halen. toen zag ik pas hoe de auto eraan toe was... Rechtervoorkant is gewoon helemaal weggeslagen. Is gewoon een groot gat en je kijkt gewoon tegen het motorblok aan. Hele rechterkant is van voor naar achter zwaar beschadigd. Zag toen pas hoeveel geluk ik heb gehad... Heb er niet over gedroomd of zo, maar wel erg slecht geslapen. Maar goed we ,zijn er nog en buiten word het weer licht, gelukkig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 heb mezelf nu al voor de 3e dag niet geschoren omdat de lijm niet nat mag worden. Mijn kin begint soms ook weer te bloeden, de lijm scheurt soms en beetje geloof ik, dus zal wel een litteken blijven. Lekker begin van de dag dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Sorry allemaal, ben klaar met zeuren, er zijn ergere dingen in de wereld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dank je Madelief:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Oeps, 5 op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden