Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ben een expert in banken overvallen. Die staan hier in de kamer:D Schrikken zich soms een ongeluk van me. En kun je heerlijk op liggen met het zonnetje erop. Of met een toy boy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ook voor de mooi dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Spike, ik ben niet aan het werk, weekend tot zaterdag. Maar je bedoelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zonder dromen geen droomwereld. Heb trouwens gratis en voor niets een crosstrainer in de aanbieding. Ik doe liever aan bankdrukken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Thnx Spike....hou van heel veel verschillende dingen qua muziek...maar singer/songwriter, gitaar&klaar....zoveel moois. Damien Rice is een van mijn absolute helden. Gaat helaas ook goed samen met depressies....dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hey Spike...die ken ik Goed nummer. Enjoy Lewis....I'm gone also Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik hou van geintjes en raadsels, Spike Pieker nu over: Omgaan zonder animo, 13 letters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nee Spike, das hem niet. Zag net wel: Onzeker moment omtrent een vrouw = twijfel Wel leuk bedacht vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: TravelOf met een toy boy!quote> Kun je daar ook mee gamen Travel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja Akelei, heb 'm ooit voor weinig overgenomen van mijn nicht en het ding staat nu te staan boven in een slaapkamer. Alleen het electrieke dingetje doet het niet meer. Hartslag en zo. Maar ja, dat voel je vanzelluf, haha. Wie 'm hebben wil die mag 'm komen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hey Spike....inderdaad lekker vrolijk nummer....jammer dat het ook te zien is in een bier reclame...kan dat helaas nog niet los zien Damn........hoe snel los je de raadsels van Teveel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Oh Bol, daar kun je toch leuke spelletjes mee doen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Idee:light: Zal ik een raadseldraadje maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: TravelOh Bol, daar kun je toch leuke spelletjes mee doen hahaha.quote> Hé Psssttt. Travel even tussen ons hé, heb jij er ook een? En waar kan je die dingen bestellen? en zijn ze duur want ik moet het doen van een minimuum uitkering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Bol, tussen jou en mij. Is supergoedkoop. Het kost je een glas sinas en wat chips. Verder is er geen tijd voor versnaperingen. Gewoon flink knipogend door de super langs de bijvullers, beetje flink in de weg gaan staan wil ook wel helpen. En jij met je nieuwe bril kan nu helemaal leuke uitzoeken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Mocht er nog iemand over piekeren: Omgaan zonder animo, 13 letters = rondslenteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Harry, kan het rondslenteren zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 hey spike...het is een onwijs leuk en vrolijk nummer....alcohol kan en mag dat niet verzieken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Albertina, Je mag door voor de originele handkoffiemolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: TravelBol, tussen jou en mij. Is supergoedkoop.Het kost je een glas sinas en wat chips.Verder is er geen tijd voor versnaperingen. Gewoon flink knipogend door de super langs de bijvullers, beetje flink in de weg gaan staan wil ook wel helpen. En jij met je nieuwe bril kan nu helemaal leuke uitzoeken;)quote> Ja maar ik zat me net te bedenken Travel ik denk dat ik nog maar ff wacht. Misschien eens kijken op Marktplaats of er eentje tweedehands is. Misschien komen ze wel een keertje in de aanbieding bij Appie H. Kan ik gelijk wat sinas en chippies meenemen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Mosterd na de maaltijd. Leuk! Ik ben nog op zoek naar zo'n echte ouderwetse. Dan wel een echte D.E. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Voor de fans van Amy Winehouse, ik heb de cd "Hidden Treasures", inmiddels grijs gedraaid. Toch deed mij haar stem aan iemand denken en ik kon er maar niet opkomen, nu weet ik het "Timi Yuro"" Prachtig! En het leuke is dat ik ook nog LP's van haar heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Tinus misschien kun je die bij D.E. nog bestellen voor niet al te duur of eens een advertentie zetten op marktplaats. Jaren geleden heeft een vriendin van mij er daar eentje gekocht nieuw, voor niet duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hey Spike, Die krabbels van jou zijn wel waardevol... Mijn verslaving is vooral vermijding: dingen niet willen zien, niet willen aangaan. Kop in het zand, zuipen en vergeten. Mezelf naar beneden halen: ik ben niks waard, dus waarom dan ook nog niet eens een zuiplap? Enerzijds hoge verwachtingen, aan de andere kant weten dat ik ze niet waar maak. Mezelf verafschuwen, walgen van mezelf, afkeuring. Drinken en mezelf niet hoeven zien. Ja...ik ben een gezellig mannetje andere kant: ik weet dat ik mezelf bij de haren moet pakken: geen medelijden, wel inzicht en begrip. Dingen doen, ondernemen, ondervinden dat ik er mag zijn. Leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hoe was het bij mams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden