Gaby Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goedenavond Frummers ben nog aan het bijlezen, maar wil even zeggen dat ik het echt heel naar voor je vindt Smikkie, dat ze zo''n rot fout maken, 't zou verboden moeten worden Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lieve Esperanza, Goed van je dat je alweer een paar dagen droog staat. Als je gewoon eerlijk zegt hoe het ervoor staat, geloven we je echt. Als je drinkt vertel je het toch ook? Doe je best meis. We weten dat je echt AdB wilt worden. Probeer alle goede raad ter harte te nemen! Succes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lenie, dat vind ik echt sneu voor je. Houd je bijeen hoor! Nu echt weg, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Jootje, Ben je nog aan het bijlezen? Ik hoop dat het vandaag een beetje beter is gegaan. Emma, Welke sport doe je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hoi Lytse, ben gewoon aan het mee lezen en het gaat wel hoor. Bedankt voor de interesse. Jammer voor je Lenie, leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: spikeemma, nog een felicitatie van hierlas dat je ging eten en sportenen lees nog wel eens dat je lachtook dat is fijnkun jij mij misschien vandaag de weledeleschop geven?deze spike moet kalmte forcerenafdwingenop mijn poefenzoquote> Nog wel eens lacht, Spike???Ik lach gelukkig heel erg veel want ik heb echt veel humor.Marreeehhhh, KOEST, IN JE MAND!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik zie opeens heel erg op tegen het oud worden na die opmerking van Bol over kringspieren van oudjes. Het was weer dolle pret. Ik ga maar eens slapen. Hopen dat ik dat beeld nog uit mijn kop krijg. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hallo Hannah, Ik zag dat Esperanza ingelogd stond, vandaar. De vorige keren had ze het zo moeilijk, vandaar dat ik er iets over zei. Als ze niet wil reageren is het haar goed recht natuurlijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ach Lenie, dat vind ik nou zo jammer voor je. Je was zo verliefd, wat kan hij nu ineens niet dan? Dikke knuffel, lieverd!!!! Lytse, ik doe 3x per week Better Belly en daarnaast fitness. Na twee maanden better belly ga ik alleen fitness doen. Ik ben nu met de tweede maand bezig. Heb er straks ook minder tijd voor natuurlijk. Moet ook nog achterstand wegwerken in huis he??? Valt mee hoor, ben erg netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Aan alle frummers, Voor vandaag vind ik het wel weer welletjes. Ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen allemaal en ik hoop dat jullie en ik lekker slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 allebei, ik dacht dat dat hetzelfde was. Ik ben niet zo thuis in de anatomie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Weltrusten Lytse, slaap wel. En heel veel goeds toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Trusten, Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ja hou me bij een...ben net terug van de hondjes... ik ga maar naar bed... Baal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: akeleiBetter Belly ?Ach wie weet wat ik allemaal ga doen over een paar weken of zo. Ik dacht dat ik voor de 3 B's moest gaanik kom er nog wel achter quote> Dat is ook de drie B's trainen want je hebt die band om en ondertussen ga je fietsen of op de loopband, crosstrainer, roeien, wat je maar wilt.Na afloop doe ik nog wat beenspieren en uiteraard buikspieren.Maar op mijn leeftijd zal ik wel geen sixpack meer krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lenie, ik hoop dat je toch wat kunt slapen. Denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosLenie, ik hoop dat je toch wat kunt slapen.Denk aan je.quote> waarschijnlijk niet... komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Pagina 25!!! Tsjongejongen, het is hier druk geweest dan! Hier alles ok, vanmiddag intake gehad bij psychotherapeut. Weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten. Ik denk dat ik moet gaan werken aan intrusies ( agressieve versie, de gadachten om bijv voor een trein te springen, van een galerij , kinderen dood schoppen..mijn ogen in te prikken met naalden..allemaal onwenselijke gedachten..ik ben niet suicidaal noch depresief, maar word soms verlamd door een zieke geest zeg maar) Wat betrefd ADB binnnen de behandeling heb ik geen beeld, ik denk dat ik het zelf moet gaan doen..tot nu gaat het goed, sinds 11 feb niet gedronken. De Iriszorg kan wel tot mei duren..enne..sja.. Ik doe het zelf wel.. Ben gewend me alleen door dingen heen te moeten slaan. Verder blij dat ik weer kan hardlopen.. Mijn familiecontacten b;ijven op de achtergrond..had bedacht mijn vader als hulp te hebben om niet te drinken..maar een man waarmee je al 30 jaar een waardeloze relatie mee hebt en die een enorme narcist is ( niet opzettelijk, maar zo is hij nou eenmaal) is niet zo helpend. Ga nog wat terug lezen..en me vervelen...sinds ik niet drink ga ik pas rond 3 a 4 uur s'nachts slapen..ben dan zoo enorm wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 tot morgen pieps..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lenie Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zo bijgelezen, was een mooie draad vandaag, veel waardevols gelezen, meld me nu droog af, heb morgen een dagje vrij, eens kijken wat ik ga doen, dus als iemand toevallig zin heeft in een wandelingetje in het A'damse bos? Let me know! Nu ga ik nog even filmpje kijken en slapen Slaap lekker allen voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Trusten Gaby en eh......is me net te ver, Amsterdam:D Spike, wat zeg je dat weer mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: spikeik vind het ook echt meer dan sneu voor lenie,bah!maar,hopelijk heb je geproefd wat smaakt naar meer,je openstellen voor liefdevergt aanpassingsomshou vast aan de vlindersen blijf jezelf trouwvertrouwdaaropquote> ff inloggen nog voor Spike... dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 mooi gesproken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Heeee Beate Das lang geleden.. Alles ok daar? Hallo trouwens allemaal:) Ben er weg van Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden