snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: witteHet zou verboden moeten worden he snoepie??quote> ik wil ook zo baantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 even piepers jassen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik denk dat ze bij een soort van opsporingsbedrijf zit Snoep Hoe kan ze anders aan een foto van jou voeten/nagels komen?? Ik vind t maar vreemd dat ze die zomaar kan laten zien hier:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 wat ga je eten Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 oh wie weet staat ze nu wel bij mijn in de straat of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 zuurkool met spek en rozijnen en een stukje rookworst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: wittewat ga je eten Lenie?quote> ik denk zuurkool..even raden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 heb ik het nog goed ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 whehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Zijn jullie mesjogge geworden ofzo?? Zelfs de baas zegt niet wat ik moet doen... Hey jullie gebruiken het woord appelsien en pompelmoes niet. Een plastiek zakske ook ni.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 hahaha slapper dan slap nu op de draad Ik lig helemaal dubbel om je snoep Ik moet echt wat gaan doen, want zo kom ik er niet. Heerlijk dit forum Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 fleur:sun: die woorden gebruiken we idd niet en... we poepe ook nog steeds anders;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 ik ga ook maar eens wat nuttigs doen kan naar fleur niet kijken..tijd zat ben bezig in me logeer...train...strijkkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 is toch ook wel eens lekker Witte...beetje slap kletsen ( zal die andere woorden maar niet gebruiken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ge zou willen dat ge op mij mocht kijken Snoep. Zeker als je die tenen van jou gewoon zijt. Ik moet ook eens gaan rommelen. Den baas mekkert.. Vervelend schaap Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeGe zou willen dat ge op mij mocht kijken Snoep.even vertalen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nu moeten jullie niet gaan lachen hoor! Ik neem wat meubels over van een nichtje van me. Dat hadden we eind december afgesproken. Een dressoir en een..........BARKAST! Hahahaha! Ben ik gestopt met drinken heb ik hier morgen een barkast staan. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 voor de ingeslagen pakken sap en flessen fris??..haha wat moet ik me daar bij voorstellen Made? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 wat voor soort kast bedoel ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 http://http://youtu.be/_8XLbbpkInU goede clip... jaja. och. tis zo een feest he hhmmm zo trainen even alles eruit gooien en dat is wat poehie.. fijne middag toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ja hij is hardstikke mooi! Mexicaanse stijl, met een ronde bovenkant. Als ik wist hoe het moest zou ik er een foto van laten zien, maar ja.... Niet al te breed, maar wel 2 grote onderkasten en een klep waar je dan zo'n rek hebt waar je wijnglazen in kan hangen. In de boog boven de klep allemaal kleine vakjes voor flessen. Maar ik verzin wel iets. En zoniet, nou dan zet ik hem te koop. Als ik me echt weer helemaal goed voel dan ga ik een Brocante/Vintage winkeltje beginnen. Heb al veel spullen, zoals serviezen en kastjes en hele mooie oude blikken om snoep in te doen etc. Boven en in de garage staat al best veel. Maar ik doe het rustig aan, nu eerst aan mezelf denken en dan pas verder kijken. Vroeger, ja zo'n 15 jaar geleden knapte ik meubels en spiegellijsten op. Dat ga ik ook weer doen. Heerlijk een beetje creatief rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 In Litouwen is een baby ladderzat ter wereld gekomen. De kleine had 2 promille alcohol in het bloed zitten. Needless to say: de moeder had vlak voor de bevalling flink diep in het glaasje gekeken. De vrouw, die al twee kinderen had, bleek na onderzoek zelf 1,1 promille alcohol door haar aderen hebben stromen. Hoewel alcohol - en zeker in die mate - niet gezond is voor een baby, verkeerde de pasgeborene niet in levensgevaar. Vreemd genoeg kan het nog erger, want in de 2008 werd in Polen een meisje geboren met een alcoholpromillage van 2,9. Zij is tot nu toe de dubieuze recordhoudster in deze 'categorie' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Madelief, Gewoon genieten van die kast, er hoeft niet perse alcohol in toch. Je houdt dat nog wel een tijdje. Ik had het toevallig vanmorgen ook. Wat pensioentoestanden uitgezocht voor een collega. Toen ik weg ging gaf zijn vrouw me een pakje, ook al zei ik dat dat beslist niet de bedoeling was enz. Kon wel raden wat er in zat. En inderdaad, thuis open gemaakt. Een kistje met een fles Pouilly-Fuissé wit en een fles Crozes-Hermitage rood. En die ga ik beslist niet door de gootsteen gooien. Hoeft ook niet, heb meer drank in huis en dat doet me niet veel. Maar als ik zo 'n cadeautje krijgt denk ik toch, jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Leuk Made!!!! is denk ik wel mijn stijl ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Joehoe, het wordt lente! wat is het een heerlijk weer vandaag. Ik word er in elk geval blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden