witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Fleurtje en het tenenkaas imperrium De nieuwste film van 2012 Die moet je gezien hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 fleur misschien moet je je ijskast eens even flink kuisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemiddag, Kaas mag stinken, graag zelfs, beschimmeld zijn, ook prima. Tenen daarentegen mogen geen van beide, dan moet je gewoon wat vaker in bad, schone sokken aandoen en van schoenen wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: snoepjefleurmisschien moet je je ijskast eens even flink kuisenquote> Mijn ijskast niet zenne. Hier op het werk.Mijn kaas ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 kan ze niet vinden die geschenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemiddag! Fleur hier is alles oke, het gaat goed! Zit ik net aan een broodje met camembert, beginnen ze over tenenkaas!!!!!!! Nou lekker dan! Maar ik heb hem nu achter de kiezen hoor, het was evengoed lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 http://www.google.be/imgres?q=...29,r:2,s:0&tx=97&ty=59 doet dit iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 hey dat zijn mijn tenen...hoe kom jij daar nou weer aan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Fleur Ga is an t werk!!! moove Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Allemaal bedankt voor de felicitaties. Bor, gefeliciteerd met je 2 maanden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: snoepjehey dat zijn mijn tenen...hoe kom jij daar nou weer aan????quote> Iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeewwwwwww!!! Viespeuk!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: witteFleur sodemieter op Keppe!!!!!!!Ga is an t werk!!!moovequote> Moet jij ongesteld worden? :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 je bent gewoon jaloers....fleur emma...1 maand borretje 2 maanden.....hiepper de piep hoera:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 witte fleur weet niet wat werken is..leg het even uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 [qMoet jij ongesteld worden? :Pquote> Ken jij geen Nederlands lezen Fleurtje??? AAN HET WERK!!! Ga je zelf is nuttig maken ipv hier een beetje te lapzwansen tsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Zeg schimmelteen! Zal het gaan ja??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: MadeliefGoedemiddag!Fleur hier is alles oke, het gaat goed!Zit ik net aan een broodje met camembert, beginnen ze over tenenkaas!!!!!!!Nou lekker dan!Maar ik heb hem nu achter de kiezen hoor, het was evengoed lekker. quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Er is geen werk op het werk. Wat moet een mens dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: witte[qMoet jij ongesteld worden? :Pquote> Ken jij geen Nederlands lezen Fleurtje???AAN HET WERK!!!Ga je zelf is nuttig maken ipv hier een beetje te lapzwansentsssssquote>en daar wordt ze nog voor betaald ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 De koelkast schoonmaken Fleur!!!!!!!!!!!!!!!!!! Werk zat zou ik zo zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Als je dat gedaan had, had ik je zo wie zo niet vriendelijk hoeven vragen om weer aan t werk te gaan dussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Het zou verboden moeten worden he snoepie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 middag pieps.. rare avond gehad. m'n hondje word oud.. hij was heel onrustig gisteren..daar waar ik was, was hij ook. opstaan...liggen...verliggen..toch maar weer opstaan...20 cm verder weer liggen...pffff en dat de hele avond. ik dacht echt even die haalt de nacht niet? maarrrrrr...hij is er nog en heeft alweer lekker gewandeld.. blijf het vreemd vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 hahaha...lig gevouwen hier om die maffe Fleur met haar opmerkingen.. thanx Fleur.. zit hier met een dikke grijns.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden