igor Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 goede morgen frummels. koffie/thee is gezet. cola is vers gehaald en staat in de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ohoh daar gaat iets niet goed. KUKKELEKUKUKU KUKKELEKUUUUUUUUUUUUUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 KOFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 goeienmorgen igor wat kan jij gillen zeg....je lijkt wel een haan schenk jij even mijn koffie in dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 goeienmorgen bor als jij mijn mee zou nemen naar iets waar niks is dan wordt jij heel gauw gek van mijn...dat je me zo weer terug breng of jij moet zo gezellig zijn...dat ik aan jou genoeg heb en een boek erbij..dan hou ik het wel een paar dagen uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemorgen! Igor, Snoep en Bor! En alle andere laterkomers natuurlijk! Lekker, koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 koffie op..nu even trainen..was ophangen..douche en heel de mik mak... en dan is het weer tijd om naar school te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Uh zijn jullie gisteravond doorgegaan of waren jullie zo vroeg wakker??? omdat jullie zo actief zijn/waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Igor haha! Nou ik heb nog geen fluit uitgevoerd, zit een beetje wakker te worden. Mijn nachtje was net iets te kort, maar wel goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 moggeuh fommels, lekker bakkie pleur zeg. Nou ben ik met ander pjoeter bezig kan ik daar niet op inloggen, snap er weer eens nix van Zal wel aan de pjoeter liggen want alle programma's waarop ik in moet loggen paktie nie. Nou ik ga ff bij de kippetjes kijken, gister 3 nieuwe dames erbij gehaald dus kijken of ze het aardig houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: borretjeIk wordt ook een dagje ouder tenslotte:PWijsheid komt met de jaren, zeggen ze..quote> zeggen ze ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 igor heb je nu al die koffie in geschonken voor ons? wat duurt dat lang zeg...pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTAlbertLytseMadeliefquote> AR, goedemorgen! Vandaag sluit ik me weer aan.Vandaag doe ik weer mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Snoep jij arm verwend nest :-) Is toch wel sneu, als je denk dat andere alles voor je doen en nog steeds zonder koffie en tjah Borrr wordt ook dagje ouwer he Neem haar maar mee op survival hoor Borrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 hahaha op survival diesel..ja is echt wat voor mijn mag ik wel me krulspelden meenemen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 En hoge hakken, anders ziet je er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemorgen, Potverdikkie, verheugde ik me gisteren dat ik vandaag lekker uit kan slapen en wie zit hier voor dag en dauw beneden? Juist.......Emmetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Snoep ik had begrepen dat Britt die ook al mee wou nemen oja en een fohn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Dag en dauw? De zon schijnt al op mijn beeldscherm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja, Jaap, dezon schijnt hier ook hoor, heerli.jk gewoon. Spike, erg is dat he? Wil je me nog een keer uitleggen hoe dat kwam? Ik heb gisteren net terug gelezen maar kan niet vinden wat er met je gebeurd is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Da's knap balen Spike. Ik weet niet wat je er aan kan doen, dus wat dat aangaat heb je niets aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ja maar Jaap hier ook bezig met zonnetje in overgang van dag, dauw naar nieuwe dag, maar is regen ook niet zoiets als vallende dauw? Hier komen de spinnewebjes ook als onkruid de grond uit, vangen de dauw ook erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 koffie is op hoor spike jopie zet wel even nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 OOOOOOohhhhh, Spike, wat érg!!! Ik moet er wel om lachen, vind je dat erg? Want gekneusde ribben is niet om te lachen hoor, dat is echt heel pijnlijk!! Jopie heeft denk ik het beste advies gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden