Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedemorgen Diesel, lekker bakkie van Smikkie he? Heb ook niet de hele draad van gisteren gelezen, Tina een nieuw huis, van harte daarmee, wat heerlijk. Travel is trouwens jarig zie ik... van harte meid. Dacht trouwens ook dat ze een jaar of 35 zou zijn... is dus goed geconserveerd gebleven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Nee joh ze wordt vandaag 35, ach let toch nie altijd op Smikkie, die plaagd graag, af Smikk dat doe je dan maar bij je leeftijdsgenootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ik trap er weer eens in dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ja koffie zetten ken de Smikk dan weer wel, ja ik zag had daarnet wel bericht getypt , maar dus nie verzonden en toen riepen de kippen, 2 groepen bijelkaar met beide een hanige kip als leidster, pfff gaat nog niet allemaal vlekkeloos. nouw de kip lijk op de directriece van bessie turf, weet niet zogauw hoe ze heete. We hadden krieltjes en dit een slag groter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hihi , schitterend... juffrouw Schimmel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Hij is eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ff de hond laten spreken voor zijn deur....quote> Applaus voor de hond, hahaha. Jij hebt nogal een grote hond he? Als dat spreken voor de deur niet helpt misschien de deur opengooien en hond met een rotvaart op het bed laten springen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Lien Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ja , thnx Vonnn zo heete ze. Nou ook lekkere naam voor voor een kip, maar allee mot moar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goede morgen AR... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: DieselNou ook lekkere naam voor voor een kip, maar allee mot moar quote> Tsja... klinkt inderdaad niet al te fris, hoop dan maar dat je er ook nog een Bessie tussen hebt lopen.. Ik ga trouwens de douche even opzoeken... Kom straks nog wel fijne dag wensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ook een keer een dubbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedemorgen allemaal, Travel, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedemorgen, Travel van harte hoor!!! Een mooi leeftijd 60. Ik moet het nog maar zien te halen. :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D Soothe een dgadraad geopend? Dat telt niet als het om één uur in de nacht is. Smikkie, Antaeus, mmmmmmmm. Lekker geurtje. Nou en natuurlijk alle anderen, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedemorgen allen, Travel, van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 goede morgen frummels. travel van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Lien je gaat goed he. het weekend wordt ook beter ( straks) hoor zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 knorrie hoe gaat ie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Tina, je gaat verhuizen, begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 zo drie op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 nou fris en fruitig laat er maar af jopie. ik ben wakker en zit aan de koffie. de buitendeur op een kiertje om de vogeltjes te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 4 op een rij zelfs, Igor, hahahaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 nee hoor roos, jij kwam ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Nee, ben vrij maar kon niet meer slapen. Heb gisteren veel geslapen, dom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 nou roos 8 uur is een fatsoenlijke tijd om op te staan. je bent geen jong ding meer dat tot 13.00 in bed ligt te stinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Nee, hahaha, ben zeker niet jong meer maar 10 uur lukt me meestal wel als ik echt uit wil slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden