Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 We vieren Travel haar verjaardag. Travel gefeliciteerd. Many happy returns of the day. Ik zal in de ochtend niet op de koffie zijn. Absoluut geen ochtend mens. Dan maar geen gebak. 'See' you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 je bent wel erg vroeg soothe. maar geef niet ik ga zo slapen en heb alvast koffie voor iedereen gezet en heb vers stokbrood. Alle vroege vogels kunnen het uit de oven nemen. ruikt hier heerlijk in de keuken. Smeerkaas en jam staan op het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hoi jootje, Omdat ik ook erg laat ben voor mijn doen. Dacht zal het ook eens doen. Oké, jij regelt het ontbijt en ik ga slapen. Houd je goed en truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ik wens iedereen een hele fijne dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 De poezen De poezen liggen zoet- en moegestoeid tegen elkaars vervloeide zachtheid aan, en de abstractie van uw voortbestaan laat ze betrekkelijk ongemoeid. Maar mij - ik heb al vaker dwaas gedaan en ben de ergste dwaasheden ontgroeid; al hebt u mij ten dode toe vermoeid, ik ben te moe om dood te gaan. Ik leef van ondergang tot ondergang; alsof ik niet weer alles had verspeeld streel ik de poezen die u hebt gestreeld. Er zijn hun heel wat levens toebedeeld, maar verder toont het beeld geen samenhang: mijn leven duurt levens te lang. J.P.R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ja soothe, is een keer de omgekeerde wereld. Zijn we eens een keer eerder als die ochtendmensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 En Travel. Van harte gefeliciteerd. Voor jou staat een aardbeiengebakje in de ijskast. Zonder slagroom natuurlijk haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 soothe, ik wil ook een poes??/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Helemaal waar. Echter ik wordt een dagje ouder en moet echt gaan slapen. Zelfs het beest moet nog uit. Nogmaals een goede nacht. Voelde me wat filosofies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Waarom de vraagtekentjes. Weet je het niet zeker. Is toch leuk een beetje leven in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 weltrusten. Tijd om te gaan. Jullie vinden het allemaal wel toch op het aanrecht. Heb eindelijk eens een keer mijn best gedaan. Ook worstebroodjes en eierkoeken zijn er. Croissantjes en krentebollen. Cake en ontbijtkoek enz enz Ik hou niet van half werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ja ik wil wel wat leven in huis, ik begin al tegen mezelf te praten. En dat is volgens mij een teken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ik ga slapen soothe. weltrusten en morgen gezond weer op. veel liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Morgu Smik en Hannah, eerst maar even een bakkie inschenken, ruikt goed. Was weer in slaap gevallen nadat de wekker was afgegaan en werd nu wakker door het geluid van de vogels, heerlijk, ze zijn er weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ben Diesel trouwens niet tegengekomen in de hal of gang hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hihi.. maar komen ze dan niet eens even goedemorgen zeggen?? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Oh... jeminee, ik heb zowat nooit pb's. Maar goed, ieder zijn meug.. moet nou trouwens even heel snel naar buiten, hondje staat op springen zegt ze... kom zo wel weer even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 goedemorgen allemaal, lekker bakkie en weer niet gedronken gisteren, opnaar het weekend, zal blij zijn al die voorbij is!!! zal wel ff duren voordat dat uit het systeem is. Maar ben super trots Dus meld me voor de dagpact Dagpact 9 maart Lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Komt me ook nog heeeel bekend voor dat roepen. En dan na de tigste keer horen: 'jahaaaaa, ik kom al'. Brulde ik terug: 'nou, laat dat AL er maar af hoor'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Nee dat kan niet... Maar, pffff, dan was het kind eindlelijk beneden, ging de deur uit om in 6 minuten te fietsen waar je normaal een kwartier over doet. Kind geheel ontspannen en moeders stijf van de stress omdat kind het vast niet zou redden. En ze redde het altijd.... Zonde van mijn energie geweest geloof ik achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 heel herkenbaar dat roepen naar mijn kids, ikzelf kon ook lekker lang blijven liggen,zeker als het de avond weer bal was geweest!! ern nu ben ik bijna voor de wekker wakker!! lekker hoor en zo idd de kids wakker maken, laatste dagje endan weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: Smikkie LeukGoed van je Lien, suc6 vandaag!Ga er vandoor. Doeg.quote> thanks Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Moggeuh Smikk, yah die koffie leek meer afgewerkte auto-olie :-( Nou jouw bak is klaar en dt scheeld een rij bij de plee Fijne dag allemaal, tjah ook geen zin om gister helemaal terug te gaan lezen, is beetje veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hoi Lien, had helemaal over je heen gelezen, sorry, ook goedemorgen hoor. Ja, nog 1 dagje en dan is het weer lekker weekend. Hoop dat het dan ook zulk weer als gisteren is. Smik, hier heel veel vogels, merel zingt weer luidkeels en daardoorheen allerlei gekwetter, zelfs de eenden hebben er zin in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 goedemorgen Yvon, dat geeft helemaal niet hoor!!! maar toch leuk dat je me ziet!! haaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden