VM1 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Goede morgen/middag, hoe lang is dat geleden! Dat ik nog es mocht openen. Tja, ontbijt heb ik al gehad! Maar ik heb nog wat over gelaten voor jullie. De rijst vinden jullie in de rijstkoker, voor de miso soep, instant zakjes en dan enkel op de warm water knop drukken. Gegrilde zalm op de warm houd plaat. Nato, gefermenteerde boontjes staan ernaast in kleine potjes. Maar er is ook omelet met spek hoor. Verder voor de koffie denk ik dat jullie beter op yvonne wachten want hier heb je enkel zure, slappe amerikaanse koffie. Maar green tea is net zo lekker! Voor de nog rokers, raar maar waar, hier mag je niet meer buiten roken. Krijg je zelfs een boete voor. Dus hier wordt nog steeds binnen gerookt. (ikzelf probeer dat NIET te doen) Het was lang geleden dat ik nog es buitenlands ging. En raar maar waar, ik mis jullie! Dus ik voel me dagelijks, meer dan thuis genoodzaakt om hier te lezen. Ergens misschien een "thuisgevoel" creeren? En tja wat drinken betreft, want dit is uiteindelijk nog steeds een ADB forum, dat is voor nu niet zo echt een probleem. Dat is misschien ook een van de redenen waarom ik hier nog weinig schreef de latste tijd. Dan las ik de struggle van velen en voelde me bijna schuldig om te komen melden dat ik daar (voor nu zeg ik he) weinig tot geen probs mee heb. Ik drink niet punt. De "vasten" ja dat speelt ook mee, maar ook de mensen waarmee ik omga enzo. Dus drinken zou zelfs "raar" zijn nu. Dat mijn leven rozengeur en nog wat van die dingen is dat zeg ik nu ook weer niet! Maar ja, het gaat zoals het gaat en het komt zoals het komt. Fijne dag voor iedereen en sterkte voor al diegene die het nodig hebben. Op wat voor manier dan ook! Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ik wens je een hele fijne tijd daarginds. Was ook al vroeg wakker en ja mistte ons contact wel. take care, K. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Goedemorgen/middag rijst en gegrilde zalm als ontbijt...klinkt overigens wel goed zit te prakkedenken waar je uithangt Nien heb miso soep net opgezocht...die komt uit Japan sayonara...ook Japans nato 'boontjes' kom ik hele andere sites tegen zure Amerikaanse koffie? zou bijna denken dat je echt in Japan zit?? Amerika met rijst in de ochtend kan ik me nauwelijks voorstellen eerder de big macs en vette hamburgers o.i.d waar o waar zit je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Goedemorgen, volgens mij zit ze in Tokio Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ja idd. Suikertje, we hadden email contact dus als je wilt, hervat het. welcome. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Hey Anders, time no see hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ook goedemorgen Hannah en Suikertje ik lees Tokio...met familie begrijp ik vele landen hier vertegenwoordigd op het forum Hannah...die vogeltjes zijn een teken van het voorjaar iets om naar uit te kijken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Was net aan je aan t denken. Hier gaat t best. heel druk geweest met studeren en gehaald. hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Gefeliciteerd Anders wat heerlijk dat je klaar bent en geslaagd nu kun ermee aan de slag? heb je niet meer gesproken de laatste tijd wat je net aan Suikertje schrijft geldt ook voor jou/mij hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ik weet niet wat je hebt gehaald anders, maar gefeliciteerd ermee Ik heb geen idee wat ze ik Tokio doet Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Goedemorgen Frummels! En alle laterkomers natuurlijk ook! Leuk VM een Japans ontbijt! Kom maar vaak even langs hier hoor! Het lijkt op de ontbijtjes in Indonesië. Daar at ik altijd gebakken rijst met een omelet. Maar daar eet je veel vaker dan 3 keer per dag. Op zich is dat best gezond, het houd je spijsvertering op gang. Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Hier kort maar wel goed. Zo, nu nog maar een bakkie. Even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Goedemorgen, wat vroehoeg... Nina is in Japan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ja, die ontbijten in Indonesie ken ik, lekker hoor. Eigenlijk voor ons Hollanders gewoon warm eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Heb niet zo heel goed geslapen Madelief. Ga zo nog even proberen te slapen, het is ook nog erg vroeg voor de zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Tina, goedemorgen. Ja klopt, maar als je kleine portie neemt is het goed te doen. Zowiezo is het ritme daar heel anders. Vaak was onze laatste maaltijd rond 12 uur s'avonds. Wel een lichtverteerbare maaltijd Ben jij ook vaak in Indo geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Suikertje, Slaap lekker dan! Hoop ik voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Shahire, heb je een pb tje gestuurd. Madelief. vind je een kanjer!!! T slapen hier is minder wel. maar goed, dat neem ik erbij. Maar probeer het nog even. Albertina, fijne dag! Ben hier niet zo vaak omdat t zo druk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Tina en Made ook al wakker wat is iedereen hier vroeg en dat op zondags... nou ja, ik mag zelf ook niet klagen allen een fijne dag ik ga douchen en me klaar maken niet te werk maar wel straks de deur uit laters mensen..........zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Jij ook een fijne zondag Smikkie en werk ze vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Anders, gefeliciteerd he? Een dikke pluim voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Nog heel even...ik heb gister een stukje gezet onder 'tips en adviezen' bij budgetkoken zeker de moeite waard om even te gaan kijken er zijn dus zelfs mensen die helemaal geen eten meer zelf kopen en waarom ook eigenlijk niet!! was er best van geschrokken van die uitzending, heb meteen mijn chilisaus uit de vuilnisbak gevist die kan dus gewoon nog een paar jaar mee en nu ga ik echt dat is zo de 'pest' met mij als ik eenmaal hier ga schrijven kom ik niet meer weg lijkt het mezelf voor nu een ban opleggen anders red ik het niet.............fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 goede morgen frummels. heerlijk rustig buiten. vogeltjes druk aan het kwetteren, een duif ertussendoor. doet me aan vroeger denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 gisteren een bosje narcissen gekocht en die probeert nu voorzichtig haar schoonheid te laten zien. de tuindeuren staan op een kiertje, jaja het voorjaar is in zicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Goedemorgen allemaal, Het is weer tijd voor het zondagochtendconcert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Madelief, wat is vaak, ik ben er een paar keer op vakantie geweest. Java, Bali, Bandung, Sumatra en Lombok. Ik vond het daar meer dan geweldig, zo fijn de bevolking daar en ik heb prachtige dingen gezien. Wat mij het meest is bijgebleven is de zonsopgang bij de vulkaan De Bromo, om precies 04.55 komt daar de zon op, zo mooi!! Ik waande mezelf op een andere planeet, het is een van de mooiste ervaringen van de natuur om te aanschouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden