Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goede morgen mensen. Tis nog donker. Koffie is aan het doorlopen... Ik heb al een beschuitje gesmeerd. De dag is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Je bent me 1 stap voor! Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Toch even mijn artikel hierheen verplaatsen dan. http://nos.nl/artikel/352029-f...NOS+Journaal+Nieuws%29 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 goeiemorgen Suiker. Heb je artikel ff gelezen, ze doen het ook wel heel rigoreus dan he? Nemen een snoekduik in een glas wijn... verzuipen zich letterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ja dat zit er voor mij niet meer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Als je hun omvang vergelijkt met die van ons Suiker, zouden wij dat in een meer van wijn moeten doen denk ik Is wel een snellere manier dan met een glas in de hand toch? Maar inderdaad, geen strak plan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goedemorgen, vroege vogels. Lekker die koffie Yvonne. Kan nog even blijven ontbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goede morgen ook Emma, Lekker bakkie he? Hoef je niet zo heel vroeg te beginnen dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goedemorgen Roos, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ook goedemorgen, Suikertje, Ja, yvonne vandaag weer vroege dienst in plaats van late, de 4e al. Maar stap om 10 over 6 onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goedemorgen Von, Suiker, Roos en alle langslapers voor straks! Lekker bakkie hoor! Thanx. Gisteren ben ik zo mn bed ingerold. Te moe om me af te melden, mn luikjes vielen plots dicht. Dus bij deze meld ik me droog af. DAGPACT; Madelief Aangepast, voutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ha goedemorgen, Madelief. Nou, lekker uitgerust dan zeker, Made. Ik had dat ook hoor, lag al om half 10 plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Made, Lytse wil vrijdags niet op het dagpact, alleen maandag tm donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ja ik lees het net! Sorry, ik zal het aanpassen, ik lag al in bed toen ze dit schreef. Maar was nog niet bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goede morgen Madelief ook. Zat nog even de draad van gisteren terug te lezen. Las Jootje. Jootje, mocht je dit lezen: Je hebt een dochter die jij erg mist nu ze een week weg is. Is dat op zich al niet iets om voor te leven? Om je best voor te doen om je weer lekker in je vel te gaan voelen? En ja.... ze is een grote meid, kan waarschijnlijk prima voor zichzelf zorgen... maar dat wil niet niet zeggen dat ze jou al kan missen. En verder... inderdaad kleine, hele kleine stapjes nemen. Proberen de hele kleine mooie dingen te zien. Stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Nou mensen, ik ga doechen en dan weer weg. Iedereen een hele goede en fijne dag en tot vanavond. Liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Emma, werkse! Heb een fijne dag ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Lekker werken Emma... en lekker douchen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Zie trouwens dat het met niet roken ook weer de goede kant op gaat Suiker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Von ik las het ook, ook van Spike. Het is zoals je het zegt, stapje voor stapje. En ja ik heb zelf ook kinderen, die wil ik graag nog een poos meemaken, ook al zijn ze allang uitgevlogen. Toch, het is zeker dat er voor mij een soort eye opener is gekomen. Ik zag hun verdriet om mij, dat heeft mij enorm geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Dat klopt Madelief. Je kinderen hebben ook pijn als ze hun moeder zo zien. En alleen daarvoor al denk ik dat je de verplichting hebt om te proberen van je leven te genieten. Dat klinkt zwaar, maar ik voel het wel zo. En dan maakt het niet uit of ze volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgen en hun eigen leven hebben. Fijn trouwens dat het met jou nu zo goed gaat hoor. Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Heb het gevoel dat Spike gisteren erg diep zat. Hoop zo voor haar dat ze zich vandaag weer wat beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Oeps, al tien voor half zeven.. Ik hoop dat Emma klaar is met douchen, want ik moet nu toch ook.. Ik ga rennen... Kom straks nog wel even dag zeggen. Trouwens.... waar blijft Igor? Verslapen? IGORRRRRRRRRR, WAKKER WORDEN... MEER DAN DE HOOGSTE TIJD MEIS !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Zo, vier op een rij, tijd om ruimte te maken dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Von, dank je. En werkse voor straks hoor! Igor!!! Waar zijn je wekkers, K&B??? Je bent het niet aan het verslapen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden