fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Sjjjjjjjjjjjtt Lees het later :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 smikkie lees het net van je moeder, hou je zelf staande he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 hee een campingmuis piep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 :present:blehhhhhhhhhhh ga weer aan de train. fijne middag be good .......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Vandaag een beugel gekregen, voel me weer 16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 dinsdag 21 maart.... kun je ook anders bekijken de week duurt een dag langer nu en het jaar een dag korter oh nee....we hadden in februari een extra dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 beugelbekkie Jan hoop dat je je verder ook 16 voelt Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Nou ik kan er minder mee doen, vriendin er nie happy mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Dat is natuurlijk wel jammer moet je em 24 uur per dag in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ja is geplakt. Ze zeiden oh die kleine kiertjes zijn zo dicht met twee maanden. Hoor vandaag dat ik m wel een jaar moet hebben. Heb gevraagd voor turbo behandeling. Aandraaien die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Oh die ken ik wel dat geplakte heel vervelend, al je etensresten gaan er tussen zitten plakken niet weg te krijgen!! krijg je mega veel gaatjes van maar daar hebben ze over een jaar dan weer een nieuwe beugel voor en die duurt ook maar een jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 misschien was een kunst gebitje beter geweest voor je vriendin dan hè die kun je uit doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 hallootjes allemaal... ben er weer ( redelijk).. paar dagen goed beroerd geweest zeg, en ik weet nu waarom..zucht. heb na 7 jaar weer voor de 1e keer last van de maandelijkse perikelen...zo zeg..pffff ik heb weinig gelezen... Smikkie, gecondoleerd. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Originally posted by: ShahireOh die ken ik wel dat geplakteheel vervelend, al je etensresten gaan er tussen zitten plakkenniet weg te krijgen!!krijg je mega veel gaatjes vanmaar daar hebben ze over een jaar dan weer een nieuwe beugel vooren die duurt ook maar een jaar quote> *proest*... lekker opbeurend..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 na 7 jaar Lenie????? lekker dan!! denk je alles gehad te hebben krijg je dat alsnog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Lenie, dan kan Jan zich vast een beetje voorbereiden vind het zo sneu als hij dat pas over een jaar bij de tandarts te horen krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 prikpil schat... maar moest er mee stoppen, word niet meer vergoed. wijfie, hoe is het meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ik schrok al..... gelukkig, niets te vrezen was al bang dat het spontaan weer kan komen haha niet zo'n trek in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 hahaha, nee hoor...maak je niet druk... ik heb de leeftijd nog niet echt om er al vanaf te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 maar?, na m'n laatste shot heeft het toch nog dik een jaar geduurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 met mijn 49 ben ik er al mooi 2 jaar vanaf wij vrouwen lopen wat dat betreft altijd met iets tussen onze benen lijkt het wel we beginnen als baby met luier dan even wachten om op het maandverband verder te gaan als we die hebben gehad en denken niet meer ongesteld te worden krijgen we vast het incontinentie materiaal hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 whehehehe, ja wat een pech he? ( ben net 43, mag nog ff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 heel goed wijfie...even tijd voor jezelf... knap van je!!..xxx en nee daarvoor had ik er nooit last van, vergat m'n pil alleen steeds, vandaar de prikpil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Wijffie, heel goed dat je nu eerst aan jezelf gaat denken je lichaam geeft aan dat je pas op de plaatst moet maken, doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ik slikte al sinds de geboorte van mijn jongste niet meer de pil knip...knip...deed de schaar bij ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden