Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ok, snap het maar begrijp het ook. Heb ook het nodige beleefd en nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Owwww jullie zijn hier verder gegaan en ik maar zoeken. Moet het draadje maar ff weghalen dan zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Spike hoi, Wat nu, wat nu. Dat gaat niet goed daar. Als je maar niet gaat drinken Spike! Waarom neem je geen hondje? Dan heb je een verplichte wandel. Je maakt af en toe een babbel. Ik zal de laatste zijn om het leven als een feest te zien. Absoluut niet. Ook hier kan het soms beter. Maar Spike, zorg voor wat afleiding. De aandacht wat verleggen. Ik bespeur een neerwaarts iets, en vrees dat de drank de 'oplossing' wordt. Ik hoop me te vergissen. Kop op Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Sb, komt omdat er dinsdag staat dat je in de war was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ja ik had ook ff verder moeten kijken dan mijn bevallige neusje lang is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Lieve Spike ik snap het wel hoor hoe jij je voeld alleen kan ik het niet goed beredeneren Gelukkig denk ik geen regen vandaag voor jou wordt je alleen maar somberder van Kom op Spike Koppie op hoor ook deze dag gaat voorbij Lieve knuff van mij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Lieve Spike, Kop op (lekker makkelijk gezegt he) Ik probeer altijd te denken aan een siuatie waarin ik me net zo voelde of nog beroerder dan vraag ik me af wat ik toen gedaan heb wat maakte het dragelijker ik ben er toen doorheen gekomen zal het nu ook wel los lopen. het helpt niet altijd maar soms heel soms wel knuffel van deze kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Spike, kijk eens naar je posting van gisteravond 22.30 uur. Misschien helpt het jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ik ga ervandoor moet nu toch effe de tuin in en verven leid ook af toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Een hele Goedemiddag Frummeltjes! Tsja Spike, ik herken het wel, ' ik ben ook alleen, en zit nu in een ''onrustige'' periode, weet nog steeds niet wat er met mijn huis gaat/moet gebeuren, zal ik zo weer eens even over bellen, plus dat ik al bijna 10 jaar bij een bedrijf werk, waar ik een vast aantal uren had, maar nu zijn ze groter geworden, en wordt er in de zomer ws gekort op uren, maand geleden al naar gevraagd, net weer, antwoord is, we zijn een commercieel bedrijf, kunnen je niets garanderen, blabla, vraag ik kan ik dan in september terugkomen? Kan hij geen garanties voor geven, ja. dan voel je je zwaar ondergewaardeerd, ik kan nl bij een ander bedrijf voor de zomer wel vaste uren krijgen, en dat heb ik aangegeven, ze zeggen bij mijn bedrijf gewoon doodleuk, we weten het nog niet, je hoort het vlak voor de zomervakantie, dus ik zeg, ja maar je kan niet van mij verwachtten dat ik in 2/3 weken werk vindt, daar moet ik nu al mee bezig zijn, hoe lang werk je nu al in deze branche werd er gezegd, ik zeg ja 20 jaar,maar voorheen had ik hier mijn vaste uren en dat is nu anders, nu ja, ze kunnen me niets garanderen, vindt het zo jammer, altijd met plezier gewerkt, maar je bent niets dan een nummer, dus ja voor mezelf kiezen, gekke is, dat ik me al een maand druk maak erover, vindt het rot voor ze, als ik ''zomaar'' wegga, maar hun interesseert het blijkbaar geen fluit, doet pijn, maar ja, op naar iets nieuws, misschien wel beter........ Jeetje wat veranderd er veel, en wat had ik graag iemand gehad om het mee te delen, gelukkig is dit forum er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Wat een onzekerheid dan weer Gaby. Kan ik ook niet tegen. Als ik jou was ging ik mooi naar dat andere bedrijf, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Gaby, verandering is niet per definitie goed of slecht ik deel graag in je vreugde maar ook in je zorgen en verdriet verandering is eenmaal iets waar "ons soort mensen" moeilijk mee omgaan. bedenk je goed dat toen je stopte met drinken je dit alles ook niet verwacht had die verandering was beter, toch ? soms moet je gokken ik hoop voor jou dat het goed uitpakt en ja je bent voor hun een nummer, niks meer en niks minder een onderdeel van de begroting nu moeten ze je alleen nog ff passend maken in het budget kan me goed voorstellen dat je gek word van de onzekerheid What to do, What to do ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ja is ook vervelend ER, ik moet even mijn contract eens goed nakijken, want ik ben bij dit bedrijf in loondienst, en dat is vandaag de dag natuurlijk nog heel uniek, dat krijg je nergens meer, maar je niet gewaardeerd voelen, en steeds meer met het lood in je schoenen naar je werk gaan is het ook niet, en je weet hoe belangrijk werk is... vindt het gewoon frustrerend dat ze niet zeggen, we willen je graag houden blabla, en ja als ze dat niet zeggen, zegt het eigenlijk al genoeg, vroeger was ik dan al opgestapt, maar nu ga ik het eerst overdenken, om te kijken hoe ik hier zelf zo goed mogelijk uit kan komen, wellicht kan ik wat klanten meenemen, en ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag, maar heb me altijd 200% gegeven, en nu dit kijk, ik leer wel wat op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik moet nu warm eten. Zooooooo geen zin in want eet liever 'savonds warm maar het moet ivm late dienst. Brrrrrr. Gabs:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 lieverds bedankt voor jullie reacties, zo fijn om het hier even te kunnen delen ik ga nu weer aan het werk , nu voor een ander bedrijf, das nog goed haha tot later , geniet van de zon als je kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 wat een weer, heerlijk! fijne dag geniet tis toch woensdag vandaag? aanhef klopt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Originally posted by: toinewat een weer, heerlijk!fijne dag geniettis toch woensdag vandaag?aanhef klopt niet.quote> Heerlijk inderdaaden ja Toine ik was ook al de draad kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Zou Hanneke dat alleen maar kunnen veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosZou Hanneke dat alleen maar kunnen veranderen?quote> Ikke niet in ieder geval Kan ook die draad die ik gestart was niet weghalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Nou ja, geeft ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Goedemiddag, Als we nou allemaal de hele dag aangeven dat het vandaag woensdag is waarom verandert onze auteur dat dan niet? En Hanneke, mocht je dit nog lezen, pas het in dan ieder geval aan. Anderen geven het zeer subtiel aan maar gelukkig had je het zelf ook al geconstateerd. Bovendien, en ja ik ben sacherijnig, zie ik vaker dat mensen hier de dagdraad willen openen en dat gaat nogal eens fout. Helaas, pindakaas. Doe het dan ook niet en laat het aan Yvonne, Igor, Albertina, Akelei of andere vaste klanten over. Zij zetten hier de koffie 's ochtends - ja? En Spike, ik hoop dat je vandaag in het zonnetje gaat zitten. Knap je van op. Ga ik trouwens zo ook doen. Heb geen zin meer in werken en ga zo naar huis. Basta di Basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Woensdag 21 maart:rose: Excuus voor mijn uitval, in de tussentijd waren steunbeertje en emmaroos hierop door gegaan en dat zijn wel de laatsten die ik wil laten schrikken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Echt sjaggie ben je inderdaad, Travel......hahahaha. Mensen, heb een fijne dag, ik ga zo naar mijn werk. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Woensdag 21 maart Werkze Emma:present: Ik neem lekker vandaag en vrijdag 2 uurtjes eerder vrij. Heb het nodig en het is stil, dus het kan. En het weekend ga ik lekker op mijn bootje zonnen en genieten van de rust en de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Oe we zijn toch dinsdag? Will Lekker weertje nu als je moet werken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden