Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Goedemorgen Frummels. Beetje vroeg, maar ja... Koffie staat klaar, voor de zeer vroege vogels. Fibo? Ook al wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Gisteren vergeten me af te melden, droog dus. DAGPACT; Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Madelief, wat fijn om te horen dat het goed gaat. Ben je al aan de baclofen begonnen? Sorry heb een tijd niet meegelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ha Aicha! Goedemorgen. Ja, ik ben er al mee begonnen, bij thema' s is er een draadje over. Zit net terug te lezen. Jij hebt ronduit pech met de hulpverlening he? Dat is echt heel vervelend. Hopelijk kun je zo snel mogelijk terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Goedemorgen Fibo, heb je nog niet veel gelezen (mijn schuld). Gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Fibo, goedemorgen! Ja ik las dat je gisteren al even geslapen had. Dus jij hebt je uurtjes al te pakken. Ik lag er vroeg in, dus ook vroeg wakker. Vanavond de vuurdoop. Voor het eerst naar een feestje..... Maar het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ja Madelief, het zit een beetje tegen maar dat overleef ik nog wel. Tijdens de opname mag ik ook met baclofen beginnen. Zal je draadje lezen ben benieuwd hoe het bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Goedemorgen Madelief, Fibo en Aicha Ben ook vroeg, maar kan toch niet meer slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Dank je Fibo en een goedemorgen Suikertje :heart: Madelief heb het draadje over baclo gelezen alleen ik slik ook a.d. en krijg waarschijnlijk maar een hele kleine dosis omdat dat elkaar kan versterken. Heb jij daar ervaring mee of ken jij iemand die die combinatie gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Jammer dat er altijd van die dagen zijn dat het wat minder gaat Fibo, maar fijn dat je toch door gaat met het zoeken van afleiding. Een maatje van mij staat morgen precies 1 jaar droog. Heeft het lang niet altijd makkelijk maar ook de afleiding heeft hem er tot nu toe door geholpen. Op dit moment gaat het ondanks nog vele slechte momenten het niet drinken hem steeds beter af. Hoop dat dat voor jouw ook zo mag gaan. De aanhouder wint moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Hoi Fibo, Het zijn wat prive-problemen die er deze week spelen en die niet zo lekker lopen. Op zich heb ik genoeg afleiding, alleen is het soms moeilijk voor me om daadwerkelijk iets te ondernemen. Aicha ik heb je verhaal gelezen.Ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel weer de oude bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Maar met het niet drinken gaat het nog steeds heel goed. Gelukkig zelf nog geen terugval gehad. Ik moet wel zeggen dat het met dit mooie weer wel verleidelijker wordt om smiddags een koud pilsje te scoren. Gelukkig blijft het bij een gedachte. En ik begin vandaag aan dag 10 met het niet roken en daar ben ik erg trots op. Had ik echt niet verwacht dat me dit ging lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Suikertje, wat knap van je dat je ook gestopt bent met roken. Ben blij dat het weer wat beter met je gaat. Super!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Aicha, krijg je nu vandaag nog berisch of je voor de opname in behandeling komt? Begreep van je dat het allemaal een beetje mis was gelopen. Ik miste je ook hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Aicha, sorry, ik zat even in gesprek. Mijn partner is ook wakker, en er komen steeds meer dingen die we bespreken. Wat heel fijn is en ik als een opluchting ervaar. Hopelijk doet hij er zelf nu ook iets mee. Hij ziet zelf nu hoe ik veranderd ben. Hij drinkt nu ook veel minder. Ja vwb AD en Baclofen, zelf heb ik daar geen ervaring mee. Je zou op het Baclo draadje die vraag kunnen stellen? Ook een beetje googlen kan geen kwaad. Er is veel over te lezen, niet altijd alles voor waar aannemen is wel belangrijk in dat geval. Het met je arts bespreken die je straks krijgt is ook een optie. En niet vergeten dat je het ondanks die hulp het toch echt moet willen. De "knop" moet wel om zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Hi Fibo, denk dat ik nog niet genoeg koffie op had. Dacht dat het inderdaad over jouw ging. Nou nog maar een bakkie nemen dan. Zal voor de liefhebbers ook maar een wat bijzetten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Dank je Madelief, de knop is echt wel om hoor! Mijn terugvallen komen veelal voort uit lichamelijke klachten. Maar daar kan ik zelf ook wat aan doen door de vicieuze cirkel te doorbreken van roken en drinken. Moet met beiden stoppen. Hoop ook dat de baclo het stoppen met roken iets makkelijker maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Top Madelief, geweldig gaat het met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Suikertje, ook goedemorgen. Ondanks dat je het moeilijk hebt, heb ik enorme bewondering voor je! Je doet het toch maar. Niet meer roken, dat is voor mij nog een stap te ver. Maar ook die stap wil ik in de toekomst maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Madelief ik ben ook zo blij dat het met jouw en je partner weer beter loopt! Ik gun je alle goeds en heb erg met je te doen gehad. Jij hebt het zwaar voor je kiezen gehad. Heb nog vaak aan je gedacht ondanks dat ik een tijd niet aanwezig was op het forum:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Dank je Madelief. Stoppen met roken is idd ook erg moeilijk hoor. Concentreer je eerst maar goed op het stoppen met drinken. Ik weet nog heel goed hoe je nog niet zolang geleden hier als een dood vogeltje op het forum aanwezig was. En nu ben je een mooie bloem geworden. Hou dat eerst maar goed vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Suikertje, dank je. Aicha, ik rook er minder door, dat merk ik nu al. Voorheen ruim 2 pakjes per dag, nu ruim 1 pakje. Dat kan ook komen doordat ik actiever ben nu. Als je drinkt, rook je meer is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Als ik terugkijk.... Schaam ik me diep. Hoe ik in de hoogste boom klom, om niets. Licht geraakt en me altijd aangesproken voelen. Nu ik nuchter ben kijk ik er heel anders naar. Wat heb ik er een puinhoop van gemaakt. Ook hier op het forum. Heb zelfs aan mensen gevraagd, waar ik nu met grote bewondering naar kijk, om niet meer op mij te reageren. Daar heb ik ook spijt van. Maar toch, dankzij dit forum en de hulp die ik nu krijg, ben ik in staat om het vol te houden. Stap voor stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 goede morgen frummels. suikertje knap hoor dat je het volhoudt met niet roken ( en drinken natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Goedemorgen gefrummelde Aicha wat jammer voor je dat het zo is gelopen ik hoop dat je snel weer de juiste hulp krijgt bij mij rijzen wel meteen vragen betreft de detox dit omdat ik het zelf niet ken had eigenlijk gedacht dat iemand uit detox het allemaal beter aan kon hoe blond ben ik maar het blijkt dat het in feite niets weg haalt van de verslaving, als ik het goed begrijp het is het ontgiften van het lichaam wat ik wel eruit begrijp wat is nu de meerwaarde dan van detox? want net als mensen die niet in detox zijn geweest moet je het allemaal zelf doen sorry als het een stomme vraag is hoewel...een vraag is nooit stom anders stel je em niet volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden