Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Suiker...verliefd??? Nou dat is mooi! Weer een illusie armer... Emma, je voelt je zo jong als je zelf wilt toch? Iets meer dan een maand geleden voelde ik me rond de 80. Nu soms zo rond mijn echte leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: JaapIk denk toch echt dat het van het roken komthoor Emma, ik heb echt nergens last van.En ik heb ook wel eens gehoord dat goedeseks je jong maakt.quote> Nou dan ben ik de laatste jaren wel tig jaar ouder geworden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: MadeliefSuiker...verliefd???Nou dat is mooi!Weer een illusie armer...Emma, je voelt je zo jong als je zelf wilt toch?Iets meer dan een maand geleden voelde ik me rond de 80. Nu soms zo rond mijn echte leeftijd.quote> Dat meen je niet Madelief.Heb zoooooo lang op je gewacht. Ga meteen uitmaken hoor en kom morgen bij je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Zo ik heb de klok op één uur gezet, toch wel een soort bedtijd voor mij. Van die seks zal wel niets meer komen, maar dat is mijn eigen schuld. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 ja kan en ga je niet helpen jaap. maar madelief is misschien weer een optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Sorry Madelief. maar ik ben baldadig en opstandig. vergeef het me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hihi, Suiker. SSSSTTTTTTTTTTTT. Je weet toch dat ze nu gaan roddelen he? Jaap, je slaapt beter na *** hoor! Dat moet jij toch wel weten? Emma jonge blom, ben je weer gerustgesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ach ze roddelen maar, maar toen ik je voor het eerst hier las, hoorde ik je over Indonesie en je passie daarvoor. Ik ben er nooit geweest, maar heb weleen vriendin gehad wiens ouder er weg kwamen. En ik heb er altijd heel graag naar toe gewild. Misschien ooit nig eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: JaapIk denk toch echt dat het van het roken komthoor Emma, ik heb echt nergens last van.En ik heb ook wel eens gehoord dat goedeseks je jong maakt.quote> Nou, hahahaha, dan zal ik nu zo'n 19 jaar zijn denk ik, hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Mensen ik ga mn bed in. Slaap lekker. Sterkte voor wie niet kan slapen en/of het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Helemaal, Made. En slaap lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Emma, heerlijk toch? Gewoon denken en doen alsof je 19 bent. Dan doe ik het ook, gaan we samen op stap. En Suiker even uitleggen hoe zo'n bed werkt enzo...... Maar klopt Suiker, deels liggen mijn roots daar. Ja, het is een prachtig land. Hopelijk ga je het nog eens zien. Wel je korte broek meenemen he? Nou nu zit ik nog hier! Ik moet nodig naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Slaap lekker Madelief, ben trots op je. je doe het geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Nu echt weg hoor! Tot morgen. Thanx Suiker. Ik zag het nog net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Oeh ja, Made, dat doen we, samen op stap, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik/We gaan ook zo liggen. geintje hoor. lange dag geweest en morgen is het weer mooi weer. Welterusten Roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Trusten Suiker, sweet dreams:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Och ik slaap nog niet hoor, maar dacht dat iedereen al weg was. Heb me net aangemeldt voor jaarpact. zo heet dat toch? Ik wil stok achter de deur hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goed van je hoor, echt super. Nee ik ga nog niet naar bed. Ben altijd blij dat ik het eens een keer laat kan maken als ik vrij ben. Mijn echtgenoot slaapt al lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik denk dat Jan al slaapt. hij reageert niet meer op jaarpact, komt morgen wel.Waarom ben ik nu niet slaperig he. snap er niks van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ja ik heb nog nooit mee gedaan aan het dagpact of weekpact, omdat ik dat niet zo belangrijk vond, maar nu na vandaag ben ik trots op mezelf en waag ik de stap maar voor het jaarpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik ga sluiten hier. Welterusten. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 weet je wat het is. ik vind niet dat het een wedstrijd moet worden, Voor de is een maand alcholvrij misschien veel moeilijker dan voor een ander, Ik zie nu ook net dat Jan zegt dat Soothe lijstvoerder is en dat hoeft voor mij dus niet, maar dat zeg ik hem morgen ook nog wel zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 welterusten en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden