Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: Suikertjeo jee, ik zie idd dat ik verkeerd zit, twijfel nu wel echt aan mezelf;)quote> Ik bedoel maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Als jullie echt een keer goede muziek willen horen . neem er de tijd voor, maar dan heb je ook wat. Volume maximum en dream on http://www.youtube.com/watch?v=rWXkHc2rH6s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Voor vandaag meld ik me droog af. Zo, dan kan ik dat niet meer vergeten. Ja, een uurtje korter vannacht. Dus eigenlijk had ik al in bed moeten liggen. Suiker, baldadig? Ben ik ook wel af en toe hoor! Maar ik zou je toch missen als je er een poos niet zou zijn hier. Dat moet je niet willen joh! Ja Emma, wat lijk jij op Bol, hihi. Spike, je plaatst meestal hele mooie nummers. De laatste tijd, dus eigenlijk sinds ik niet meer drink, luister ik zelden naar muziek, alleen in de auto. Op de één of andere manier kan ik nu niet naar de nummers luisteren, waar ik altijd in verzwolg toen ik nog dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: jane4:light:Em was dat niet Wim T Schippers met joeof Jiskefet, ik kan er niet opkomen.quote> Jazeker dat was Jacques Plafond met Ronflonflon of andersom op de woensdagmiddag.Dat was een van mijn favorieten in die tijd, de jaren 80.En er zat ook nog een Jaap in de Show, Jaap Knasterhuis.Maar goed, joe, was daarin de show de samentrekking van u en jou, zodater geen probleem meer is met die lastige keus, u of jij. Want er zijn daarinnogal wat twijfelgevallen en onduidelijkheden voor ons Nederlanders.Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik lees graag de recensies over 20 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Madelief je bent een lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Madelief, Bol en ik zijn tweelingen, hahaha, heb nooit een zus gehad, dus dan maar een virtuele zus he? Flauw, ik ben echt heel flauw nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 en ik heb wel heel veel te vertellen nu, maar zit nog steeds te wachten op dat bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 De kapsels en kleding zijn in ieder geval top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hoi Eline, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ja, maar u en jij is onzinnig, alsof ik onderscheid moet maken tussen de een en de ander. Ik word tegenwoordig ook wel eens met u aangesproken. Ik vind dat vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 dan ben jij nog een jonkie denk ik Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik denk dat het komt omdat ik gezag uitstraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 En wat heb je dan allemaal te vertellen, Suiker? Sorry Spike en Jaap dat ik jullie discussie stoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Nou, inderdaad, ouderdom kent geen geheimen. Ik werd gisteren door iemand op mijn werk 10 jaar ouder geschat. 10 jaar!!!!!!!!!!!!!!!! Roken en drinken heeft mij geen goed gedaan. Snif snif, ben zo verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 En ach, jong zijn, daar kan en wil ik niet mee stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosEn wat heb je dan allemaal te vertellen, Suiker?Sorry Spike en Jaap dat ik jullie discussie stoor.quote> Ik moest ff teruglezen hoor, maar ik ben nogal druk hier. komt omdat ik me verveel en erg opstandig ben, Het is niet zo gelopen vandaag zoals ik het had gewild, maar goed love is in the air he;) niet verder vertellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Welterusten Akelei en voor iedereen die straks een uur korter slaapt. Verliefdheid is toch het mooiste wat er is, vooral in het begin, of niet. Wil het wel uitschreeuwen, maar ja iedereen leest mee he, dus doe het maar niet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Welterusten, niet vergeten het klokje een uurtje vooruit te draaien hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: Suikertje Originally posted by: EmmaroosEn wat heb je dan allemaal te vertellen, Suiker?Sorry Spike en Jaap dat ik jullie discussie stoor.quote> Ik moest ff teruglezen hoor, maar ik ben nogal druk hier. komt omdat ik me verveel en erg opstandig ben, Het is niet zo gelopen vandaag zoals ik het had gewild, maar goed love is in the air he;) niet verder vertellen hoor.quote> Nee hoor, heel nederland en belgie leest het maar we vertellen het niet verder, hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosNou, inderdaad, ouderdom kent geen geheimen.Ik werd gisteren door iemand op mijn werk 10 jaar ouder geschat.10 jaar!!!!!!!!!!!!!!!! Roken en drinken heeft mij geen goed gedaan.Snif snif, ben zo verdrietig.quote> Ik wil graag reactie hierop, hihihi. Ben ook melig.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik heb daar al een paar keer miscommunicatie over gehad, dan deden we allebei een uurtje er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 En als Ajax morgen nog wint dan kan mijn leven ff echt niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: EmmaroosNou, inderdaad, ouderdom kent geen geheimen.Ik werd gisteren door iemand op mijn werk 10 jaar ouder geschat.10 jaar!!!!!!!!!!!!!!!! Roken en drinken heeft mij geen goed gedaan.Snif snif, ben zo verdrietig.quote> Ik wil graag reactie hierop, hihihi. Ben ook melig..........quote> Ja mensen moeten tegenwoordig doorwerken tot hun 70 ste he emma, vandaar die vergissing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik denk toch echt dat het van het roken komt hoor Emma, ik heb echt nergens last van. En ik heb ook wel eens gehoord dat goede seks je jong maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden