albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hé wat leuk, Mups, Dinah en Rae goed jullie even te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: spikehihi, goed likkenda's de kunstquote> Likken aan chocola? Niks ervan, lekker op knabbelen en knagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: DinahIk krijg spontaan een enorme trek..........Helaas alles weggegooid gisteren.quote> Alle kroketten???? ZONDE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 toast met jonge kaas aan het eten njammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: MupkeIk heb niets te biechten. Ben een keurige mevrouw :$ Dat weet je toch? Ik vind het heel raar dat je het aan me vraagt! quote> Die defensieve houding zegt iets andersquote> Bladiebla. Niet zo invullen dame! Ha die Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 En een kroket erop bovenop Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: Mupke Originally posted by: spikehihi, goed likkenda's de kunstquote> Likken aan chocola? Niks ervan, lekker op knabbelen en knagen.quote> Op chocolade met nootjes moet je zuigen. Heb je als laatste al de nootjes nog om op te knabbelen.Ik vind dit bijna erotisch klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Thanks Spike... tsja, werd gewoon tijd... en wordt er behalve beter ook zwaarder van geloof ik Hoi Kirk... hoe ist met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Mupke Originally posted by: spikehihi, goed likkenda's de kunstquote> Likken aan chocola? Niks ervan, lekker op knabbelen en knagen.quote> Op chocolade met nootjes moet je zuigen. Heb je als laatste al de nootjes nog om op te knabbelen.Ik vind dit bijna erotisch klinken quote> Ja, bijna wel. Was trouwens geen moment bij me opgekomen maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 How is it hanging Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Spike! Likken...doe je toch enkel aan nen lekstok of een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoe zit dat nu met dat ziek zijn Kirk? Je was zomaar weg na berichten over kanker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Spike!Likken...doe je toch enkel aan nen lekstok of een ijsjequote> Wake up Fleur and smell the.......Tijd dat jij naar Olland komt, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: YvonneHoi Kirk... hoe ist met je?quote> Het gaat z,n gangetje. weinig ups en downs meer, heel af en toe een uitschieter naar een van beide kanten.quote> Uhmmmm Kirk??? weinig ups en downs??? En wat dan je berichtje van zaterdagavond: "die kankercomputer is al net zo van streek als mijn kankerlichaam. sorry , geen ''schoppen'' van mijn kant , gewoon het gevoel dat ik aan de beurt ben om deze ''ziekte'' het hoofd te bieden . thats all. " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Dinah, hoeft ook niet altijd, iets toevoegen. Fijn dat het goed met je gaat. petje af hoor, je hebt het toch maar mooi gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Oeps 22u Ik moet naar bed. Dochter heeft examen en wil iets vroeger op om na te lezen. Mupke, dikke :lops; Rae, hopelijk tot vlugs! Niet te hard likken of zuigen friemeltjes Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoi Jopie, ja prachtig hé. 'k volg dat triootje in de avondhemel nu al een tijdje. Als 't helder is kan je zelfs de nachtzijde van de maan zien. Ik ben er vandoor. Avond iedereen en fijn jullie te lezen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ga ook afsluiten. Lekker slapen allemaal. Fleur, dikke :lops; terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Uhmmmm Fleur?? JIJ moet nu naar bed omdat DOCHTER vroeger op moet??? Duhhhhh.. daar snap ik nou echt helemaal niks van dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Toedels allemaal, lekker slapen en naar de sterren en maan kijken. Is mooi he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Lieve mensen, wat kan ik zeggen, ik voel me zo rot, ik heb me laatst overnieuw aangemeld. Maar het lukt gewoon niet, ik kan die rotwijn gewoon niet laten staan. Wat is dat toch, ik weet dat het me sloopt, dat het mijn leven helemaal niet leuker maakt. Ik moet alle zeilen bijzetten om het te redden overdag. Ik schaam me zo tegenover mijn kind. Ik heb geen blackouts meer gehad of vallen maar ik glij af en ik vind het zo erg. Ik durf niet naar de huisarts om dit te vertellen, ik zit al aan de antidepressiva. Ik wil die rot alcohol niet meer maar ik weet niet hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Mijn onderschrift moet ik veranderen. Sorry voor het verhaal, maar ik weet even niet hoe ik het moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Das lekker Kirk... Sorry, maar denk toch dat je in het vervolg wat zorgvuldiger je rotbuien zou kunnen omschrijven. Je hebt mensen behoorlijk aan het schrikken gebracht. En vervolgens twee dagen niets laten horen. Wat een kul van je. Sorry, ik vind het meer dan ongepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Joop ik ga wel ff buiten staan en kijken.... ff mijn verontwaardiging 'wegkijken' ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Mot je wel ff de moeite nemen naar buiten te gaan Kirk. Slome. Jessy, schaam je niet, je bent onder vrienden. Ik weet maar al te goed hoe je je voelt. Het is niet gemakkelijk. Raar toch he, iets dat zo verwoestend is laten staan. Mij heeft het geholpen het per dag te bekijken. Vandaag drink ik niet, dat was en is voor mij te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden