Spring naar bijdragen

Maandag 26 maart 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Dinah,

Fleurie.

Ik stel het goed, dank je. Wel een paar zware escalaties met alcohol gehad de laatste maanden maar mijn moed en gemoed beweegt zich momenteel in de lijn van de zomerzonnewende en ik wil nuchter doorzetten en mijn geest op scherp zetten.

Fleur, nogmaals :present: voor je jaardag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik dat Igor op drie maanden zit?

Hartstikke goed meid!! :heart: En Be carefull. Volgens mij is drie maanden ook wel ongeveer de tijd dat de euforie wegzakt en er zomaar vanuit het niets rare gedachten opkomen. Daar kun je maar beter alvast rekening mee houden zodat je ze herkent als ze zich aandienen.

Dat was voor vandaag ook mijn enige nuttige tip. :) Ik ben niet zo van de tips en adviezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Was ff vergeten dat BB altijd zo weer weg is.
En eigenlijk geen antwoord verwacht.
Stomme Hannah ook.
quote>

tsssssss. Hannah, niet voor me invullen.
Bedankt voor je antwoord. Moest weg, werkkuh.
Heb Haddock z'n 'afscheid' gemist blijkbaar.

Ben nu wel weer weg, ff opslomen en dan mag ik weer nr bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spike,

er lopen tienduizenden verhalen als vuurtjes rond het internet over 21/12. Vooral niet veel van aantrekken :)

Die van de drie sterren heb ik nog niet gehoord. Lijkt me weinig aannemelijk evenwel. Het mooiste verhaal voor rampenjaar 2012 is allicht de doortocht van de planeet Nibiru. De bewoners van die planeet hebben de mens duizenden jaren geleden genetisch gemodifieerd naar hun beeld van apen naar mensapen en dan de homo sapiens. Hun laatste bezoekje was 3600 geleden, toen op verschillende continenten op aarde filosofie, wetenschap, literatuur begon te bloeien. Het bezoek van Niburi staat zelfs te lezen in de sumerische spijkerschriften (met zekere vrije lezing) en kunstvormen uit het vroege Mesopotamië, m.a.w. Eden.

Helaas is de planeet zeer massief, waardoor de aarde gigantische getijdewerkingen zal voelen, met vloedgolven, vulkaanuitbarstingen en vernietigende aardbevingen. Mooi :).

Helaas is ook de planeet Nibiru een fabel. Het ware te mooi om onze scheppers tegen te komen de dag dat we vernietigd worden!

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...