Madelief Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Lytse, Beterschap! Ook ik log uit en meld me droog af. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Made en Lytse, goed uitzieken dan maar. Wel jammer met dit mooie weer en dan in bed te moeten liggen. Snel herstel gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hey!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoi Dinah, Fleurie. Ik stel het goed, dank je. Wel een paar zware escalaties met alcohol gehad de laatste maanden maar mijn moed en gemoed beweegt zich momenteel in de lijn van de zomerzonnewende en ik wil nuchter doorzetten en mijn geest op scherp zetten. Fleur, nogmaals voor je jaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ohww ie is al weg Spike, niet eten is langzaam sterven. Als je meer nodig hebt dan therapie, zoek er dan naar. Geef niet op en geloof dat je ook dit kan achterlaten. Actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Nou moe, Rae is terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Huh? En nu is ie terug.. En toch zie ik em niet.. Spook Dank je wel Is het ook zo'n mooi weer op de pleintjes daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ben een Venuskind of een kind van Venus Logisch natuurlijk. Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Zie ik dat Igor op drie maanden zit? Hartstikke goed meid!! En Be carefull. Volgens mij is drie maanden ook wel ongeveer de tijd dat de euforie wegzakt en er zomaar vanuit het niets rare gedachten opkomen. Daar kun je maar beter alvast rekening mee houden zodat je ze herkent als ze zich aandienen. Dat was voor vandaag ook mijn enige nuttige tip. Ik ben niet zo van de tips en adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Nee Dinah Ik denk dat Rae doelt op mijn 1 jaar droog staan. Hij mocht wel eens een keer een taartje meenemen zeg ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Fleur: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeNee Dinah Ik denk dat Rae doelt op mijn 1 jaar droog staan.Hij mocht wel eens een keer een taartje meenemen zeg ik dan quote> Dat zeg je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Das gelijk Sha...die ging ook een taartje maken. Kheb ze nog niet gezien.. Nu moet ik die ouwbakken kloek ook niet meer hebbe zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Zei ze erbij dat het taartje voor jou was? Misschien heeft ze er wel eentje gemaakt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Was ff vergeten dat BB altijd zo weer weg is.En eigenlijk geen antwoord verwacht.Stomme Hannah ook.quote> tsssssss. Hannah, niet voor me invullen. Bedankt voor je antwoord. Moest weg, werkkuh.Heb Haddock z'n 'afscheid' gemist blijkbaar.Ben nu wel weer weg, ff opslomen en dan mag ik weer nr bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Nog ff en ik kan in het klooster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoi Spike, er lopen tienduizenden verhalen als vuurtjes rond het internet over 21/12. Vooral niet veel van aantrekken Die van de drie sterren heb ik nog niet gehoord. Lijkt me weinig aannemelijk evenwel. Het mooiste verhaal voor rampenjaar 2012 is allicht de doortocht van de planeet Nibiru. De bewoners van die planeet hebben de mens duizenden jaren geleden genetisch gemodifieerd naar hun beeld van apen naar mensapen en dan de homo sapiens. Hun laatste bezoekje was 3600 geleden, toen op verschillende continenten op aarde filosofie, wetenschap, literatuur begon te bloeien. Het bezoek van Niburi staat zelfs te lezen in de sumerische spijkerschriften (met zekere vrije lezing) en kunstvormen uit het vroege Mesopotamië, m.a.w. Eden. Helaas is de planeet zeer massief, waardoor de aarde gigantische getijdewerkingen zal voelen, met vloedgolven, vulkaanuitbarstingen en vernietigende aardbevingen. Mooi . Helaas is ook de planeet Nibiru een fabel. Het ware te mooi om onze scheppers tegen te komen de dag dat we vernietigd worden! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Het biechten zou net het hoogtepunt van mijnen dag zijn geweest Er gebeurt hier weinigs ondeugend Dinah...Net als bij jou werd chocolade mijn minnaar. Mupke, wat heb jij op te biechten? Zeg het eens tegen nonneke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ach, chocola als minnaar...kzou er wellicht mee kunnen leven. Maar meiden, wie weet wat er nog voor jullie int verschiet ligt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik heb niets te biechten. Ben een keurige mevrouw :$ Dat weet je toch? Ik vind het heel raar dat je het aan me vraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: spikechocola in bed geeft vlekkenquote> Niet als je heel gretig bent toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Chocolade, vulkaanuitbarstingen, biechtstoelen, fabels en mooie verhalen... Doe mij maar een broodje kroket eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: MupkeIk heb niets te biechten. Ben een keurige mevrouw :$ Dat weet je toch? Ik vind het heel raar dat je het aan me vraagt! quote> Die defensieve houding zegt iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden