gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 m&m's zijn toch gewoon chocoladebolletjes, verpakt in suiker, zodat je nog sneller kunt proppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 owwwwww ik krijg trekkkkkkkkkkkkkk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ja in M&M's dan he haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ben een echte snob, maar de chocolade van de Lidl is gewoon het eeeiiiiinde! Kost wat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Als je dus 2 van die repen naar binnen schuift, heb je je halve dagelijkse calorie-intake al binnen! (en is het nog maar 11 uur s'ochtends!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @Steunbeertje, jij hebt er natuurlijk ook meer verstand van, want je bent al veel langer nuchter dan ik! Van chocolade dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ben echt heel erg gaan snoepen, in het begin niet hoor. Toen was het nog netjes een broodje of een extra stukje fruit. Sinds de kerstdagen is het bar en boos met me hahaha Nu maar weer extra fruit in huis gehaald en via de bier afdeling de chips, koekjes en snoepjes afdeling omzeild. Het moet niet gekker worden haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 OK, Steunbeertje, We kunnen onszelf uitroepen tot choc-die-hards van dit forum! We hebben zelfs Jan1000 weggespeeld. Nu maar even dromen, van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 ja maar Jan is op die-eet die mogen we nu geen paashaasjes voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ga ook de bocht inkorten Mensen slaap lekker morgen gezond weer op (paashaasjes tellen in bed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden