danmaarwater Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemorgen mensen!! Kom net thuis. De 13 uurtjes zitten er weer op. Nu nog ff tv staren met een lekkere bak thee, en dan zo maar eens het nest gaan zoeken, want over een uur of 4 is de kleine weer aan de beurt. Koffie en theewater staan al klaar voor de start, alleen nog ff op het knopje drukken! Ben er de laatste tijd niet zoveel geweest, maar zoals jullie kunnen lezen druk druk druk, maar wel droog gelukkig! Fijne woensdag!! DMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ook van mij een hele goede morgen. de weerman voorspelt hier voor de komende dagen af en toe een buitje. Ik hoop dat ik, en velen met mij, het droog houden. Akkoord Chretien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Allez, ik ben weer weg, mijn mensen komen naar beneden. Iedereen een fijne, zonnige dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 goedemorgen. werd wakker, slaap slecht nu de hond niet goed is. ik hoop op regen maar s nachts dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 heb t gisteren ook niet droog gehouden en baal van mezelf. las even gisteren terug. de hond heeft vocht achter de longen maar momenteel gaat t ietsje beter. heeft gegeten na 2 dagen niks te willen dus kreeg de medicatie er oo slecht in. ben 3x naar de dierenarts geweest nu in 2 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goeiemorgen iedereen, Hier in Belgie nog geen sprake van regen. Het weekend wordt wel frisser. Anders, hopelijk word je hond vlug beter! Oeps, zo laat al. Vlug klaarmaken voor 't werk. Prettige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemorgen, gáááááp, ik wil niet wakker worden. Het is nog te donker, toch nog een beetje omschakelen voor mij, de zomertijd. Een fijne dag allemaal en houd het zo droog als je wilt. Ik neem de 1e niet, dat is zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Verandering, dank je! moest eigenlijk vandaag een beslissing maken maar kan dat nu niet, omdat het ietsje betert. thanks god! fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedenmorgen, 13 uur werken, toe maar. Anders, knuffeltje voor je hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 De duisternis wordt al verdreven. En het verkeer komt hier op gang. Nu ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Vertel me wat Jaap (spreekwoordelijk) Ik ben nog verschrikkelijk moe. Maar helemaal klaar om te vertrekken. De poes niest constant. Waarom doet ze dan nu weer? Belgen? Gadsiedezi...die vind ik wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 dank je Jaap. we gaan er maar voor vandaag. plus besef me dat ik gewoon niet wil drinken ook al heb ik verdriet of pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Zo ik ga even mijn kleren aan doen. Toch jammer dat er geen webcamfunctie bij het forum zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 En ik ben er vandoor. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goede morgen luitjes. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken. Ik heb er nooit iets van gezegd tot nu toe, maar doe het nu lekker toch: vind het zo raar dat mensen een dagdraad openen midden in de nacht als ze naar bed gaan.... Het lijkt me veel logischer dat je je berichen op de oude dagdraad zet en eventueel daar het licht uitdoet toch? En als je dan toch een nieuwe dagdraad opent... zet dan in de titel de datum en dag van van de week en in de subtitel jouw eigen toevoeging. Zo, dat wilde ik even kwijt Anders, ellendig dat jouw hond niet in orde is... Is dat vocht afkomstig van lekkende hartkleppen? Hier nog zo eentje. At ook niet meer.... Maar met medicatie die een paar keer is bijgesteld gaat het nu redelijk en voelt hondje zich weer prettig (zolang als het duurt). Het geven van medecijnen gaat hier altijd heel makkelijk: ik verstop de pil in een likje smeerworst en dat gaat er prima in , ook als ze haar eigen eten niet aanraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Niesziekte opgedaan misschien Fleur??? of een haartje in haar neus??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Zo een beetje lichaamsbeweging doet wonderen. Helemaal fit hier. En aangekleed. Nu mijn hoofdhaar nog. Mooie dag, en wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Fijne dag Jaap en Fleur... Werk ze...ik mag het wat rustiger aan doen vanmorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Overigens voor Chretien ff petje af... gisteren droog gehouden... en vandaag ook weer he? !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Von, nog even snel. Heb je een héél klein beetje last van ontwenning door het stoppen met roken? Repect hoor maar je bent wat korter door de bocht dan ik van je gewend ben. Hihihi, ik doe het je nog niet na, het stoppen, met roken, dus zie het maar als een klein plagerijtje. Nu moet ik echt opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Sofie, ja je hebt gelijk. kon het even alleen niet aan maar dat is een smoes zeker. Yvonne. de worst at ze ook niet meer. maar gisteren heeft ze s avonds gegeten. Ze denken aan longtumoren en allerlei kwaaltjes erbij. Maar ok, momenteel is het stabiel. dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemorgen harde werkers, Vandaag weer een alcoholvrije dag. Gaat steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 goede morgen frummels. lekker koffie yvonne. fleurtje dat is de straf dat je haar hebt laten helpen. nu gaat ze de hele dag niezen om je te plagen. anders sterkte met je hond, klinkt niet goed. hopelijk heeft de hond geen pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 goedemorgen igor, nee dat niet. ze is rustig nu, slaapt. ik ga rennen hier. kom later terug. wens iedereen een droge fijne dag! en doe mee natuurlijk. ben mezelf wat beu op dit vlak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Tina.... hoe DURF je IK HEB HELEMAAL NERGENS LAST VAN HOOR...... Hihi... maar nu ff serieus.. hm, valt wel mee eigenlijk. Maar ik heb wel vaker gemerkt dat mensen midden in de nacht een dagdraad gaan openen en daar is ook al vaker wat van gezegd... ook van de titel die zo'n dagdraad dan soms meekrijgt. Ik vind het niet logisch, het wekt verwarring (vandaag dus ook weer twee dagdraden... ), vandaar. Soms kan ik best kort door de bocht zijn hoor, maar dat hou ik meestal voor me, ook irl. Maar soms knal ik het er ook ff uit. En of het iets te maken heeft met dat stoppen? Ik merkte de eerste stopdag op mijn werk toen er iemand bij me kwam over iets dat hij niet begreep dat ik me bij de tweede 'domme' opmerking van binnen behoorlijk begon te ergeren en zin kreeg om dat ook te uiten op een heel scherpe manier.... dat kwam volgens mij wel degelijk door nicotinegebrek... heb me gelukkig in kunnen houden en en verder weinig tot geen last meer van gehad. Sofie inmiddels al aan het kwasten??? Mooi dat het einde in zicht is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden