Spring naar bijdragen

Woensdag, de week is weer doormidden!


Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen!!

Kom net thuis. De 13 uurtjes zitten er weer op.

Nu nog ff tv staren met een lekkere bak thee, en dan zo maar eens het nest gaan zoeken, want over een uur of 4 is de kleine weer aan de beurt.

Koffie en theewater staan al klaar voor de start, alleen nog ff op het knopje drukken!

Ben er de laatste tijd niet zoveel geweest, maar zoals jullie kunnen lezen druk druk druk, maar wel droog gelukkig!

Fijne woensdag!!

DMW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heb t gisteren ook niet droog gehouden en baal van mezelf.

las even gisteren terug. de hond heeft vocht achter de longen maar momenteel gaat t ietsje beter. heeft gegeten na 2 dagen niks te willen dus kreeg de medicatie er oo slecht in. ben 3x naar de dierenarts geweest nu in 2 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes.

Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken.

Ik heb er nooit iets van gezegd tot nu toe, maar doe het nu lekker toch:

vind het zo raar dat mensen een dagdraad openen midden in de nacht als ze naar bed gaan....

Het lijkt me veel logischer dat je je berichen op de oude dagdraad zet en eventueel daar het licht uitdoet toch?

En als je dan toch een nieuwe dagdraad opent... zet dan in de titel de datum en dag van van de week en in de subtitel jouw eigen toevoeging.

Zo, dat wilde ik even kwijt :P

Anders, ellendig dat jouw hond niet in orde is...

Is dat vocht afkomstig van lekkende hartkleppen?

Hier nog zo eentje.

At ook niet meer....

Maar met medicatie die een paar keer is bijgesteld gaat het nu redelijk en voelt hondje zich weer prettig (zolang als het duurt).

Het geven van medecijnen gaat hier altijd heel makkelijk: ik verstop de pil in een likje smeerworst en dat gaat er prima in , ook als ze haar eigen eten niet aanraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Von,

nog even snel.

Heb je een héél klein beetje

last van ontwenning door het stoppen met roken?

Repect hoor maar je bent wat korter

door de bocht dan ik van je gewend ben.

Hihihi, ik doe het je nog niet na, het stoppen,

met roken, dus zie het maar als een klein

plagerijtje.

:)

Nu moet ik echt opschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie, ja je hebt gelijk. kon het even alleen niet aan maar dat is een smoes zeker.

Yvonne. de worst at ze ook niet meer. maar gisteren heeft ze s avonds gegeten. Ze denken aan longtumoren en allerlei kwaaltjes erbij. Maar ok, momenteel is het stabiel.

dank je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels.

lekker koffie yvonne.

fleurtje dat is de straf dat je haar hebt laten helpen. nu gaat ze de hele dag niezen om je te plagen.

anders sterkte met je hond, klinkt niet goed. hopelijk heeft de hond geen pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina.... hoe DURF je :D

IK HEB HELEMAAL NERGENS LAST VAN HOOR...... :huh:

Hihi... maar nu ff serieus.. hm, valt wel mee eigenlijk.

Maar ik heb wel vaker gemerkt dat mensen midden in de nacht een dagdraad gaan openen en daar is ook al vaker wat van gezegd... ook van de titel die zo'n dagdraad dan soms meekrijgt.

Ik vind het niet logisch, het wekt verwarring (vandaag dus ook weer twee dagdraden... ), vandaar.

Soms kan ik best kort door de bocht zijn hoor, maar dat hou ik meestal voor me, ook irl.

Maar soms knal ik het er ook ff uit.

En of het iets te maken heeft met dat stoppen?

Ik merkte de eerste stopdag op mijn werk toen er iemand bij me kwam over iets dat hij niet begreep dat ik me bij de tweede 'domme' opmerking van binnen behoorlijk begon te ergeren en zin kreeg om dat ook te uiten op een heel scherpe manier.... dat kwam volgens mij wel degelijk door nicotinegebrek... heb me gelukkig in kunnen houden en en verder weinig tot geen last meer van gehad.

Sofie inmiddels al aan het kwasten???

Mooi dat het einde in zicht is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...