AlbertRemmo Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goede morgen Frummers:heart: Joh wat heb ik jullie gemist, maar geen internet op mijn mobiel, dus kon niks van me laten horen. Ben dus bijna vier weken weggeweest naar Frankrijk. Hard gewerkt hoor, veel buiten, in temperaturen van zo`n 18 à 19 graden en ben nu behoorlijk getint zal`k maar zeggen. Ik was om effe 1.15 uur thuis, heb mijn pc weer aan gezet en dat duurde en duurde, want alle updates moesten eerst even geïnstalleerd worden, en dat zijn er nog al wat na 4 weken denk ik. Nu dan eerst maar even het schokkende nieuws. Ik heb gedronken de afgelopen 4 weken: koffie, thee, water met en zonder gas, orangina en bitter lemon. En VIER dagen NIET gerookt. Toen werd ik echt gek van mezelf en heb de verdere dagen 2 tot 3 sigaretten gerookt, wat ik heel knap vind van mezelf. Ik heb het wel naar mijn zin gehad daar in Frankrijk hoor. Ook al werk ik voor hun, ze leggen me toch ook wel in watten. van `s morgens vroeg tot `s avonds laat krijg ik te eten van hun. Ontbijt, lunch en diner word voorgeschoteld, hoef ik niks aan te doen alleen maar eten. Geweldige plaats om te zijn, zo`n vakantieoord (voor mij dan ) voor hun is het een tweede huis. Maar ik gun het ze. Lieverds ik laat het even hier bij. Het was prioriteit voor mij om even te laten weten dat ik terug ben. Maar ik ga nu even slapen, morgen een drukke dag voor boodschappen, want Will komt hier gezellig de beide paasdagen en dan moet ik wel wat te eten in huis hebben toch? Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 AR fijn je weer te lezen na 4 weken...time flyes zo te lezen heb je een goeie tijd gehad non alcohol en weinig gerookt, klasse ik weet hoeveel je rookte dus dan vind ik dit echt top en heerlijk als er even zo goed voor je gezorgd is en nog met een tintje terug ook geniet van je terug zijn en fijne dagen met Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen Frummels! Dit is een fijne dagopening AR zo droog als kurk, weer op het honk! Zal ik dan maar koffie en thee klaarzetten? Broodjes gaan zo de oven in. Even de tafel dekken, et voila! Sha, Fofies, Tina, goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen, Albert, goed je weer te lezen en het schokkende nieuws is gelukkig niet schokkend. Zelf ben ik net thuis, ik heb mijn vrienden van de zieke dochter opgehaald. Ze zijn vannacht aangekomen op Schiphol, met ze meegegaan naar huis en daar nog even wat gepraat. Zo ga ik proberen nog wat te slapen. Een nacht doorhalen kan ik niet. Het voelt allemaal wat onwerkelijk. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 EmmaRoos, ik hoop dat je een goeie nacht hebt gemaakt en vandaag weer een lichtpuntje voor jezelf ziet Gestopt, vandaag droge dag 10 als het goed is ga zo voort, het kan alleen maar beter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen Madelief en Tina Ja Madelief jij mag vandaag koffie zetten ik ben er vandaag te lui voor mag mega uitslapen als ik wil maar ben klaar wakker nou ja, stort ik vanavond meteen in als ik thuis kom Tina, niet makkelijk... zal niet in je koude kleren gaan zitten ik wens jou en ook je vrienden sterkte hoop dat je zo nog even wat kunt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Tina, slaap lekker! Sha, ja ik ken dat, wel willen uitslapen, maar het niet kunnen. Grrrrr. Ach, meestal haal ik net 5 uurtjes slaap. Vandaag ga ik luieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen allemaal, ik ben werkelijk sensatiebelust want dat "schokkend" in de titel van de dagdraad maakte me nieuwsgierig. Wat een teleurstelling! Zelf heb ik me gisteren goed gedragen op een verjaardagsfeestje: mijn lievelingsbier (Duvel, what's in a name) was overvloedig aanwezig, maar ik hield het bij twee pintjes (als minderaar mag ik dat van mezelf). Merci voor de koffie, Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Ha Jen, ook goedemorgen! Ook ik ben op de titel afgegaan, hihi. Gelukkig was het schokkend goed nieuws. Zo, nog maar een sterk bakje koffie inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen lieve allemaal, Wat heb ik lekker geslapen zeg. Ben alleen net mijn bed uitgedreven, kletsnat van het zweet. Zal er ook wel bij horen. Verder voel ik me beter dan gisteren. Man heeft op de logeerkamer geslapen, hij is nog steeds erg, erg boos, verdrietig, moe. Ook al begrijp ik zijn reactie, het doet pijn. Hij kan niet meer in me geloven, ook al ga ik aan de Refusal en ga ik voor gesprekken weer naar de verslavingszorg, hij geloofd niet dat ik het red. Ik geloof wel in mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie koffie madelief AR fijn dat je heelhuids terug bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Jen, netjes als je het bij 2 hebt weten te houden zou mij zeker niet gelukt zijn EmmaRoos, ik begrijp de reactie van je partner ook wel vertrouwen daarin zal weer moeten groeien maar dat je in jezelf blijft geloven is denk ik wel het belangrijkste en ik geloof ook in je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 roos er is maar 1 ding aan te doen en dat is het hem bewijzen. en verwacht nu niet dat hij er na 1 week al in geloofd. dit zal lang duren. maar ja het drinken zal ook niet een paar daagjes geweest zijn. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dank je Sha, De schrik was te groot, ik ben nu echt wel genezen hoor. Ik weet dat het gaat lukken, zeker als ik er ook hulp bij krijg. Alleen een pilletje is niet voldoende. Ook heb ik een fijne huisarts, die wil me volgende week graag nog even zien. Dank je voor je woorden. Allemaal hier op het forum, jullie zijn echt lief voor me en dat doet me erg goed. Gelukkig dat ik jullie heb, thuis heerst zo;n boze stemming. Wat ik al zei, ik begrijp dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Emma, blijf erin geloven he? Laat iedereen maar een poepie ruiken! Je kunt het, dat had je al laten zien. Je vroeg gisteren hoe ik dat wist over de insults? Heb zelf ook insults gehad, toen ik in de kliniek zat. Daar vertelden ze mij dat het risico erop in die uren zat. Zelf weet ik wel dat het eraan kwam, maar raakte ik buiten bewustzijn. Geen pretje zal ik maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Mogguh Iggy Destijds bij de Brijderstichting vertelde ze dat het averechts werkt als een partner boos gaat worden maar dat hij juist moet blijven steunen ook als het weer een keer mis zou gaan als ik naar me zelf kijk klopt dat wel enigszins heb ook wel eens 's morgens alle lege flessen wijn van een week hier op het aanrecht gevonden :huh: schrok daar toen zelf ook wel van tja, toen ging het 1,5 dag goed met niet drinken om vervolgens de schade weer snel in te halen wat ben ik erg geweest als ik het zo opschrijf nou ja, de glasbak ziet me tegenwoordig al heel lang niet meer en dat laat ik graag zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Nee, vertrouwen komt te voet en gaat te paard, ik weet het. En nee, ik dronk al 10 jaar dus hij heeft het zo gehad. AR, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat je weer terug bent. Schokkend nieuws maar dan in positieve zin. Geniet van je dagen met Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dank je Madelief nog voor je antwoord. Ja, eng is dat he? Doodeng gewoon. Maar was jij ook zo plotseling gestopt dan? Ik meende dat jij aan het afbouwen was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Sha, ik denk dat mijn slijter failliet gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Emmaroos (ik blijf dat een mooie naam vinden overigens), blijf vooral in jezelf geloven. Zelf heb ik mijn lot meestal in andermans handen gelegd. Mijn ex vertelde me eens dat ik me gedroeg alsof het leven me overkwam. Ik heb daar veel over nagedacht, en hij heeft gelijk. Raap je op en wees trots. Tè trots om je te laten gaan, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dat is inderdaad een overdenking waard, Jenn. Het leven overkomt je, iets om over te prakkizeren vandaag. Mooi he, mijn naam, vind ik ook, vind Emma ook het mooiste meisjesnaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: EmmaroosSha, ik denk dat mijn slijter failliet gaat.quote> herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Oh, Hannah, ik benijd je niet zeg, wat een klus. Wie helpen jou hiermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Hannah, 300???? heb jij zo'n grote tuin dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: EmmaroosDank je Madelief nog voor je antwoord.Ja, eng is dat he? Doodeng gewoon.Maar was jij ook zo plotseling gestopt dan? Ik meende dat jij aan het afbouwen was?quote> Emma, ja in de kliniek ben ik in één keer gestopt.Dat is ruim 6 jaar geleden.Daarna ben ik weer jarenlang gaan drinken.Toen ben ik hier op het forum gekomen,en heb geprobeerd te minderen.Dat lukte eerst wel, later niet meer.Dus er was maar één optie over, stoppen dus.Nu lukt het tot nu toe wel, na een week ambulante zorgmet goede begeleiding en medicatie.En ja wat je zegt over het vertrouwen, dat herken ik zo!Geef het de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden