Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepjenou dan ga ik wel met jou op een olifant lenie..in africaquote> doen we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: borretjeDat is de bedoeling niet, Snoep.In die kliniek he?Therapie enzo..janken, brullen, en alles wat erbij komt verder..Brrr..ik ga niet voor niets niet mee hoor.quote> lijkt me heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: Suikertje Originally posted by: snoepjeals ik nog terug kom natuurlijk...je weet maar nooit wat voor leuke mannen er lopenquote> Daar hoef je niet voor weg Snoep, ik ben hier ook hoor:)quote> nee jij wilt te graag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: GestoptSnoepje !!!!Jouw olifant staat hier in mijn voortuin ....alleen waar ben jij ?...quote> ik wacht even op lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepjeals ik nog terug kom natuurlijk...je weet maar nooit wat voor leuke mannen er lopenquote> zo is het ook weer...doe met je mee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: GestoptSnoepje !!!!Jouw olifant staat hier in mijn voortuin ....alleen waar ben jij ?...quote> ik wacht even op leniequote> ik ga mee....haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 trio? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 nee geen trio hoor lenie..daar hou ik niet van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ik trek me ff terug, alleen maar hitsige vrouwen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 whehehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: SuikertjeIk trek me ff terug, alleen maar hitsige vrouwen hierquote> je kan wel mee hoor... ik hou me in,bevalt me prima zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Dag allemaal, Ik ben net begonnen met bijlezen. Suiker, wij hebben indertijd onze hond geleerd, te blaffen als de rookmelder piepte, omdat mijn man slechthorend is. Werkte perfect. Eéén keer hebben we haar voor niets op haar kop gegeven, omdat de rookmelder elke keer maar één piepje gaf, als waarschuwing dat de batterij bijna leeg was. Stel je voor als je dronken zou zijn, als er brand is in je huis! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ja Lytse, Hoi trouwens, maar ik heb dit hondje nu een week en ik heb hem nog niet horen blaffen haha. Hoe krijg ik dat beest aan de praat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 even een nieuwe batterij erin doen suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 en dan op knopje on drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: igoreven een nieuwe batterij erin doen suikertjequote> Ik heb geen duracel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 even schudden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Maar zonder gekheid. Het is het beste wat me is överkomen" de laatste 4 maanden. Wat een vreugde in mijn leven terug. Ik kan het iedereen aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 En nu ga ik hem ff uitlaten, heerlijk, ik kom er weer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 denk dat je het even voor moet doen...dat blaffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Suiker, Heeft je hondje nog niet één keer geblaft? Kán hij het wel? Normaal gesproken zeg je "luid" of iets anders als hij blaft, de volgende keer "luid" met een kleine beloning en dan af en toe herhalen, zelfs als er een televisiecommercial van een rookmelder is, na blaffen kleine beloning. Stoppen met blaffen net zo iets, alleen "genoeg" o.i.d. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Snoep, ik zie het voor me! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 whahaha...Lytse.. ik kan "Luid"zeggen tot ik een ons weeg.... krijg er echt geen geluid uit. ja als hij slaapt dan mummelt en gromt ie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden