Diesel Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 moggeuh allemaal koffie klaar, totdat Vonn of Igor wakker zijn moeten jullie het er maar meedoen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen, wat is het nog vroeg, ik kon uitslapen tot 7.00 uur, niet dus. Het is hier buiten een dikke mist wel mooi om te zien. Alles in nevelen gehuld en vage contouren van de bomen. Mooi ook, hoe het héél langzaam licht wordt. Goed om de dag zo te beginnen, rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 goede morgen frummels. ik zal even echte koffie zetten. de eikeltjeskoffie van diesel lust ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 goedenmorgen nou dan wacht ik even op een echt bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 pfff omdat er 1 maal prut inzat is ut nog geen eikeltjes koffie zeg, mot ik al zolang horen als ik hier kom, nou bedankt Igoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 voor lytse een bosje :present::present::present::present: omdat ze gisteren een jaar adb was. op voor de volgense ronde snoepje koffie staat op het aanrecht of moet ik even wat door het draadje gooien? melk en suiker???? ( en nee geen gebakje op de vroege ochtend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 morgen vrijdag de dertiende heb ik gebak,,dan wordt me dochter 19 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen vrolijke fransen, net op tijd zie ik, de koffie is doorgelopen... lekker bakkie Igor. En tsja Diesel... die drab wordt natuurlijk niet snel vergeten, hihi. Voor Lytse alsnog een slinger.. heb er gisteren overheen gelezen :$ Hier geen mist, wel in de verte boven de sloot een beetje damp, mooi gezicht. En de vogels hebben er zin in blijkbaar... uit volle borst. Zou best eens mooi weer kunnen worden vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Mooi Snoep, hoe laat verwacht je ons??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 je bent heel de dag welkom yvon..je mag zelfs blijven slapen als jij dan de andere dag de troep opruimt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Hihi.. hoe kan het nou dat ik zoiets al verwachtte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 morgenvroeg om 6 uur staan we op de stoep te zingen hoor snoep. maar ik kan helaas niet de hele dag blijven. (als het gebak op is ga ik weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik sluit me eigenlijk bij Igor aan... moet dan ook werken namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 ik zet het gebak wel in de schuur vanavond..kan je na het zingen je gebakje opeten.... heb ik tenminste geen rotzooi in me huis neem jezelf even een kan koffie mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen adb-ers, Voel me niet echt uitgeslapen. Waarschijnlijk heb ik onrustig geslapen na eerste dag werk. Maar goed, ik heb structuur dus niet klagen. Allemaal een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 nu gauw een sprintje naar boven..om de douche in te duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 pas je wel op het randje van de douchebak snoep, komt zo hard aan met duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Gezellig Snoep, weten we gelijk weer waar we aan toe zijn Goedemorgen Sandra, jammer dat je niet lekker hebt geslapen, maar ook niet helemaal vreemd denk ik, weer aan het werk geeft je heel wat indrukken die je s nachts moet verwerken. Hoop dat je toch een fijne werkdag voor de boeg hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 ik zal eens kijken of snoepje het geredt heeft :):):):):) ik zal eerst eens zorgen dat ze een straal koud water krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Snoep pas op met duiken in de douche, is helemaal niet zo diep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Hihi... het zit Snoep ook weer niet mee he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 zo ik ben weer helemaal fris en fruitig heerlijk zo koude douche...ik hou ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 fijn om te weten ik geef graag wat weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik ga hier zo langzamerhand een beetje in beweging komen. Douche en hondje uitlaten had ik al gehad... beetje aan de poets dan maar. En misschien, heel misschien straks in het zonnetje, uit de wind, lekker in de tuin zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden