Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Een hele goeie morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen Es en alle anderen die later komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hey ER, hoe gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen allemaal, het begin van een neiuwe dag is in aantocht. De vogels tetteren mij hier al de oren van het hoofd, ik heb geen wekker nodig zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Gaat wel,Es en met jou? Ja Tina wat een heerlijk geluid is dat elke morgen maar weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Het gaat weer ER, vorige week weer goed gevallen he, maar dat wist je misschien al. Plezant die vogels he Tina, maar mijn man mist de lijsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dan nu inderdaad maar weer verder gaan he, Es? Het is het waard, echt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen luitjes.. Eerst maar even koffie zetten zie ik.... En een boterhammetje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Allemaal een fijne dag, ik ga douchen en dan weg. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Sorry Yvonne, maar ik ben hier nog niet zo lang en dan laat ik die zaken liever over aan diegene die ik een beetje leren kennen heb als de vrouw des huizes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lekker werken Emma, fijne dag... Hihi... geeft niks hoor Esperanza... koffie is inmiddels klaar en de thee staat nog te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goeiemorgen Jaap, kwam je op de lucht van de koffie af??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 goede morgen frummels. jan voor je 1e jaar droogstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Nee, de wekker ging af. Maar een bakkie gaat er wel in hoor. Ik heb zo een ontbijtafspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 en doe me nu maar een koffie dan. ik krijg zere vingers van die slingers maken pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Amai igor, dat is een hele mooie ! Ik ga vliegen, nog een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Maar ik hou het nuchter. Mooie dag mensen, de zon komt hier al op. En de auto's rijden al weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Werk ze Esperanza, fijne dag. Ja Igor, je hebt gelijk, eerst even Jan feliciteren: Jan, echt hartstikke goed man, op naar het volgende jaar... Zo, en nu nog een bakske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 jan van harte gefeliciteerd met je eerste jaar:heart:::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Good murning Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Brrrr koud Joop... geen muntjes of een defect?? Tis trouwens toch gewoon harstikke koud vanmorgen. Warm bakje koffie dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 goeienmorgen yvonne hier geen oog dicht gedaan.....dus heel goed voel ik me niet zou blij zijn als het vanavond is wel ex nog gesproken..en hij zegt dat het 100 procent niet waar is dat die nog steeds van mijn hou het maak mijn allemaal in de war dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Pfff Snoep, das heftig, helemaal niet slapen. Niet goed. Nou... zie je? Je kunt ook niet zomaar af gaan op... Wat je ziet is niet altijd wat er is... Kan me indenken dat het je heel erg in de war maakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden