gwen Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Slaap wel, allen en..sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ha tof Eline! Hier inderdaad ook geen kinderen, dat zal wel verschil maken ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 ik ga ook slapen, morgen weer vroeg dag. Voor iedereen een hele goede nachtrust gewenst en morgen gezond weer op. Veel liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Nu pas teruggelezen en wat was het veel zeg. Ik schrok heel erg van Madelief, vind het heel erg voor je Made. Als het goed is zit je nu bij familie, hoop je snel te horen hoor. Jootje, stoppen met die handel joh, je wilt toch niet dood zeg!!! Ga ervoor hoor, je kunt het, lieve schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ga nu naar bed hoor, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Originally posted by: JootjeIk wil het ook wel, maar zie niet zo goed in waar ik het voor moet doen.Er is niemand meer die er mee in zit. Ik ben de enigste.Ik ben alles verloren wat ik had. Door het stomme drankgebruik.quote> En je krijgt er ook niets voor terug als je blijft doorgaan Jootjeje zult zien dat je er wel degelijk iets voor terug gaat krijgen als je stoptals een herboren mens stap je straks een nieuwe wereld ineen alcoholvrije wereld...waar je veel en veel meer aan kaneen nu nog lege toekomst misschienmaar die gaat zich zeker weer vullenje zult zien dat je straks dan heel en heel blij zult zijn dat je gestopt bent en ik denk dat menigeen hier daarover kan meepraten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden