Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goedemorgen, De koffie en thee staan klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goeie morgen Suiker, hoe is het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Gaat goed hier hoor Esperanza, hoe is het met jou. Is het bij jou wel droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Bij mij wel ja , het weer daarentegen.............. Maar, ik geniet wel altijd van het geluid als ik nog lekker warm in mijn beddeke lig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goedemogen, daar zijn we weer, prutweer en een prutnacht. Vandaag er weer met frisse moed tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goedemorgen Albertina. Ik vraag me de laatste tijd idd af of het nu april is of oktober. Het enige verschil is dat het nu om 6 uur al licht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 goede morgen frummeltjes niet zo mopperen op het weer, want dat is nooit goed. doe mij maar eerst eens een lekker bakkie koffie. waar staat het ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 AHh bij suikertje, ik kom eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Goedemorgen Igor, eerder kon me het weer ook niet zo veel schelen sochtends vroeg, maar moet er nu elke ochtend met mijn hondje uit en heb geen plu. Koffie en thee staan in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Morgu lui, Laten we het er maar op houden dat het weer plantjes-dag is vandaag Eerst maar even een lekker bakje en wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Inderdaad Suiker. En ehhhh, een plu kan je kopen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Allez, mijne kroost wordt hier wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 suikertje voor €3.00 heb je een grote plu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Albertina en Igor, ik zal binnenkort eens kijken naar een plu, moet het wel eerst droog worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 als je straks tussen de buien door gaat kijken, heb je er ook nog plezier van. jij wacht natuurlijk tot het tropischweer wordt en dan gebruik je de smoes dat je het vergeten was, en zo ga je het kringetje weer rond dus huphup met die luie..... van de bank af, optutten en boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 2 problemen Igor, Ten eerste heb ik hier geen bank waar ik me zelf van af kan schoppen en ten tweede zijn hier alle winkels nog gesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 je moet je eerst nog opknappen suikertje. je kunt niet met de duffe kop boodschappen gaan doen. tegen die tijd dat jij klaar bent zijn de winkels wel open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Tssssss, Suiker toch... gewoon straks even meenemen als je toch boodschappen gaat doen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 yvon, suiker is allemaal smoezen aan het verzinnen om niet naar buiten te hoeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Gelukkig heb ik hier mijn laptop. Hoor net Piet Paulisma op radio en denk dat ik toch maar online moet gaan shoppen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Kijk, ik zou het natuurlijk ook heerlijk vinden als ik in het zonnetje het rondje met het hondje zou doen, maar ik moet werl eerlijk zeggen dat die regen even helemaal geen kwaad kan voor de planten.... Pluutje mee en genieten van al dat groen. Aan de overkant van 'de sloot' zit een meerkoet te broeden, ben zo benieuwd naar de jonkies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Woehaaaaa, suiker is echt van suikergoed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 En laten we nou maar niet klagen.. zie net op het nieuws beelden van een sneeuwstorm elders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Sofie, leuk! Ik doe met je mee, ook wat vloerbedekking weghalen. Nu uit de logeerkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Precies Sofie, rustig aan. En inderdaad fijn om je daarop te verheugen. Een beloning aan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden