albertina Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goedemorgen luitjes, stilletjes en donker is het nog. Lekker op mijn gemakje wakker worden. Voor mij het fijnste moment van de dag. Ik houd niet van haasten op de vroege ochtend. Dus rustig aan mijn dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goeie morgen iedereen, inderdaad, lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goeienmorgen tina heb je ook koffie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goedemorgen gefrummelde de koffie heb ik al opgedronken Snoep had je maar eerder op moeten staan aangezien ik ook niet van haasten hou ben ik alweer een tijdje op ben nog even mijn nieuwe schoenen aan het uitproberen moet er straks de hele dag op lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goede morgen frummels. lekker hoor die zelfgezette koffie liefhebbers?? beschuitje d'r bij. moet je wel zelf smeren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dagpact Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ik ga het maar gewoon vertellen SHA HEEFT CROCS...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 WHOOOEEAAAAAAAAAA vreselijk die dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Snoep, dat valt me nou vies van je tegen. Ik dacht dat je te vertrouwen was, maar nee. En plain public melden dat Sha CROCS heeft. Kan echt niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 rudy ik heb even je stukje teruggelezen van 17.17 gisteren pfffffffffff zo herkenbaar. gewoon eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 erg he igor ze zegt ik heb nieuwe schoenen...nou sorry hoor..maar de naam schoenen mogen ze niet hebben volgens mijn staat ze er nu mee te douche maarja sha is er blij mee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: snoepjeik ga het maar gewoon vertellenSHA HEEFT CROCS......quote> :( Ik weet het :(maar vanwege mijn werk hoor!!mijn goeie schoenen slijten als een tierelier van al dat gedoucheen dat is dan ook de enige reden dat ik ze heb gekochtstaat trouwens wel bij dat ze ergonomisch zijn (ook voor de rug???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 da's nou het nadeel dat je hele dagen moet werken. ik krijg niet alles mee hier. er worden zoveel zinnige dingen gezegd en om alles terug te lezen is niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: snoepjemaarja sha is er blij mee:)quote> nohhhhhhhhhh.............kijk maar uit Snoepstraks ga ik ze echt aan doen als we weg gaanal is het maar al om jou te pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: albertinaSnoep,dat valt me nou vies van je tegen.Ik dacht dat je te vertrouwen was,maar nee.En plain public melden dat ShaCROCS heeft.Kan echt niet hoor.quote> ik zou het niet meer doen...sorry;)zo en nu ga ik even crossen...energie opdoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 sha dan ging ik nog liever op slippers van seeman naar m'n werk dan met croc's. of desnoods op blote voeten. maar met die lompe plastic dingen zie je me niet hoor zelfs niet in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Fijne dag mensen ga me verder klaar maken en huppeta op de fiets op naar de koffiepot (de volgende) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: snoepjeik ga het maar gewoon vertellenSHA HEEFT CROCS......quote> :( Ik weet het :(maar vanwege mijn werk hoor!!mijn goeie schoenen slijten als een tierelier van al dat gedoucheen dat is dan ook de enige reden dat ik ze heb gekochtstaat trouwens wel bij dat ze ergonomisch zijn (ook voor de rug???)quote> sha..je hoeft je eigen niet te verdedigen hoor;)gewoon dragen wat je zelf wiltmaak even een foto...kunnen wij ook lachen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 slippers zijn niet handig Iggy, en op blote voeten....moet er niet aan denken waar ik allemaal in kan zou kunnen trappen! zwaai zwaai.....................................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik ga er ook van tussen, fijne dag en werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 pas je wel op dat je niet van de trappers glijdt met die crocs :) wat voor kleur hebben ze trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ben zo klaar met die hele Snoep hè en dat is dan je maatje maar ondanks alles hou ik wel een beetje van haar klein beetje...vandaag dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 oeps....dank Igor moet ze nog uit doen ja!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: borretjeArme Sha..Ik heb met je te doen lieverd:sun:quote> jaja.....heb zomaar mijn twijfels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 zwart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en nu ga ik echt jullie lachen me alleen maar uit daggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden