Spring naar bijdragen

Maandag 19 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Net 'de dag' in vogelvlucht doorgezoefd...

Ben natuurlijk het meeste al weer vergeten :huh:

Smik, ik hoop dat het goed gaat met je moeder.

Denk aan je.

Kate wens ik sterkte.

Joop, wat heerlijk.. en dat op de valreep.

Snoepje, kan me indenken dat je knikknieen van kwaadheid krijgt als je die buur ziet of zelfs maar aan hem denkt.... maar al die boosheid vreet energie hoor. (maar kan me jou zoooo goed indenken)

Fleur.... als je ooit bij Bambam op visite gaat.... dan ook hier even langskomen he? Je bent dat toch al in het noorden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,

Ik weet, zover ik iets kan weten in deze virtuele wereld, dat jij meer mensen hier fijn vind.

En ik weet ook dat heel veel meer mensen, waaronder ik, jou fijn vinden.

Je schrijft dat Will mag reageren en dat je voor zijn kijk open staat.

Ik hoop dat dat voor iedereen hier op het forum geldt, dat ie mag reageren en je voor zijn/haar kijk open staat.

Over dat kwetsen... lees eens terug.

En Borretje heeft gestampt inderdaad, maar reikt nu telkens de hand, wat is er zo stoer om die zelfs nu (lees haar bericht over de hoge raad, en dan ga ik niet in op de oorzaak) consequent af te wijzen en dan dan ook nog op een pijnlijke manier.

En nee, ik doe mijn ogen niet toe, en nee jij hoeft niet te voldoen aan iemands verwachtingen.

Je zou het misschien eens kunnen proberen, soms zijn die verwachtingen van een ander een betere basis dan dan je eigen overtuiging van je absolute gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: fleurtje

Woon jij niet ver van BamBam Vonneke? Dan woon je toch ook niet zo ver van mij toch? Is dat geen half uurtje verder?quote>


Je bent best slim, maar topografie is zeker niet je sterkste kant? :Dquote>


Wat is topografie? :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Originally posted by: Mupke
Originally posted by: fleurtje
Je bent best slim, maar topografie is zeker niet je sterkste kant? :Dquote>


Wat is topografie? :huh:quote>

:D

Het niet roken ging eigenlijk best goed Fleur, viel wel mee...
Maar tis maar goed dat ik geen chips of chocola of zo in huis heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel


En Borretje heeft gestampt inderdaad, maar reikt nu telkens de hand, wat is er zo stoer om die zelfs nu (lees haar bericht over de hoge raad, en dan ga ik niet in op de oorzaak) consequent af te wijzen en dan dan ook nog op een pijnlijke manier.

En nee, ik doe mijn ogen niet toe, en nee jij hoeft niet te voldoen aan iemands verwachtingen.
Je zou het misschien eens kunnen proberen, soms zijn die verwachtingen van een ander een betere basis dan dan je eigen overtuiging van je absolute gelijk.




Het interesseert me niet meer. Twee jaar hetzelfde verhaal.
Iemand nemen op iets waar ie heel onzeker over is, is laag. Iedereen weet dat ik het moeilijk had met het resultaat van de operatie, met mijn uiterlijk in het algemeen. Waarom zouden de verwachtingen van een ander een betere basis zijn? Kan je net zo goed zeggen dat ik niet mag voelen wat ik voel en daar niet op mag reageren zoals ik reageer.
Ik zei het al eerder. Je hebt gelijk in die zin dat ik op deze manier niet echt op een positieve manier bijdraag op het forum.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Boeiend.
Adios...quote>

Sorry Har,
Zal wel kloppen dat het je het niet boeiend vindt.
Het gesprek is inderdaad niet van het hoogste niveau, hoeft ook niet altijd, gewoon wat keuvelen kan af en toe ook geen kwaad.
Steekt verder niets achter.

En jullie discussie gaat over iets wat tussen Bor en Fleur speelt en ik heb geen flauw benul waar het op teruggreep.
Lijkt me niet op zijn plek als ik dan een duit in het zakje ga doen toch?


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,

Dit is niet wat ik wil.

Ik mag je ontzettende graag, ik heb je hoog.

Ik hou van mensen die direct zijn, die ad rem zijn en zeker als ze daarbij ook nog humor hebben.

Ik hou dus van jou.

Maar ik ben het niet altijd met je eens.

Ik zou graag eens echt met je praten.

Een espresso op het Steen of het terras van hotel Mozart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...