Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: akeleimotormuis met stropdas quote> Hahaha, ik stel me dit visueel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Zo, nu een aflevering van Louis Theroux over dementie bekijken. Hopelijk steek ik er wat van op. Iemand van jullie trouwens ooit bang geweest van Korsakov? Bij mij was dat een van de grootste alcoholgerelateerde angsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Hé, lieve Jopie! Wat klink je bezwaard, lieverd. Hoe kan 'k je vermoeienissen mitigeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 pieps... ik ga even banken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Korsakov/wernicker syndroom was 'k best angstig voor. Zeker omdat 'k ook slecht at. 'k slikte wel een multiVit, maar dat is alleen werkzaam als je fatsoenlijk eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 mitigeren gunn ??????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: Jootjemitigeren gunn ???????????????????quote> Mitigeren = Verzachten (doorgaans van omstandigheden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Lekker koese allemaal. Toedels. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 thanks. Heb toch best veel geleerd, maar dat woord kende ik niet. haha. nooit te oud om te leren toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 @Jopie, @BamBam, Slaap lekker, dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Slaap lekker allemaal. Ik ga werken. Nu weg. Zoeff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: Jootjethanks. Heb toch best veel geleerd, maar dat woord kende ik niet.haha. nooit te oud om te leren toch?quote> Ah, vandaar die Doctorale muts! Wat heb je gestudeerd, Drs. Jootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ik wou zeggen meneer nielson, maar dat was volgens mij het aapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 good for you wijfie trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Héél goed, Wijffie. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Is het bestaan niet sowieso nutteloos eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Is de definitie van nut niet cultuurgebonden? Ik denk dat ik erg on-calvinistsich ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 We hebben 't leven te aangenaam, te comfortabel gemaakt. En daarmee nuttelozer. Er was een tijd dat we ons 't schompes moesten werken op 't land. En dan kwamen we moe maar voldaan weer thuis. Met als beloning de rijke oogst in 't verschiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Wat is er melig jopie? Dat bestaan lijkt me eerder hard dan nuttig Gunn. Leven om te werken, waarom zou je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: JenIs het bestaan niet sowieso nutteloos eigenlijk?quote> Nee, het bestaan is niet nutteloos, de wereld is prachtig en het leven ook, je moet het wel willen zien...Goedenavond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Dag Teveel. Bedoel je niet eerder dat het leven zinvol kan zijn? Ik vind nuttig niet per se positief, of nutteloos negatief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Of het zinvol is weet ik niet Jen, denk eigenlijk niet. Maar heerlijk is het wel. Dat heb je vaak volgens mij dat het gewoon heerlijk is, of het ook zin heeft is van ondergeschikt belang. We zijn er toch, laten we vooral genieten.... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 'k ben moe, lieve mensen. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Dan zit ik op dezelfde lijn als jij Harry. Alleen bedoelde ik met zinvol niet meer dan: je kan genieten. Relatieve zin, of hoe zal ik het noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden