igor Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goedemorgen Iggy, beetje goed geslapen ondanks de warmte? nu is het altijd een heerlijk moment van de dag vind ik meteen vanmorgen alle ramen en deuren tegen elkaar open gezet even de koelte vast erin laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Felicitaties aan de jarige vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 goede morgen sha. eerst kofie he en dan de rest maar het is inderdaad heerlijk buiten. maar de rest ligt nog te zweten in bed en die kunnen nu niet genieten van de rust. wat doen we ze wakker roepen of ze in dromeland laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik zou zeggen wakker brullen Iggy aan jou de eer... veel te lekker nu om in je bed te blijven liggen lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 JAHOOOEEEEEEE TARRRRRRRRRRRAAAAATETTERETETTETTETETEKOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Morgu luitjes Hier ook de hele handel open, en vestje aan dus even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 koud? misschien dat het bij jou koeler is Han jij zit nu met je muts op en sjaal om? binnen is het onderhand afgekoeld van 23.5 naar 22 stukje beter dan vanmorgen vroeg merk ik zodra de zon er straks opkomt gaat alles weer dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 En nogmaals goedemorgen dames Hier in die paar minuten van 24 naar 23.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Gelukkig wel Hannah, een heel lang weekend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 zeker lekker Hannah, en het schijnt ook gewoon mooi weer te blijven he? Dat betekent lekker in de tuin leven. Jij kunt nu ook echt lekker in je 'nieuwe' tuin genieten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ha die Vonneke vandaag ook vrij, wel een druk programma om 9 uur de deur uit en pas vanavond tegen 22 uur weer thuis morgen lekker thuis vertoeven 's avonds even op en neer naar Utrecht en 2e pinksterdag de avonddienst in eens kijken hoe dat gaat met mijn overbelaste handen in ieder geval even geen steunkousen voor mij moet ik even overlaten aan de collega's en als ik ergens een hekel aan heb is mijn collega's vragen voor dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ja Han, slaan je planten en boompjes een beetje aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 hier ook een lang weekend. ik pak m'n tentje en ik vertrek naar.................. zie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goedmorgen, Lekker zo'n zweetnachtje. En maar één mug. Ik had alles open maar de warmte wil er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Toch maar doen sha, anders moeten ze straks alles van je overnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Pfff, inderdaad drukke vrije dagen Sha. En inderdaad, zoooo vervelend dat je dingen aan een ander moet vragen/overlaten. Wat heb je aan je handen dan? Gewoon lekker er uit gaan Hannah. Beetje wind kan geen kwaad met deze temperaturen. Normaal gesproken zoek ik in de tuin een plekje uit de wind, maar gisteren was ik blij een plekkie te vinden waar de wind stond hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Good murning Jaap en Igor... Toch nog lekker kunnen slapen Jaap? Igor er straks even uit? Heerlijk ..... echt van genieten dan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Jahoor, ik ben niet vies van een beetje zweet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Oeh, dat kllinkt niet goed Hannah, wat zonde. Hebben ze de winter niet overleefd? Wist je trouwens dat ze hartstikke giftig zijn? En je vijver.... pff, heb ik helemaal geen verstand van. Schijnt niet te veel zon in te mogen komen geloof ik en heeft een goed evenwicht nodig door de planten die je er in mikt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Droogt vanzelf weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik ga ook mijn collega's wel vragen anders ben ik straks nergens meer met mijn handen en zit er geen knutselen meer voor me in ziektewet zie ik al helemaal niet zitten heb vanaf mijn polsen in al mijn gewrichten pijn krijg af en toe mijn middelvinger niet meer recht (teveel omhoog gestoken ) geen slijtage is gebleken arts denkt triggervinger en overbelasting dat laatste is heel goed mogelijk met mijn werk zoveel mogelijk rust gunnen en even aanzien anders kan hij altijd nog een spuit erin zetten alsof ik daar op zit te wachten niet dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik geef tegenwoordig mijn planten 's morgens een volle lading water Han schijnt de grond het beter op te nemen wie weet valt er nog iets te redden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 dank je yvonne. dat zal ik zeker doen. even wat harinkjes zoeken en dan ben ik weg. fijn weekend en hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Hannah, dat gebeurd nou eenmaal in het begin, dat vijvers groen worden. Wat je kan doen is En emmer vijverwater van iemand nemen en die er in doen. Waterpest er in doen. Krabbescheer er in doen. Mergel er in doen En geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden