Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ohw Lenie, wat ellendig dat jouw kat weg is nu. Kan me zo goed indenken dat je ongerust bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ja, en dan gaat deze hoed natuurlijk gewoon voor vier op een rij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goedenavond allemaal. Lytse, ik ben net te laat om je een hele fijne vakantie te wensen. Hopelijk heb je mooi weer en niet teveel pijn. Hééééél veel plezier gewenst, en je laptop is mee zag ik dus zie je mijn berichtje in Beieren wel. Vééééél liefs van Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 bibber de bibber... nerveus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 uhm.. Jen , ga je 'afzwemmen'.. , examen doen.. , blind date..., voor het eerst schapenkloeten eten ... of WAT???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Wat is er loos Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Jen?? Wat is er meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: Jenbibber de bibber... nerveus...quote> Ik krijg beelden door van iemand die op de 'hoge' staat en nog niet echt durft te springen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 maar fleur is ook een muts..dus dan mag het;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: Johan WHoi Jen. Sta je op het punt ook iets te gaan schrijven wat van Tictive niet mag?quote> Haha, daar heb ik nu wel zin in ja. Morgen * examen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goeieavond. 't Is hier heerlijk zacht aan 't regenen aan de kust. Er is geen spiertje wind. Onder invloed zou ik er ook van gehouden hebben, maar dan minder authentiek. Eventjes gewankeld vanavond, maar me na een uurtje herpakt. Krijg ik nu zachte, warme tranen uit de hemel om mij te danken . Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Koekoek Frodo! Van mij krijg je ook nog ! en een ! Ik ga je trachten in te halen, hoor! Voor de rest begin ik me terug wat beter te voelen. Tx voor de steun allemaal. Of zou het zijn omdat ik daarstraks mezelf een hangertje met een bergkristal cadeau heb gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik had je gezien hoor Yvonne! Ja je had het dus juist (schapenkloeten eten, he bah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Frodo! Onze sprookjesschrijver 1 maand! Dat verdiend een hele grote bos :present::present: Je gaat goed zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hoi allemaal, Ben er ook weer, maar ook weer weg. morgenochtend moet ik echt vroeg de deur uit, dus ik ga bijtijds naar bed Fijne avond nog truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: YvonneRae, hier in nederland is 'muts' tegenwoordig een uitdrukking voor sukkeltje of zoiets.. Wordt ook wel gebruikt als een soortement koosnaampje....quote> sukkeltje..nee toch......ojee...fleur ik vind je geen sukkeltje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Dat wordt dus vanavond nog een paar kleine dingetjes nakijken... beetje proberen ontspannen en ook op tijd naar bed Jen ? Ik ga morgen gewoon lekker voor je duimen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Dank je Yvonne. Ik probeer alleen nog te ontspannen nu, en dan mijn bed in. Voor zover ik kan slapen... Nu ja, zolang ik maar niet in de drank vlieg he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Das goed Jen. Het is nu dus een kwestie van alles even van je af zetten. En das verrekte moeilijk, maar wel belangrijk. Misschien een spelletje op de pc doen? En drank... ben je mal, ja, een lekkere beker thee of zo. Heb je niet zo'n boekje met kruiswoordraadsels of met crypto's (die laatste ben ik gek op)? En dan lekker naar bed gaan. Even jezelf in zo'n puzzel verdiepen en met een beetje geluk zak je lekker weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hey Jen, je schrijft in een van je vorige post een drieletterwoord met twee sterretjes. Deed ik onlangs ook en werd de dag erna netjes op de vingers getikt door Tactus om dit niet meer te doen en hij heeft het zelf aangepast. Haha, morgen vlieg jij lekker in de strafhoek ;-)) Leer ik hier weer bij? Jen is een meis? Waarom dacht ik omgekeerd? Misschien omdat je stem nogal diep klinkt ;-) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Offffff... ontspanningsoefeningen doen in bed. Lekker op de voor jou meest gemakkelijke houding in bed liggen. Helemaal ontspannen liggen dus. En je dan inbeelden dat je heerlijk op een palmenstrand in de zon ligt. Absorbeer iedere zonnestraal.... voel die stralen op je voeten, je benen, je armen... enz enz. Probeer je hoofd leeg te maken, tenslotte lig je te zonnen op een strand heel ver weg.. dus zorgen zijn er ook niet meer Affijn Jen... het kan helpen hoor. Hoewel ik me kan indenken dat dit een beetje lachwekkend overkomt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Jen is echt wel een meisje ja... Geen idee waarom je omgekeerd dacht, Lavendel Yvonne, nee klinkt niet belachelijk hoor. Maar ik ga lekker een komedie kijken op tv, samen met het lief. Dan verzet ik mijn gedachten wel denk ik... Dank je, Johan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Hey Jen, je schrijft in een van je vorige post een drieletterwoord met twee sterretjes.Deed ik onlangs ook en werd de dag erna netjes op de vingers getikt door Tactus om dit niet meer te doen en hij heeft het zelf aangepast.Haha, morgen vlieg jij lekker in de strafhoek ;-))quote> Oeioei. Eerst examen en dan nog gestraft worden :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: Jenik ga lekker een komedie kijken op tv, samen met het lief. Dan verzet ik mijn gedachten wel denk ik...quote> Hihi... je hebt helemaal gelijk... zo simpel kan het natuurlijk ook zijn. In ieder geval voor straks trusten. En mocht ik je morgenochtend niet treffen hier: heeeeeeeeeeel veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik bedenk plots dat ik de voorbije dagen vergeten was hoeveel fijne dingen ik nog allemaal wil doen, lezen, zien, horen, voelen! Of noemt dat gewoon LEVEN Lavendel staat weer een beetje in bloei..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden