Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 juni 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen madelief en Igor.

Igor, heerlijk dat je er weer bent.

Jammer dat je het niet droog hebt gehouden.

Bek op 't stuur en trappen dus maar weer.

Das jou wel toevertrouwd :heart:

En doe mij maar een grote bak koffie madelief.

heb trouwens ook een pietsie haast... moet werken vandaag maar heb me verslapen :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt wakker op een bank, in de kamer staan vele flessen wijn, ik weet alles nog van gisteravond. Ik ben met een groep mensen een weekeinde weg, ik wist dat er gedronken zou worden. Mijn slaapkamer ligt achterin dit huis, tegen de tijd dat ik wou douchen en naar bed moest ik langs het zwembad, paar waren aan het zwemmen en jolig van de wijn, wilden me erin duwen, had ik geen zin in, dus ben ik ergens op een bank gaan slapen. Ik was de spelbreker, ik dronk niet , begreep.het zo goed, zag mezelf : o Nu is iedereen nog in diepe rust, ik was net in de huiskamer en die staat werkelijk vol met de overblijfselen van een ' gezellige' avond. OMG dit is mijn wereld niet meer, ik had mazel dat ze gister aan de wijn zaten, dat was nooit zo mijn ding, voor vanavond is er een koelkast vol bier, ik kan niet drinken, ik heb refu op, gister voelde ik me zo zo niet thuis, er zijn er gelukkig meer die niet drinken, maar ik ga nu niet naar mijn kamer, daar ik hier het bed deel met 1 van de drinkers, zou ik eigenlijk naast moeten gaan liggen nu, (heb nog niet gedoucht ha ha, kijken wie het meeste stinkt ;) Maar het is raar dit zo te ervaren, wat verandert drank mensen, toch zagen ze er allemaal happy uit, zal deze morgen wel anders zijn, vanavond voetbal, ik zie er tegenop, hoe ga ik met dronken mensen om? Ik had het wat dat betreft altijd makkelijk, omdat ik alleen woon, ze willen vanm gaan fietsen, ik denk dat ik hier blijf, heb weinig geslapen, zal ik wel weer de spelbreekster zijn, so be it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allen, yvon werkse, Igor verder wel een fijne vakantie gehad,

en gaby, ik vind je stoer!!!

Maar hou vol hoor, dat is best lastig met allemaal dronken, aangeschoten mensen.

vanavond idd voetbal, ik heb er zin in, maar is ook weer een lastig moment!!! maar ook vandaag neem ik de eerste niet.

gisterenavond een alcoholvrij biertje genomen, en was best te doen, dus wie weet maakt dat het wat makkelijker, om er een beetje bij te horen, zonder dronken te worden, gewoon voor het idee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...