AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Fijn Gaby dat je niks gedronken hebt wel had je de frustratie van de dubbele berichten, je was er maar mee gestopt zag ik Ik ga ook afsluiten en mijn bed in truste:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Hoi Marjo Dag Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 ja ik had vele dubbels gister, was via mijn telefoon, maar het was wel lekker om de eerste frustratie hier even te melden, daarna kon ik gewoon weer aan mijn dag beginnen, zonder erin te blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 ik ga slapen, gelukkig hoef ik pas morgenavond te werken! slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Gaby nog even... Weet je ik ben altijd de volgende dag na zo een weekend vol verleindingen waar ik dan niet aan toe gegeven heb, heeeeel zielig. Dus de dag erna is voor mij een mega trigger... Wees alert morgen en onderneem zo mogelijk goeie actie. Zoooo dat moest ik nog even tegen je zeggen. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Heeee Aakie:heart: en weltrusten Akelei Dan ga ik ook mn bed maar in. Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Gaby, geweldig portret dat je daar neer poot! Schitterend herkenbaar! Dank je. Witte, ook dat is een goede opmerking: de dag erna, komt het duiveltje extra hard kloppen, toch bizar niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden