Spring naar bijdragen

maandag 11 juni 2012


lien2206

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor ik ben veel ouder dan jij, ik hang gewoon nogal lang.

Hey Esperanza, weet je dat ik in de afkickkliniek ontzettend veel gelachen heb? De begeleiders vonden dat helemaal verkeerd, want we moesten serieus aan ons probleem werken en niet alles weglachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik inderdaad niet Caligula. Ik weet wel dat mijn medemensen van 38 meestal niet meer in hun studententijd hangen. Ik ook niet echt, hoor. Op café zitten, begint me zelfs te vervelen, en dat is wel een geluk eigenlijk.

Sorry dat ik voor jou invulde, je leek me gewoon nog jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn euro is pas gevallen toen ik me overdag slecht begon te voelen. Ik ben vaak niet op het werk geraakt, moet ik tot mijn schaamte toegeven. De combinatie drank/nachtbraker bleek voor mij dodelijk te zijn.

Oh en samen met partner gaan slapen? Nee dat deed ik ook niet, Caligula.

Goed dat er nog mensen zijn om je op de been te houden. Ik denk wel eens: goh, ik heb geen kinderen, waarvoor moet het allemaal? Het pathetische "moeder waarom leven wij" is me niet vreemd. Als ik dan ga drinken, word ik helemaal in superlatieven pathetisch natuurlijk. Valse tranen en dergelijke.

Waarom vertel ik dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag iets te veel Esp. Morgen een examen waar ik niks van kan... Misschien vreemd, maar van mijn psychiater hoef ik me tijdens de examenperiode niks van drank aan te trekken. "Sla je er gewoon effe doorheen," zei die.

Dus op 22 juni weer wat "braver" he.

Sorry als jullie het verkeerd vinden dat ik op dit moment toch op het forum schrijf. Misschien zou ik dat beter niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum dient wellicht om dingen te vertellen, Caligula. Het voordeel is dat je hier niet beschaamd moet zijn. En toch zijn we dat gelukkig wel, anders zouden we echt geen trots meer hebben.

Aspirines jij? Had je dan katers? Ik niet, tenzij paniekaanvallen daaronder te klasseren zijn.

Hoe oud ben je, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...