Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wouter, ik ben alles behalve bitter. Triest en bang ja, omdat ik een alcoholprobleem heb. Neemt niet weg dat er wel eens goed gelachen mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Eindelijk eens mensen wakker op een beetje een normaal tijdstip zie ik Blij dat ik geen sherry lust.. pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Mijn kamer werd licht van al die lampjes, dus ik dacht laat ik eens ff kijken daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Nee hoor ik ben veel ouder dan jij, ik hang gewoon nogal lang. Hey Esperanza, weet je dat ik in de afkickkliniek ontzettend veel gelachen heb? De begeleiders vonden dat helemaal verkeerd, want we moesten serieus aan ons probleem werken en niet alles weglachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dat weet ik inderdaad niet Caligula. Ik weet wel dat mijn medemensen van 38 meestal niet meer in hun studententijd hangen. Ik ook niet echt, hoor. Op café zitten, begint me zelfs te vervelen, en dat is wel een geluk eigenlijk. Sorry dat ik voor jou invulde, je leek me gewoon nog jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik heb zin in een stuk Chaumes. Maar die at ik gisteren al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Zeg ik vind dat wel verwarrend dat jij ook zo'n rugzakje hebt. Pak eens iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wouter, ge gaat dat goed doen man ! Zoals je zegt, er rekenen nog mensen op je en, het bereiken/realiseren......... En ga dan nu maar een pak frieten eten met Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Esp! Dat zou het lief niet appreciëren. Je bent me kwijt Caligula. Waar staat niks leuks voor een man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik heb ook wel zin in iets lekkers. Ik heb hier nog kipfilet, tomaten en paprika's........ Wat thym, laurier, knoflook en lombok erbij............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wouter, Ge gaat dat goed doen ! Als ik je zo lees sta je al een heel eind verder dan ik. Voor zover we in mate kunnen spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Mijn euro is pas gevallen toen ik me overdag slecht begon te voelen. Ik ben vaak niet op het werk geraakt, moet ik tot mijn schaamte toegeven. De combinatie drank/nachtbraker bleek voor mij dodelijk te zijn. Oh en samen met partner gaan slapen? Nee dat deed ik ook niet, Caligula. Goed dat er nog mensen zijn om je op de been te houden. Ik denk wel eens: goh, ik heb geen kinderen, waarvoor moet het allemaal? Het pathetische "moeder waarom leven wij" is me niet vreemd. Als ik dan ga drinken, word ik helemaal in superlatieven pathetisch natuurlijk. Valse tranen en dergelijke. Waarom vertel ik dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Jenneke, hoe is het nu met jouw drank (mis) (ge) bruik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja Wouter, ik ben ook een Vlaamsch meiske. En nog niet voor achter de geraniums !!!!!!!!!!!!! Wel met prachtige, studerende kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Vandaag iets te veel Esp. Morgen een examen waar ik niks van kan... Misschien vreemd, maar van mijn psychiater hoef ik me tijdens de examenperiode niks van drank aan te trekken. "Sla je er gewoon effe doorheen," zei die. Dus op 22 juni weer wat "braver" he. Sorry als jullie het verkeerd vinden dat ik op dit moment toch op het forum schrijf. Misschien zou ik dat beter niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Lieveke, ik heb ook gedronken. Weliswaar maar een paar glazen. Het doet zoveel deugd om terug te zijn maar, ik zou nu echt beter mijn bed opzoeken want morgen wacht er een zware emotionele dag. Pffff............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 En doet dat goed he met je examen morgen. Hoewel we hier om negen uur vertrekken steek ik een extra kaarske aan voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Oei Esperanza, veel moed dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wouterke, zijt gij ook een Belgske ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dit forum dient wellicht om dingen te vertellen, Caligula. Het voordeel is dat je hier niet beschaamd moet zijn. En toch zijn we dat gelukkig wel, anders zouden we echt geen trots meer hebben. Aspirines jij? Had je dan katers? Ik niet, tenzij paniekaanvallen daaronder te klasseren zijn. Hoe oud ben je, als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Nee joh, Caligula is een kaaskop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 OUD ??????????? Ik ben zoiets voorbij 45 en nog geen 50. OUD ?????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Zo groen als gras Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik vind Doe Maar wel goed. Maar nu klink ik echt oud he hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Mannen, ik ga naast mijn venteke liggen en wat energie tanken voor strakjes. Jenneke, veel succes straks. Wouter, blij kennis gemaakt te hebben. Dylan, jij was toch de wakkere ??????????????? Iedereen een goede nachtrust gewenst en, tot straks misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden