jackie1963 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen Jacky, jij bent dus ook pas aangemeld en gestopt neem ik aan ? Ik ben sinds vandaag gestopt en zie het nu nog zonnig in, hoop deze dag te kunnen overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 hoi hoi dames op dinsdag 12 juni in deze afdeling is de huiskamer daar passen jullie ook nog wel bij fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Je bedoeld de dagdraad ? en wilde beleefd een antwoord geven, en ook bezig blijven uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jackie1963 Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 hai vicks ik zie nu net je berichtje pas moet ff wennen hier hoor. ik ben sinds 5-5-2012 sober dus ben ook nog aan t begin. t lukt me aardig moet ik zeggen ik hoop dat ik t volhoud maar ik ga ervoor ik was bijna alles kwijt dus ik weet waar ik t voor doe ik voel me nu alleen maar beter `k heb er veel voor trug gekregen . hoop dat t voor jou ook zo is gr jackie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden