lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Melly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik vraag me altijd af wat spiritueel betekent. Alleszins: ik ben het niet. Puur rationeel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ach Jen, spiritueel betekent alleen maar dat je bewust bent van het feit dat je hier rondloopt in een lichaam dat niet van jou is en dat er daarin een geest woont dat wel een deel van jou is..... lig er niet van wakker, het is al moeilijk genoeg om rationeel te zijn, duuus?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik geloof niet echt in een scheiding tussen lichaam en geest, lavendel. Wat mij betreft zijn we gewoon dieren met ingewikkelde hersens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hallo wakkere mensen van de nachtploeg, Ik wip nog snel even binnen om dag te zeggen. 't Was weer en gezellige drukte op de dagdraad zie ik. En weer wat frummers met pech. Voor al diegenen die het nodig hebben: . Veel sterkte en hou het (als het nog kan) droog. Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 hey Fro! lekker droog hier en toch nat buiten ;-) Jen, ik voel me ook dikwijls een diertje met zeer complexe reacties en toestanden, hoor ....( maar toch geloof ik in "meer"...;-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ach, een dier zijn is zo minderwaardig nog niet, toch? Het geloven in meer heeft soms vreemde neveneffecten: een dier gunnen we euthanasie, maar een mens? (doet me eraan denken dat ik nog steeds een wilsbeschikking moet opmaken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Jen en lavendel, Ik laat jullie rustig verder filosoferen maar den deze kruipt onder de wol (al dan niet met spirituele dromen ). Slaap lekker en voor morgen gezond weer op! F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 slaap lekker Frodo. Ik ga voor dierlijke dromen seffens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ik heb reeds eeuwen geleden mn wilsbeschikking opgemaakt, maar als puntje bij paaltje komt, wie gaat het lezen, opvolgen, vraag ik me soms af? over welke vreemde effecten heb je het dan wel? slaapse Fro...grrrauww... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 awel, die euthanasie, het verschil dat we maken tussen onze geliefde huisdieren en onze geliefde mensen. Of de wilsbeschikking echt gevolgd wordt, weet ik ook niet, maar ik wil er wel een. Hugo Claus slaagde er alleszins in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 kaarsje uit xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goh, ik verwijder dit, want als lavendel al haar berichten verwijdert, slaat het nergens meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Zo, ik heb mijn berichten dan ook maar verwijderd, want de draad was niet logisch meer. Jopie, je zal gemist worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 he jen, ik krijg hier met regelmaat vanalles op mn kop , dus verwijder ik al preventief...ja, stom he ik heb je verder helemaam gelezen se ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden