Shahire Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Zal de draad van vandaag maar vast openen als ik moet gaan zitten wachten tot Vonneke eruit is die ligt misschien nog wel lekker uit te slapen dus nog even oploskoffie voor jullie fijne dag allen ik sta in de startblokken om mijn laatste vrije dag goed te benutten dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Mirjam gefeliciteerd :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Ze kan misschien wel tot 10 uur uitslapen Bor las dat je het gisteren ondanks je moeilijke dag droog hebt gehouden zie je wel...jij bent sterker dan de drank Bor!! goed van jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 ik was weg ja blijf ik weer 'hangen' lees straks wel bij nu echt...zoeffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedemorgen luitjes, Mirjam, gefeliciteerd. Bor, goed dat je de dag gister droog bent doorgekomen. Vergis ik mij als ik denk dat je ook nog een operatie te wachten staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 nog even snel dan Goedemorgen Tina Bor, niets is een vrijbrief hè dus goed dat je die meteen verscheurd hebt en ja...je bent een raar mens :D:D dus we nemen vandaag beide die eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Zo is dat Bor. Hopen dat het nu rustig blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 goeie moggeuh rare lieffies, ja jullie alle drie echt wel raar, maar koffie en aardbeijtjes met suiker of slagroom, sorrie geen beschuitjes, o en bossie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Diesel. rare lieffies? Nou ja vooruit, omdat jij het zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat je raakt… Soms word je in het leven geraakt door tegenslag. Blijf dan geloven. Het enige wat je op de been houdt is datgene te doen waar je van houdt. Zoek naar datgene waar je van houdt. Je werk vervult een groot deel van je leven. Doe de dingen waarvan je gelooft dat het geweldig is. Geweldig werk kun je alleen doen als je houdt van wat je doet. Als je wat je echt raakt, nog niet gevonden hebt, blijf zoeken. Zoals met alle zaken van het hart, weet je wanneer je het vindt. Dus blijf zoeken. Neem geen genoegen. Je tijd is beperkt. Verspil de tijd niet met iemand anders zijn leven te leven. Heb de moed om je hart en je intuïtie te volgen. Op een of andere manier weten zij al wie je wil zijn. Al het andere is niet belangrijk. Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Ach wat zou je er anders zelf van maken tina, blijft toch wel een raar volkje hier hoor :-) Is Vonnn terug en nog geen koffie, dus dan mijn door Igor zo gewaardeerde drab maar ;-) Gewoon goed inpakken met aardbijtjes en het is toch goed en voorlopig dan ook alle tijd om onder de douche te gaan, felicitaties en kameleonnetje neemt zo wel over en niemand die meer "zeurt" over diesels slappe bak en geouweoergeleuter zo in de ochtend :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Heee tjea tjakk, je was net eigenlijk iets te vroeg met jouw dagopening, nouja goeie moggeuh koppie troost dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedemorgen diesel, Laten we dat maar doen een koppie troost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Graag astublief, dankuwel suiker en melk misschien? Wat een rust opeens zeg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Morgen Euhmmm???? Hallo????? VONNEKE Komt mé a lam gat uit awen nest! Zennekik hiere en zedde gij nog ni te zien.. Zo gaat datte ni hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Veel melk en 1 klontje suiker, dank u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Tum tum tum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedemorgen Fleurtje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Koffie is slecht voor je gezondheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Ja, maar wel lekker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedemorgen kameeltje Ik moet er weer vandoor. Meneer schildpad is onrustig...zal het zomerse weer zijn. Hou het recht En klets Vonneke nogmaals voor me Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Hoor net dat de broccolie oogst tegenvalt zowel in ned. als de rest van europa. Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat Fleur hier blij mee is, maar kan het ook totaal mis hebben. Het kan ook zijn dat zij en haar kippegebeuren er verantwoordelijk voor. Het was wel weer lieve axtie van haar gister voor Vonnn, maar dat ieder1 er zo netjes vanaf bleef is wel weer wonderbaarlijk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Fleur moes net aan jouw denken, was ut te lezen ? , nou heb bakkie cola vooor jou nog wel staan hoor kippie ongeduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: kameleonJa, maar wel lekker:Dquote> Ik heb het onlangs nog eens geproefd en begrijp het toch niet helemaal. Maar het zal zoiets zijn als olijven. Moet je leren eten/drinken.Oesters niet.Die vindt ik nog steeds jakkie voor jou hagedisje/kameeltje (ben er nog niet uit hoe ik je noemen zal ).*gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: DieselFleur moes net aan jouw denken, was ut te lezen, nou heb bakkie cola vooor jou nog wel staan hoorkippie ongeduldquote> You make my day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden