Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Zag te laat dat je er niet meer over wil praten, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Goedenavond trouwens allen, Heerlijke dag gehad, hoop jullie ook (niet terug gelezen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Iets anders dan maar, misschien refererend aan de Hollandse Nieuwe. Zat daarstraks op een terrasje voor een lichte lunch. Een sandwich met "echte" tonijn besteld. En ja hoor, wat ik eigenlijk al direct na het bestellen vreesde, het was rauwe tonijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Al mijn vinyl heb ik heel lang bewaard, het was veel maar er was ook veel beschadigd door de woeste feesten, inderdaad vroeger, lang geleden helaas. Uiteindelijk toch maar naar de kringloop gebracht want ondanks alle mooie nostalgische ideeën wist ik zeker dat ik ze nooit meer zou draaien. Er zijn nu zulke mooie aanbieders waar je voor een paar euro per maand miljoenen nummers kan luisteren. Voor de gein heb ik het eens getest en zelfs mijn vaders lieveling Rina Ketty of zo iets (Serenade sans espoir) kun je beluisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ma harry, rauwe tonijn, van het juiste stuk dan, is toch super der super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Nee Johan, ik vindt dat niet lekker, ik ga überhaupt niet voor rauw. Mochten we samen nog eens op een terrasje terecht komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Vlaams Meisje, misschien als het vliesdun gesneden is, zoals Carpaccio hoort te zijn. Maar dit waren best wel behoorlijke lappen. Overigens een prima restaurant want ondanks ik zelf verkeerd besteld had en de geleverde waar zeker goed was boden ze iets anders aan. Maar ik had de bijlagen opgesnoept dus dat was niet nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 ra ta iet of wa commercieler.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Johan ik ben zo blij dat ik niet leef in de tijd toen er nog geen vuur was. Zo ben ik ook geen BBQ fan. Ik heb graag dat men, of ikzelf, het eten met liefde, tijd en fantasie bereidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ja idd, BBQ vind ik (en ja das dan het andere uiterste) nog veel en veel erger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Zeg maar Harry, zet gij nu es een liedje op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Dat ga ik nog doen Vlaams Meisje, maar nu niet. Zit nu op mobiel internet en dan is You Tube geen optie. Ben wel bang dat je me een watje gaat vinden, ben van de luisterliedjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 zolang er toch niemand anders wat zegt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ja leuk he zo nummers uitwisselen, of ouwe herinneringen ophalen omdat iemnd dezelfde bands kon ofzo. Zo von ik het net leuk TC matic is lang gelee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Hey Draak, nie zo vaak da we samen on line zijn! Moet altijd wel lachen met je onderschrift, hoewel ik Bor leuker vond/vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Johan, Ik weet echt niet hoe je aan de conclusies komt die je net poneert. Zo als jij het stelt zie ik het niet. Vind het eigenlijk wel jammer want je lijkt me een erudiet mens. Ergens hebben wij blijkbaar een aanvaring gehad met schijnbaar onherstelbare averij. Mijn averij is hersteld, onzichtbaar en vergeten. Misschien vindt jij ook een goede werf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeg Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik kom even snel tussendoor. Heb het ergste moment van de dag vandaag gehad, denk ik. Nu voetbal kijken en gewoon met frisdrank. Wie had dat gedacht? Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ja is waar VM maar Bor is ook leuk, maar Lowieke iets specialer en ben zelf nie zo'n enge boswegloper ;-) Trouwens bos nooi nie eng , maar leuk zo met je kinders joh :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ach Averij , wie heeft dah nie hier Harr Thnx VM is toch wel leuk zoveel terug te vinden op youtube he :-) Jaap en ik vonden bijna de hele ouwe punkbands van 30 jaar geleden er bijna allemaal terug:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Hoi "leeg", welkom, ma zou e toch nie es nadenken over een andere naam? Zo zeggen hoi leeg klinkt zo, wa zal ik zeggen, ... leeg?? Maar goed ik ga weer slapen heb mijn avond toch weer kunnen "vullen" met t forum dus dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeg Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik zie hier veel sprookjesnamen en cijfers in de namen. Allemaal prima toch. In mijn voorstel bericht heb ik de naam uitgelegd. Dus het klopt. Het is wat het is. En leeg is niet zo slecht, betekent voor mij ook droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ja zeker Draak, you tube, gij zij nog een bikke ouder dan ik (dacht ik toch he). Laatst had ik een grappig dingeske , was een foto van een cassette tape en daaronder een potlood. Vraag was wat is de connectie?? Ja mijn kids wisten t nie he... Zo ook "een nummer draaien" als je belt... tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden