Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Nu ik niet meer wil drinken ga ik nergens heen. In isolement er vanaf blijven. Eigenlijk de omgekeerde wereld. Maar dat komt omdat er overal gedronken wordt en iedereen weet dat ik wel een wijntje lust. Dat vinden ze allemaal ook reuze gezellig - althans men vindt mij zo gezellig. Maar dat ben ik ook zonder dat ik meedoe - dat komt nog wel. Bovendien vind ik het helemaal niet erg om alleen thuis te zijn. Zit hier gezellig met de kaarsjes en een muziekje aan. En ga nog koffie zetten. Beter nuchter de nacht in en straks nog lezen dan waggelend de trap op en me morgen voor mijn kop slaan, kijken hoeveel het nu weer was....zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hey Travel, die laatste zin bekoort me wel En ook dat je zegt dat je zonder gezellig bent. Dat is toch heel wat! Het blijft een bekend fenomeen dat anderen toch zo graag willen dat je meedrinkt. Ik heb dat van jongsaf aan mogen ervaren met mijn moeder. Heb pas veel later beseft dat dat het een smoes was om haar eigen drinken niet te doen opvallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 hoi hoi...'k ben net thuis...gezellig bij mijn vriendin geweest in d'r nieuwe huisje. ik ben er heel rustig heen gewandeld ( nog geen 10 minuten) maar merk het wel...het is nu echt bedtijd.. iedereen nog een fijne en gezellige avond hier. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Travel, Ik vind het ook prima om alleen thuis te zijn vermaak me uitstekend Ik zoek nog wel vrienden en feestjes op 'Jij geen wijn???' zeggen ze dan waarop ik antwoord: nee (zonder uitleg) Het levert wel wat vreemde gezichten op Zij met een vreemd gezicht Ik met een stralend gezicht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lenie, Goed om te lezen dat het gezellig was en lekker er even uit Lekker slapen zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Mijn moeder was ook een liefhebster. Wat die elke week bij de slijter bracht. Ik zie haar nog met de tassen vol flessen aankomen. Voor het eten altijd een paar sherry's. Daarna sterke drank. Pas later beseft ik dat ze altijd zo sacherijnig was vanwege de katers natuurlijk. Is niet handig met 5 kinderen in huis die flink liepen te keten. Maar 's avonds was het meestal wel gezellig. Totdat mijn vader in het weekend thuiskwam, dan was het afwachten hoe het zou lopen allemaal. En nooit vriendjes of zo mee naar huis nemen. Mijn vader maar roepen dat ik ze mee moest nemen. Ik keek wel link uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ja Travel, die moeders toch! Ik heb het nog maar een korte tijd geleden plots beseft waarom mijn moeder steeds zo geïrriteerd was en kribbig, vreemd genoeg toen ik zelf zo begon te doen.......Dat was schrikken hoor! Gelukkig heb ik dat op tijd ingezien....het had iets van spiegeltje spiegeltje aan de wand, niet wie is het mooiste van het land, maar wie zie ik daar nu plots staan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lenie, ik hoop dat het een beetje gaat met je meis. Want het klinkt wel zorgwekkend met je ontsteking. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad en voor nu welterusten. Bo, inderdaad met een stralend gezicht:) Ook leuk om te lezen dat er zoveel danseressen zijn hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 het gaat... ik maak me enigszins ook wel zorgen hoor. maar het kan wel maanden duren eer dat het helemaal genezen is. en daarbij die necrose he?..dat heeft ook tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, het boek "Haar moeders dochter"van Marilyn French heb ik nooit uit kunnen lezen. Na de eerste keer -over de helft van het boek - het weggelegd. Een half jaar later schrok ik midden in de nacht wakker met de constatering dat ik wellicht geen haar beter ben. Terrible. Maar goed, luchtiger zaken want ik wil mensen hier niet aan het schrikken brengen of het teveel laten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 ok Travel, tx voor de boekentip ik ga dan maar weer even de dansvloer op, hoor bestel jij voor mij maar een frisse sprankelende tonic....met twee rietjes aub ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: Johan WDit is allemaal weer veels teveel en ik kan dat niet bolwerken.quote> stress Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 even dansen, Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 nu ga ik echt naar bed..lekker even lezen. ik heb een nieuw boek geschreven door Jo Nesbo en het heet de Sneeuwman. het schijnt een heel goed boek te zijn.. dus adios mensen..slaap lekker straks, ga ik nl ook doen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 lees lekker Lenie, we zullen niet te veel lawaai maken, hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ijs erin Lavendel? Als ik toch ga halen, iemand anders nog iets fris? Of koffie. Kom ik ook de dansvloer weer op. Tralala:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Welterusten Lenie, lees lekker. Johan: rust in je hoofd. ZENNNNNN. Ik pendel tussen de dagdraad en het draadje van Liesje. Het zit me niet lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 yep, ijs en zoute nootjes ik heb even een rustig nummertje aangevraagd om wat te bekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Travel One ice tea please. Sinds ik niet meer drink, drink ik ice tea met liters (1 Ã 2 flessen pd). Feitelijk zoveel als ik vroeger bier dronk. Zal wel niet goed zijn voor mijn gebit en mijn lijn () maar zo slecht voor de gezondheid als voordien dat zal wel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lekker Travel Graag spa rood met ijs Lavendel Heb jij nou een plaknummer opgezet? Laat Frodo het niet horen;) Lytse Ik switch ook heen en weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Komt eraan Frodo. Ik moet ook lachen als ik hier de lege flessen van de frisdrank bij de trap zie staan. In plaats van lege wijnflessen:D Inderdaad, bij deze goedjes hoeven we ons geen zorgen te maken over onze hersenen, lever, nieren, maag. Wat eerder wel zorgen baarde. Heerlijk toch? Het is crisis bij Runningliesje. Wat erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: LytseHet zit me niet lekker.quote> Lytse, ze is niet meer aangelogd.je hebt gedaan wat kon, meer kan je niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zullen we dan maar wat naast elkaar aan de toog zitten met ons glaasje... Het feestgevoel is even verdwenen wegens ons Liesje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 lavendel, Een goei nummertje van de sixties please. Nights in white satin of zo. Dan ga ik Bo zoeken in het café. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Frodo, je gaat met Bo dansen?? Dan speel ik deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden