Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 @Bo Inderdaad. De keuze om niet meer te drinken dus he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: DylanBo: Dit keer ben ik er gewoon op bezoek. Hier ben ik wel ooit begonnen met drinken bedenk ik me opeens. Ironisch eigenlijk.quote> Vind het juist wel mooi symbolisch:het vertrek- en eindpunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ja inderdaad. Is nu pas dat ik daar bij stil sta. Was niet vooropgezet of zo. Maar ik heb hier dus wel mijn jeugd doorgebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 En zijn dat ook mooie herinneringen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ja hoor, geen probleemjeugd of zo. Heb hier van mijn 4e tot hmmm... denk 28e gewoond. Gewoon bij mijn ouders dus. Mijn moeder woont er nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Dan wordt het helemaal mooi rond Mooie jeugdherinneringen En een mooie herinnering dat je daar stopte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Maar ik ga nu toch plat. Moet morgen voor de verandering wèl redelijk vroeg op. Slaap lekker voor wie nog wakker is of eventueel nog om de hoek komt kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ik duik maar eens naar boven (ook al riep een van de frummers dat duiken naar boven niet kan ) Truste voor straks Dylan:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goedenacht. Zie dat alleen Jen nog online is, dus bij deze slaap lekker! Heerlijke dag gehad en veem gedaan, sportschool. opgeruimd. op visite. toen eten bij vrienden en daarna zelfs nog op het terras gezeten tot 3 uur! Jawel aan de sinas op een niet bekend terras. Hardstikke gezellig moet ik zeggen. Wel vreemd om nu zo laat thuis te komen, nuchter en dan de overgang naar slapen. Morgen maar weer bij tijds op om van de zondag te genieten. Tsja. het is la heel laat, maar voelt toch als een gewenning al om me hier even te laten horen. Fijne dag allemaal alvast en voor de nog lezers, slaap lekker! Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden