igor Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 goede morgen frummels. de koffie staat klaar hoor, beschuitjes gesmeerd dus tijd om op te staan. ik had me gisteren niet afgemeld voor het dagpact. bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goedemorgen luitjes, volgens mij praat ik zo'n beetje tegen mezelf en liggen jullie allemaal nog op één oor. Ik ben blij dat het niet zo warm meer is, het was té erg. Eerst maar eens koffie en een peukje, daar moet ik voor naar buiten, het peukje dan, ik mijn nieuwe huis wordt er binnen niet gerookt. Gister bezoek gehad wel leuk op zich, alleen vond ik het drankgebruik ietwat irritant. Gelukkig had ik (maar) 2 flessen wijn in huis en die waren snel op. Ook een beetje gezeur van één sigaret binnen moet kunnen, nee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goedemorgen Tina, Nee je praat niet tegen jezelf hoor ik log ook toevallig net in Goed plan om niet binnen te roken in je nieuwe huis zou fijn zijn als visite zonder slag of stoot dat meteen accepteert het zijn jouw regels en het is jouw huis! Niet altijd leuk als je dan toch jezelf moet gaan verdedigen ga lekker buiten staan zou ik zo zeggen (rook zelf ook hoor) maar ik respecteer altijd meteen iemands wensen of probeer er zelf al rekening mee te houden. En Tina, ook al zou je wel meerdere flessen hebben gehad als er een fles leeg is en je zegt 'oh sorry, de fles is leeg of mensen denk erom fles is bijna leeg' lieg je er niets mee en hoef je geen nieuwe te openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Iggy, fijn dat je je kunt afmelden van het dagpact van gisteren ik las gisteren je stukje nog wel maar moest weg begrijpt dat je het vooral 's avonds erg moeilijk hebt vond het idee van Vonneke niet eens verkeerd voorlopig tot die tijd gaan werken (als dat mogelijk is) of misschien de sportschool rond dat tijdstip en anders hier komen rond hobbelen??? ben je ook van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hup hup eerst even in actie kom zometeen nog even om de hoek koekeloeren eerst sprintje douche, aankleden en haren in de krul oh nee, die leeftijd heb ik nog net niet zoeffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goede morgen Tina en Sha. Ik heb lekker uitgeslapen inderdaad. Net even alles tegen elkaar opengezet hier beneden. Bakje koffie voor me, grote pot koffie voor degenen die nog gaan komen staat door te lopen. Ik mis dat peukje nog steeds hoor. Maar de laatste jaren rookte ik ook niet meer binnen. In de bijkeuken staat nog steeds de plu voor dagen als vandaag, ik rookte zelfs niet in de bijkeuken dus, altijd buiten. En dat bezoek commentaar heeft dat er niet binnnen wordt gerookt, jemig dat is wel heel erruggg van de vorige eeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Dacht dat Igor al weg was maar natuurlijk, uiteraard en zeer zeker ook goedemorgen voor Igor En nu eerst effe boterhammetje met gebakken eitje maken en bijlezen... iK maak wel even een megaomelet voor de liefhebbers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goedemorgen Frummers! Wakker geworden met een "kater":huh: Raar gevoel is dat zeg! Sha, te jong voor krullen??? Hahaha, je bedoelt krulspelden. Von, ja ik zal mn peukies straks ook gaan missen. Het plan is om per 1 sept. te stoppen..... Igor, hoe is het? Doe je vandaag ook mee met het dagpact? Zo, ik schenk nog een bakkie in, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Dagpact; Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Een goede morgen. Eens kijken wat de dag brengt. Ik denk high tea met veel taartjes. En om het gezond te maken ga ik daarvoor een etablissement uitzoeken dat meer dan 20km fietsen is. Zo gereformeerd ben ik dan nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Zo Igor die dag heb je al weer binnen. En beviel het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Made.., ik bedoelde inderdaad van die kruldingen in je hoofd doet me altijd denken aan CornNationStreet (of hoe je het ook schrijft) keek mijn oma altijd naar Jaap, wat dacht je van 78.5 km?? Kun je met ruim 5 uurtjes hier zijn zijn die gebakjes er wel vanaf gefietst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Tina, ik hoop dat verder wel gezellig was. Ik weet natuurlijk niet hoeveel bezoek je had, maar 2 flessen op 4 man/vrouw lijkt me toch heel acceptabel. En ach anders het is hun leven. Makkelijk gezegd van mij. Ik heb er soms ook wel moeite mee. Vooral als de persoon in kwestie me dierbaar is. Juist dan. Zo drinkt mijn pa nogal en hij heeft er geen probleem mee, maar ik zie dat het wel zo is. Dat vind ik heel lastig. Maar heb ook geen zin dat steeds maar te zeggen. Het is ook zinloos. Toen ik dronk en zelf het probleem niet zag moest je daar ook niet mee aankomen. Moreel gezeik vond ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ja, maar ik moet ook nog terug. En ik ben niet zo sportief weet je. Ik denk dat je Fibo dan even moet uitnodigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Volgens mij is het trouwens veel verder Sha. Dan ben ik net voorbij Amsterdam, na 78,5 km Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ook goeiemorgen Madelief en Jaap. Goed van je dat je ook met roken gaat stoppen Madelief. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het nog steeds mis, heel errug mis. Soms lijkt het wel of die trek steeds heftiger wordt. De momenten dat ik heel blij ben dat ik gestopt ben zijn als ik iemand tegen komt die zo'n echte rokershoest heeft of zelfs piepend ademhaalt... dan weet ik weer even heel goed waarom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Jaap, het was ook wel acceptabel, alhoewel, een man en een vrouw, een fles de man dus. Vanuit mijn eigen verleden gezien dan hé, om eerlijk te zijn is een fles per persoon best veel. Maar goed, het zal me boeien verder, het was gezellig en ik weet dat het flinke innemers zijn dus wat dat betreft hebben ze zich voor hun doen keurig gedragen. En eerlijk is eerlijk, ze vragen wel aan mij of ik het lastig of naar vind als ze hier zijn en wat drinken. Nee dus, anders had ik ook niets in huis gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Jaap, veel mensen spelen tegenwoordig vals, hebben zo'n fiets met een hulpmotor.... misschien kun je die ff van iemand lenen? Lijkt het alsof je het toch allemaal zelf hebt gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Sha, dat heet krulspelden en Coronation Street vond ik ook helemaal leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Je kan altijd je tentje opzetten in mijn voortuin Jaap net alsof je midden in het oerwoud zit volgens mij moet het ook meer zijn maar de routeplanner geeft toch rond die km's bij mij aan terwijl het met de auto meer is zie ik voor Fibo natuurlijk appeltje eitje de koffie is nog niet klaar of hij zal er al zijn dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Nou Tina, ik denk dat jij heel erg je best hebt gedaan hoor. Een fles de 'man' als je op visite gaat vind ik echt heel veel. en dan ook nog opperen dat één sigaretje binnen best zou moeten kunnen? TSSSSSSSS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: MadeliefDagpact;MadeliefAlbertLytsequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Von, hahahaha, ik heb zo'n fiets. Er zit een oplaadbare batterij in de bagagedrager. Een hulpmotor is het niet hoor, het is nog best flink trappen en het ligt er ook aan op welke stand qua ondersteuning je inschakelt. Maar bij tegenwind zet ik 'm wel aan hoor, lekker, ietsie makkelijker trappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Een tentje in de voortuin, nou, nou, wat een gastvrijheid. Ik wil op zijn minst een eigen kamer met douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goedemorgen AR, ook lekker uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden