Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: PrimulaHa Jane,long time ago.....Ik lees mee, maar ben niet geheel AdB,Daarom reageer ik niet zoveel,desondanks gaat het goed met me,doe veel en drink met mate. voor jou retour hoor!!!!Primulaquote> Hai Primula,fijn je weer even te lezenje schrijft dat je niet geheel AdB bentmaar drinkt met mate...minderaar dan toch?waarom is dat een reden om dan hier niet te schrijven?je bent toch niet de enigste hier die minderaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Johan, vervelend wat je is overkomen hopelijk wordt alles snel voor je opgelost Rae, ook fijn weer even te zien wat Jane schreef kan ik me in vinden jij bent het die de cirkel moet doorbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Zonnetjes weer back in town Hannah blij dat je niks gebroken hebt!! haha... Madelief die weer kan lachen Lenie rest van de avond op haar balkon kan je ons mooi op de hoogte houden:D Nova, voor mij wel herkenbaar en ik denk voor meer hier contact vermijden? wil ik hier nog wel bijhoren? tis wat hè, stoppen met drank hard werken maar je krijgt er zeker wat voor terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Voor Snoep even een dikke voor Borreknor ook dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 En nu ga ik wachten op Lytse ben benieuw hoe haar avond met de visite is geweest en of ze nog het restant van de fles heeft meegegeven. Jaap? Nog bezig met je deuren????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Zo, voor de komende 2 uur weer genoeg gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ja maar, ja maar...ik ga nog niet naar bed blijf wachten tot Lytse er is maar jij alvast een goede nachtrust Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nee hoor, hier ben ik dan!!!! Het is helemaal gelukt vanavond én ik heb de aangebroken fles wijn meegegeven! Weer een mijlpaal achter de rug! Fijn dat jullie hebben meegeleefd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Truste mensen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ha Lytse, wat fijn om te horen!! wat zal je een heerlijk gevoel over je heen hebben zal een volgende keer je nog gemakkelijker afgaan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Slaap lekker Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 @Hannah, ik moest ook lachen toen ik las dat je van je fakirbed bent gevallen. Gelukkig heb je niets gebroken! @ Johan: balen dat je pas gestolen is. Is het wijs om zo laat nog te gaan stappen? Je zult wel weten wat je doet. (Ik bedoel dit t.o.v. de drank en niet mogelijke overvallers). @ Zonnetjes: weer thuis in je eigen bedje. Sterkte de komende week. @ Nova: ik herken je redenatie heel goed. Bij sommige mensen heeft de drank de overhand, maar anderen zijn gewoon waardevol, ook al drinken ze soms alcohol! @ Madelief: weer een droge dag voorbij meid. Je gaat goed hoor, ook al is het moeilijk! @ Sha: fijn dat je op me gewacht hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ja Sha, ik denk ook dat het de volgende keer wat gemakkelijker zal worden. Manlief is ook blij met me! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Natuurlijk heb ik even op je gewacht Lytse voor jou een belangrijke avond geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Bor, ga lekker slapen. Ik weet dat je integer omgaat met de privacy van Niwi. Hopelijk kán je een beetje slapen. Alweer: wens hem het allerbeste! Gunn: ook al naar bed, dus welterusten. Laat je weer eens weten hoe het met je gaat? Hannah: jij ook welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 alles weer rustig hier...heli weer weg en de rest ook. zal morgen wel in de krant lezen hoe of wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 ik wil het nu weten Lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 ik ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 'k heb nog honger. Nog een blik soep open trekken dan maar? Of een crackertje (of twee drie) roomkaas? Een blikje zalm wegkanen? Een stuk kaas? Hmm, keuzes, keuzes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nicht Witte ook online nu wordt het echt gezelllig :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Gunn, je nest in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Waarschijnlijk slaapt de regionale t.v. nu ook dames, dus we zullen onze nieuwsgierigheid niet kunnen bevredigen nu. Afwachten dus aagjes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jaaaaaa lets have a party nichtje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ja maar Sha, als je maag knort kan je ook niet slapen! Arme Gunn, al die keuzes. Neem niet iets wat te zwaar op de maag ligt Gunn, anders kan je daarvan weer niet slapen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Lytse.. :present::present: ook een Toppert. ik ga straks met een glimlach slapen... het was een goeie dag hier. sorry, zou niet weten hoe ik er nu achter moet komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden