igor Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 wie begint ???? sha of ik? goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goeiemorgen Igor. 'k Ben blij dat ik nog eens vroeg wakker ben, zomaar vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 goede morgen jen ik heb heerlijke koffie in de aanbieding wie wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 het filter zat dubbel dus je moet af en toe wel kauwen, maar.................... een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Oh ja, doe mij maar een kopje, gewoon zwart als het kan. 'k Las net gisteravond nog even door. Wat goed dat je niet gedronken hebt, Smikkie! Keisterk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 komt eraan jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 stilletjes is het hier. Iedereen nog in z'n luie nest? Schandalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 zelfs voor mijn lekkere koffie komen ze het nest niet uit, puh dan niet. maak er een fijne droge dag van dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik had de slaap nodig denk ik. Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jen toch, jij nachtbraker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Smik, dat heb je goed gedaan. Een beetje gaan zitten drinken in mijn broeken, dat kan natuurlijk niet. Daarvoor heb ik ze je niet gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goedemorgen Jaap en Jen. Goed geslapen gelukkig, laat ik maar eens beginnen met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goeiemorgen Jaap. Een keertje uitslapen kan deugd doen, en 't is weekend natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: JaapJen toch, jij nachtbraker.quote> oh, ik lag er vroeg in gisteren!Goeiemorgen Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Morge, Suiker, en is het in het noorden ook zo heerlijk. Zit lekker met mijn kop in de zon. Buiten wandelen al een paar mannen met hond en plastic puut. Een dag om naar buiten te gaan wordt het hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hier in het noorden schijnt de zon nog niet Jaap. Kon wel zonder jas de hond uitlaten zonder schep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Dat doet me deugd. Het komt nog wel eens goed met jouw, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hier moet je wel. De buurman heeft zelfs een bekeuring gekregen omdat zijn hondjes los liepen op het pleintje voor zijn huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Terwijl ze zelf op een bankje er bij zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nu snel tanden poetsen en de werkkleren aan. Lang kan ik niet werken vandaag, want 'k moet om half vier al weg, dus we zullen maar rap beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Wat ga je doen dan? Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Wat woon jij in een strenge buurt, Jaap. De ene boete na de andere! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Schilderen Jaap. De benedenverdieping is bijna af, dan de eerste nog. Zucht. Ik haat houten ramen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 De dienstkloppers doen hier goed hun best hun targets te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Leuk. Lekker kliederen met verf. Ach kunststof is erg lelijk. En nu heb je wat te doen. Ik ben al 6 jaar bezig en een aantal deuren is nog niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden