Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 jij bent niet bang voor de dood he Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 slaapwel Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ja ik zie mezelf wel als een ik, en dat gaat beslist sterven. Misschien stom, maar dat jaagt me angst aan. Niet dat ik mezelf zo belangrijk vind, maar voor mij zal alles wel stoppen, en da's best akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 tja zoiets. Ik ga slapen nu, 'k val om. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Johan, wellicht lees je nog terug, het onderschrift van Sailor is geen grapje. Het is een spreekwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden