Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Is er ergens een plaats waar ik kan chatten met mensen ? liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 chatten dacht ik niet maar via privé berichten, linker boven hoek, kan je wel berichten sturen die alleen jij en de ontvanger kan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik ben nieuw op het forum en weet niet hoe ik een berichtje kan plaatsen...vandaag mijn 2e dag zonder alcohol...kost moeite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Is je toch wel gelukt je antwoordt staat er , ook voor mij dag 2 nog geen zin in drank voel alleen maar schaamte. Jij sterkte ,hou vol , samen komen we er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Waar zit de dagdraad ??? Ik kom wel bij ditjes en datjes maar verder niet, alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dat is hetzelfde. Klik maar op het laatste bericht, en dan op beantwoorden. Van harte welkom hier, trouwens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi Inge en Hopeful, Onder de ditjes en datjes staan de dagdraden en andere draadjes. Hij staat bovenaan. Openen en kom er gezellig bij. Hoewel ik zo afhaak, moet weg. Groetjes en welkom, Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Inge http://forum.alcoholdebaas.nl/...did=6137&enterthread=y link kopiëren in je adresbalk plakken enter geven en dan zou het moeten werken gaat het een beetje? gr miss sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 dank je, psychische ben ik op dit moment een wrak, allemaal emotie's en schaamte, bang dat de rest van het dorp weet dat ik alcohol verslaafd ben. Maar ook vandaag geen drank voor mij!Ik moet en zal dit overwinnen , al weet ik dat er valkuilen zullen komen. liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden