Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Je beledigt mensen Johan, schijnbaar zonder doel. Ga maffen. Wat mij betreft, ik ontvouwde gewoon effe mijn voelsprieten. Rae
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Kuch. Zwetsdames is nogal veralgemenend. Natuurlijk moet gij u niet stil houden. Maar voelt ge u dan gekwetst?
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Als je je beledigd voelt, moet je dan terugslaan? Afin, ik ben geen christen, maar toch: "Als iemand je op de wang slaat, bied hem dan ook de andere wang aan". Op die tweede wang krijg je gegarandeerd geen tweede slag, maar een gesprek.
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Je stelt je kwetsbaar op omdat je eerlijk bent. Dat is bewonderenswaardig. Ach jong, 'k weet niet wat zeggen.
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 lol. Sorry, 't is allemaal niet grappig maar toch ook weer wel.
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 was reactie op Rae, voor de goede orde.
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 http://www.youtube.com/watch?v...66xwYIs&feature=g-vrec
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Jij houdt van Manu Chao, Jen
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 oh 'k vind dat leuk ja. Marihuana, illegal!
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Je ne t'aime plus Mon amour Je ne t'aime plus Tous les jours My favorite
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Ik zat ooit (twee jaar geleden) in een online gilde (een game) en tijdens een dansfeest vroeg ik dit aan. Kan je geloven dat 50 mensen van over heel Europa vroegen: "what the bleep is this bleep"? Slecht één iemand zei, hé dit is best fijn. En ikke verslagen, ik dacht dat het universele muziek was
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 is dat al zo oud? Goh, is mijn ontdekking van zeer recent eigenlijk. Grappige muziek vind ik, en soms sensueel.
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 't zal wel zijn. Toen ik student was kropen mijn medestudenten en masse in bussen om die man live te zien in Barcelona. Sensueel absoluut. Heeft ook een vreemdsoortige invloed op mensen die zelfs nooit dansen .
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Bon, ik plooi. Spotify, here i come.
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: Rae't zal wel zijn. Toen ik student was kropen mijn medestudenten en masse in bussen om die man live te zien in Barcelona. quote> Oei, zo oud al.
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 oeps. Tijd voor een nieuwe dagdraad.
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Aan jou de eer, ik ben al genoeg afgeschoten wegens een te vroeg gestarte draad.
Shahire Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1en wat verwacht je dan van mij Jane?moet ik gestenigd worden misschien?er zijn voor mij ook wel grenzen, hooren ik zou graag willen dat zaken in de juiste context gelezen wordenen dat we bij het gemeenschappelijke doel hier blijvenik blijf trouwens bij mijn onderschriftik lees dat jezelfs afhaakt op de meeting, gaat dat niet wat ver??quote> Hoi Lavendel,ik heb in tweestrijd gestaan of ik wel of niet hierop zou reagerenhet is vooral jouw laatste zin naar Jane toe die me enorm stoortdus toch een reactie van mijn kantuiteraard kan ik niet voor een ander pratenmaar ondanks dat jij ook je grenzen hebtmag je toch verwachten dat volwassenen elkaar ook achter de schermen niet door het slijk halenik vind dat je jezelf met deze posting meteen in een slachtofferrol plaatst met je 'stenigen' niet nodig, is jouw eigen posting naar Do namelijk geweest en niet andersomhet gemeenschappelijk doel is inderdaad om AdB hier samen te wordendus waarom de namen van Johan en Frodo benoemen als het daarom gaat?je bent hier voor jezelf en niet om wat zij hier doen lijkt meen dat Jane afhaakt op de meetingis in mijn ogen duidelijkheid en eerlijkheidwat in mijn ogen meer richting 'baden in zuiverheid, schoonheid en licht' komtik wilde dit toch nog even kwijt, dus hierbij gezegden nu verder met waar we hier voor komenSha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden