Hanneke Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hoi Smikkie, En anderen. Goedemorgen. Ik ga altijd vroeg naar bed en ben dan vroeg op. Kom meestal niet hier. Maar had nu zin om even te kijken. Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 dag Hanna, ben ik de "en anderen"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen bijna einde week en begin weekend. Regen klettert hier op het dak, geeft een herfst gevoel. Pbtje gedaan mijn kat heeft de kop op vervelend staan, zucht, zal wel wat balletjes gooien zo vroeg al actie is wat te veel. Ik kijk nog even mee en weet dat ik straks weer even in slaap val. Kanjers die nog even doorgaan, veel plezier en tot later!! Lieve groeten Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja Jen. Ik kan geen namen onthouden hoor. Nog geen minuut. En we zijn hier geloof ik nu met vier. Dat is teveel! Dus: en anderen. Zonder je tekort te willen doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 dag Sophie. Heb je zo'n glazen dak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieEn we worden ws in pb's geanalyseerd etc, who cares? ;)quote> Zo'n interessante mensen zou ik ook in pb's analyseren hoor. Je komt dat niet elke dag tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedenacht/morgen of iets dergelijks? tja je moet toch iets doen als je niet kan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Sha is zo weer zoef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Nee geen glazendak, lijkt me wel wat trouwens. Ouderwets pannetjesdak. Lieverds ik ga nog even wat kijken wat ik gedownload heb, zal wel CSI zijn of ABFAB en dan nog even een uurtje of 2 slapen, hier ook vroeg slapen en vroeg op. Ga goed Smikkie en Jen!! Lieve groeten Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: JenNee, ik zie mijn ex-echtgenoot zelfs nog graag, denk niet dat ik ooit opnieuw trouw. Drie keer raden waarom het fout ging.quote> Tandpasta op de wasbak?Rond slingerende sokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 please? 'k zal mijn sokken opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik moet volgende week nog 4 volle dagen werken voelt echt als de laatste loodjes momenteel maar die overleven we ook nog wel hoor nu niet kunnen slapen vanwege malen dus eruit en dan maar even koffiebonen malen stuk beter dan mijn hersens en jullie bij mij in bed erbij? jemig, ik laat echt niet zomaar iedereen in mijn kribje hoor zal vandaag mijn hand over het hart strijken wordt wel krap maar ach zal vast wel lachen worden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 De maan is qua invloed verwaarloosbaar op kleine objecten, maar als je dik bent misschien? Welk nummer is di: I don't want to change the world, I'm just looking blablabla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieHe Fijn Sha, we komen eraan! Gewoon rug tegen rug hoor.quote> Ik had ook niet anders verwacht anders pas jij binnenkort je panty niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 rug tegen rug, Smik? Whatever, wij zijn sowieso geen gevaar voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ik dacht al zo ik ben niet mee. En nu draait ie die reclame weer niet. Youtube, ene poel des verderfs is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik ga nog even verderop kijken jullie nog fijne voortzetting enne...doen jullie straks het licht uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ff Apeldoorn bellen, hihi, dat was vroeger zelfs in België een uitdrukking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 nog ff jukeboxen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 oh gaan we de theatrale toer op? Dan gooi ik er dit tegenaan http://www.youtube.com/watch?v=XR936CIKZE0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 niet echt mijn ding Smiks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Toen stoere Jen de film zag, zat ze op dit moment met tranen in haar ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ach ons Amy, yes. Zouden we dat geweldig stoute nummer riskeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden