Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Begrijp ik goed dat Frodo alleen handdrukken en zoenen meeneemt?Ik neem aan dan wel in overvloed:)quote> Hahahahahaha!!!Ja precies! Het is hem geraden!Zo makkelijk komt hij er niet mee weg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: BoBegrijp ik goed dat Frodo alleen handdrukken en zoenen meeneemt?Ik neem aan dan wel in overvloed:)quote> Hahahahahaha!!!Ja precies! Het is hem geraden!Zo makkelijk komt hij er niet mee weg he?quote> Bo, je naam was eraf gevallen bij het quoten,ik maak er een rommeltje van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: BoBegrijp ik goed dat Frodo alleen handdrukken en zoenen meeneemt?Ik neem aan dan wel in overvloed:)quote> Hahahahahaha!!!Ja precies! Het is hem geraden!Zo makkelijk komt hij er niet mee weg he?quote> Bo, je naam was eraf gevallen bij het quoten,ik maak er een rommeltje van....quote> Ha ha MadeMijn idee: zo gemakkelijk komt hij er niet vanafHier een beetje de charmeur uithangenEn dan op Woorddomino zeggendat de Hollandse meisjes braver zijnNou, hij zal het beleven :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 mmmm ze zeggen wel eens dat mensen op hun honden gaan lijken he, nou in jou geval Frodo, heb ik daar last van dan. Jij krijgt een lebber als ik het niet vergeet dan ;-) o ja klauw kan ook hoor. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: BoBegrijp ik goed dat Frodo alleen handdrukken en zoenen meeneemt?Ik neem aan dan wel in overvloed:)quote> Zeg Boke, heb je al eens geteld hoeveel meisjes ik dan wel moet zoenen?Trouwens, iemand heeft mij hier (ik bedoel hier bij ons, niet op het forum)verteld, dat als ze in Holland iets organiseren iedereen iets meebrengt om te eten.'k Zeg dat is schitterend, dan is er overvloed genoegen hoef ik zelf niks mee te brengenbuiten mijn aangeboren charmes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 helaas... gaat niet lukken die dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Igor, Wat jammer!! Hopelijk de volgende keer? Ik zal je er af halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahire ?ZonnetjesLavendelDinahFiboLytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur):heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jeetje, de concurrentie is nu al moordend:D Ik wil Frodo ook zoenen hoor meiden. En Bo, jij hebt al een hele avond met hem gedanst. Hahahaha. Madelief, moeten er nog stoelen op mijn autodak mee? Dan moet ik even een imperial regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Haha Travel!!! Maar zoals je kunt zien krijg ik 3 zoenen van Frodo! Dat heb ik dan ook verdiend vind ik... Komt nog bij dat hij mijn maatje is! Zoals het er nu voorstaat heb ik genoeg stoelen. Zowiezo voor binnen, buiten valt het ook op te lossen. Een groot kleed op het gras.... Ik heb ook nog 2 statafels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Wat lees ik nu??? Gaat Frodo me zoenen? Nou, dat lijkt me wel wat hoor, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: EmmaroosWat lees ik nu??? Gaat Frodo me zoenen?Nou, dat lijkt me wel wat hoor, hahahaha.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Dieselmmmm ze zeggen wel eens dat mensen op hun honden gaan lijken he, nou in jou geval Frodo, heb ik daar last van dan. Jij krijgt een lebber als ik het niet vergeet dan ;-) o ja klauw kan ook hoor. :-)quote> kijk uit wat je zegt he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: EmmaroosWat lees ik nu??? Gaat Frodo me zoenen?Nou, dat lijkt me wel wat hoor, hahahaha.quote> huh??, gaan we zoenen??....nu ga ik zeker me best doen om te komen!!!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: BoBegrijp ik goed dat Frodo alleen handdrukken en zoenen meeneemt?Ik neem aan dan wel in overvloed:)quote> Zeg Boke, heb je al eens geteld hoeveel meisjes ik dan wel moet zoenen?quote> Ik niet Frodomaar jij vast en zeker wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: TravelIk wil Frodo ook zoenen hoor meiden.En Bo, jij hebt al een hele avond met hem gedanst. quote> Natuurlijk Travel krijg jij ook een (1) zoentje .Dansen dat is wat andersdaar ga ik niet aan beginnen, dat is pas moordend.En ik moet eerlijk bekennen (ja sorry Bo)als ik dan al talenten zou hebben is de danskunst daar zeker niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: BoZeg Boke, heb je al eens geteld hoeveel meisjes ik dan wel moet zoenen?quote> Ik niet Frodomaar jij vast en zeker wel:)quote>15 + 6 (aan Made) = 21 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 He, ik was de muziek al aan het uitzoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Made Happiness van Alexis Jordan Knal maar open die boksen:) Frodo Moet jij eens opletten wat er dan op de dansvloer gebeurt:) Meiden Dat zijn jullie toch met me eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: BoMadeHappiness van Alexis JordanKnal maar open die boksen:)FrodoMoet jij eens oplettenwat er dan op de dansvloer gebeurt:)MeidenDat zijn jullie toch met me eens?quote> ABSOLUUT!!!!! :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Frodo! 1 zoen? Ha ha, je bent te goed voor deze wereld:D Zet de muziek maar klaar hoor Madelief. Deze innemende persoonlijkheid geeft straks nog een energieverslindende podiumact! En anders Bo, gaan wij wel lekker swingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: TravelEn anders Bo, gaan wij wel lekker swingen!quote> Zo is dat!De vloer is van ons... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Tussen de reclame door kijk ik steeds even. Sorry, ik ben een fan van the voice.... Behalve dan dat het zo commercieel is..... En ja de dames gaan de tafel op hier!!!!:moon: Hahaha! Nou ik stel voor dat jullie een mooie lijst maken, (dan kan ik wat downloaden), cd's meenemen, en wat al meer! Poehee! Het word nog wat! P.S. Hoe zou dat zijn, zonder drank op tafel dansen?? Ik had dan altijd veel op eer ik dat deed!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nou Madelief, we vallen in ieder geval niet van de tafel af:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hahahaha, nee dat niet nee. Nou, ben benieuwd hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden