Diesel Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goede moggeuh frummels, eerst koffie daarna eens nadenken wat en hoe te bepakken en af te reizen naar het "woeste wilde westen" Nee hoor eerst dieren doen toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nou iedereen neemt ut er wel van zeg ach het is ook wel erg donker nog en dat duurt nog wel zeker een uurtje, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nou ik geen badmuts mee, ik BEN een badmuts, te vinden op volgende link. (denk ik ) http://www.stormholland.nl/start.htm duzzzz, tjah en 1maal een badmuts.......kommie nie meer vanaf o in de linker kolom is e badmuts te vinden, een gesmeerde organisatie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 http://www.stormholland.nl/start.htm nou wou een nummer laten horen, maar is nie de direkte link, gaat nie. Nou voor degene die gewaarschuwd wil zijn: linker kolom alweer op binnenhalen drukken en dan "spiegelbeeld" en/of "ik ben toch ook geen 20 meer" veel plezier Ja gouweneen staan nergens voor, jullie kennen ze misschien van "daar aan dat hardrockcafe aan de haven" de persimetvlage van "vader Bram". en ja we hebben als badmutsen zeker zelfkennis ghe he he Nou nog maar een bakkie voor mezelf zetten en waterspoelinkie doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 zal dat voor het eerst 4 op een rij zijn, of telt dit nie mee en noemen ze dat "gewoon in de ruimte ehhh euuhhh ouweboeren in de ruimte. Over boeren gesproken, we gaan deze leemgronden verlaten voor de kleigronden van "bijna Zeelandia" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgren lieve Frummels! Diesel, je bent er vroeg bij! Hier ook eerst koffie en de diertjes verzorgen. Meetingdag!!!!!!!!!!!!!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Badmuts op en naar het wilde westen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Veel plezier vandaag hè maar dat zal vast wel gaan lukken denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ja ken me werkkleding ook weer es in de was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 klompen gepoetst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 paard en wagen van stal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Sha, Dank je wel!!! Jij bent ook vroeg uit de veren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ja Lieffie, niet te zenuwachtig hoop ik Sha jij wel de zenuwen en ..............terecht , jij moet helemaal naar een plek van verdoemenis en duvelsgebroed en ja of je daar ongeschonde vandaan ken komen... en zonnebril maar op he geen plek voor dames eigenlijk daar ahoewel misschien juist , tenminste daar ken ik het ook van he he he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 ja heb ik nie Sha, as ut nu gesneeuwd had, had ik "ut Rapallie" voor de slee kunnen spannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ja ben er zelf ook niet zo blij mee Madelief maar voordeel is dat ik nu draak kan uitzwaaien als hij richting jou gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 goede morgen frummels. eerst even een bakkie koffie. voor diegene die naar de meeting gaan heel veel plezier. het zal vast en zeker lachen worden, je hebt een bepaald beeld over hoe iemand eruit ziet........ en in het echie zien ze er zo totaal anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goeie morgen frummels ik zit klaar om gehaald te worden. Lekker gebadderd, haar in de plooi, Puck gekamt en een tas vol fruit. Mijn dag kan niet meer kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 ha, Jij ook een fijne dag he? Zul je af en toe zedig de ogen neerslaan? Igor, Ik ben echt zo benieuwd! Het verslag volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen frummels ik zit klaar om gehaald te worden. Lekker gebadderd, haar in de plooi, Puck gekamt en een tas vol fruit. Mijn dag kan niet meer kapot.quote> Goedemorgen!Zo jij bent snel!!!Ik moet nog badderen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 moggeuh Igor, maar weet je wat dan erg is, als diegene dan ook nog een badmuts op heeft dan allemaal wel heel gek hoor Ik had zoiets zelf kunnen verzinnen zeg zit wel een kei van eenn organisatie achter lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nou ik maar eens bedenken wat ik mee moet nemen. Had wel wat in me kop Zitten. Nou Sha vin ik wel lief datje speciaal vroeg ben opgestaan om uit te zwaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 bolletje vergeet de sate niet. en mag puck ook mee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: DieselNou ik maar eens bedenken wat ik mee moet nemen. Had wel wat in me kop Zitten.de grijze cellen bijvoorbeeld ( als er nog wat over is)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 We moeten nog iemand ophalen en laat die nu in een stad wonen waar ik ook gewoond heb. Zelfs nog op school gezeten. Hoewel ik al 32 x verhuisd ben in m'n leven, kan ik me dat nog wel herinneren. Leuk hoor. Verder komt een vriendin van mij hoogstwaarschijnlijk vlak bij mij wonen. kan ik haar hand vast houden als het gaat onweren:) Vind dit hartstikke leuk en nu ik wat ouder ben geworden ook wel prettig want als de een iets gaat mankeren, kan de ander wat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ja Igie Puck gaat maar mee. Doe ik omdat ze me kan beschermen. Het is dan wel een chihuawafwaf maar ze kan iemand zo in z'n kuiten bijten, dat haalt ze net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden