pjotr59 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hallo Lavendel, Jane en Nova! Ik vond het heel eng om mijzelf aan te melden op het forum. Maar jullie reacties geven net dat duwtje in de rug om door te gaan. Ik heb mijzelf half juli aangemeld bij ADB, gewoon omdat mijn drinkgedrag de spuigaten uit liep. In de periode van aanmelding tot nu gaat het wisselend. Het lukt mij nog niet om van de drank af te blijven. Soms gaat het goed en daarna is het weer foute boel. Boos op mijzelf stort ik mij dan weer in het gedrag wat ik zo graag wil uitbannen. Het zojuist alle geheime troep weggegooid en neem deze dag als ultiem startmoment om te kappen met die zooi. En zoals ik al eerder aangaf: jullie gaven door de berichtjes de extra stimulans die ik nodig had. Bedankt daarvoor. groeten, Pjotr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 :) Juich! uur per uur dag per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Pjotr de grootsteb triggers vatten we vaak samen in Hungry Angry Lonesome Tired probeer niet boos op jezelf te zijn het werkt destructief en lost niets op. zoals jezelf schreef (mbt je dochter) je kunt niets terugdraaien en je dronk waarschijnlijk niet voor niets. Als je anders had gekund had je het anders gedaan. Mildheid is belangrijk, compassie met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden